Puurimine
Puurimine
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Kasuta otsingut, või sirvi läbi teemasid.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5595
saad targemaks
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5595
saad targemaks
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
selleks hülsitakse siis ilmselt juba - tegeleb jevgeni mustamäe tee 59 oli vist gsm: 5651159 vene keeles räägib mees siis.
hinda uuri, kuna elu pidevalt kallineb. ühe silindri hülssimine oleks läinud 500.- nelja puhul saab ilmselt kokkuleppele
küsiks hoopis, kust sa 85 kolvid võtad sinna silindrisse? võimalus on tellida mahle kolvid ~3000.- 4tk
mina kolbidega ei tegele - hind jäi kõrvu lihtsalt...
hinda uuri, kuna elu pidevalt kallineb. ühe silindri hülssimine oleks läinud 500.- nelja puhul saab ilmselt kokkuleppele
küsiks hoopis, kust sa 85 kolvid võtad sinna silindrisse? võimalus on tellida mahle kolvid ~3000.- 4tk
mina kolbidega ei tegele - hind jäi kõrvu lihtsalt...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
3 mm suuremaks puuritakse ca 700kr.eest.
Puurida saaks ka 84mm mõõtu,kuid siis jääks silindrisein ca 2mm paksuseks.
Veesärki sisse hülssimist,ma arvan,et 500kr/hülss vaevalt keegi teeb.Pigem on ikka mõeldud silindri sisest hülssimist(puuritakse silinder ca 4mm suuremaks ja pannakse vastava paksusega hülss sisse,et siis jääks silinder seest originaalmõõtu).Hülss pannakse sisse termiliselt.St plokki soojendatakse ja hülssi jahutatakse.
Hülsse saab vanadest plokkidest välja lõigates,samuti sobivad nt. kunagi müügil olnud Lada 01 remonthülsid,VW 1,6 diiselmootorite hülssimiseks,seda enam ,et see remonthülsimaterjal pidi olema väga hea.
Hülssimisel kasutatakse ka mosse ja volga hülsse.
Puurida saaks ka 84mm mõõtu,kuid siis jääks silindrisein ca 2mm paksuseks.
Veesärki sisse hülssimist,ma arvan,et 500kr/hülss vaevalt keegi teeb.Pigem on ikka mõeldud silindri sisest hülssimist(puuritakse silinder ca 4mm suuremaks ja pannakse vastava paksusega hülss sisse,et siis jääks silinder seest originaalmõõtu).Hülss pannakse sisse termiliselt.St plokki soojendatakse ja hülssi jahutatakse.
Hülsse saab vanadest plokkidest välja lõigates,samuti sobivad nt. kunagi müügil olnud Lada 01 remonthülsid,VW 1,6 diiselmootorite hülssimiseks,seda enam ,et see remonthülsimaterjal pidi olema väga hea.
Hülssimisel kasutatakse ka mosse ja volga hülsse.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
jupid tasakaalu, kanalite freesimine, weberid, kangem nukk, reg nuki ratas ka siis vist vaja juba, elektron süüde“jne jne... oleneb palju sul raha on... sellest räägitud ju miljon korda!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
82 samara kolvide komplekt maksab ca 800-1000.- lisaks veel rõngad ca 500.-
plokikaane frees ca 200-300.- + reg nukiratas 150-450.- olenevalt ehitusest..
korralik väljalaske süsteem - kolle, pott, toru, korralik keevitus ja painded 1500-4000.- olenevalt tegijatest ja materjalide hinnast, keerukusest jne..
arvestama pead sellega et surveastme tõstmisel hakkab auto kangemat bensiini rüüpama.
elektronsüüde: süütepool (08) ca 220.- kommutaator (08) ca 370.- , "halli" anduriga jagaja (073) ca 400.-
lisaks sellele veel üks mõnus 053 (073) soleks, sobib ka 08 oma, kuid siis pead gaasihoovastiku ümber tegema.
soleksi puhul võid loobuda originaal bensu pumbast ja kasutada elektrilist mis pidevalt uhab kindla koguse. muidugi pead ehitaba ümber ka bensiinipaagi tehes sellele veel lisatoru tagasivoolu jaoks
ära ei tohiks unustada ka laagritel ketipingutit mille hinda öelda ei oska, kuna saadavus kehva..
kindlasti kaasneb veel igasugu kulutusi korralikule õlile, õlipumba ümbertegemisele, parimatele tihenditele jne...
plokikaane frees ca 200-300.- + reg nukiratas 150-450.- olenevalt ehitusest..
korralik väljalaske süsteem - kolle, pott, toru, korralik keevitus ja painded 1500-4000.- olenevalt tegijatest ja materjalide hinnast, keerukusest jne..
arvestama pead sellega et surveastme tõstmisel hakkab auto kangemat bensiini rüüpama.
elektronsüüde: süütepool (08) ca 220.- kommutaator (08) ca 370.- , "halli" anduriga jagaja (073) ca 400.-
lisaks sellele veel üks mõnus 053 (073) soleks, sobib ka 08 oma, kuid siis pead gaasihoovastiku ümber tegema.
soleksi puhul võid loobuda originaal bensu pumbast ja kasutada elektrilist mis pidevalt uhab kindla koguse. muidugi pead ehitaba ümber ka bensiinipaagi tehes sellele veel lisatoru tagasivoolu jaoks

ära ei tohiks unustada ka laagritel ketipingutit mille hinda öelda ei oska, kuna saadavus kehva..
kindlasti kaasneb veel igasugu kulutusi korralikule õlile, õlipumba ümbertegemisele, parimatele tihenditele jne...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Elektron süüte jaoks sobiva süütepooli ja kommutaatori soovitan osta lammutusest. Korralik pool ja kommutaator Audi omad (üldiselt kõige odavamad ja ka vastupidavamad, lisaks kommutaator mõõtmetelt üks väiksemaid, mis näinud olen.) kumbki ca 200 EEKAlgselt postitas: olaaf
elektronsüüde: süütepool (08) ca 220.- kommutaator (08) ca 370.- , "halli" anduriga jagaja (073) ca 400.-
lisaks sellele veel üks mõnus 053 (073) soleks, sobib ka 08 oma, kuid siis pead gaasihoovastiku ümber tegema.
soleksi puhul võid loobuda originaal bensu pumbast ja kasutada elektrilist mis pidevalt uhab kindla koguse. muidugi pead ehitaba ümber ka bensiinipaagi tehes sellele veel lisatoru tagasivoolu jaoks![]()
Solexi paigaldusel elektrilise pumba panek omab täpselt sama palju mõtet, kui tavalise Ozooni puhul. Mingit karjuvat vajadust selle järele tegelikult pole.
Tagasivoolu jaoks paaki ümber ehitama ei pea. Peab paigaldama lihtsalt tagasivoolu toru - mina kasutasin selleks teist originaal pealevoolu toru. Ning piisab, kui vahetada välja paagis olev bensu koguse andur, mille kaanel on otsik ka tagasivoolu jaoks, samas saab selleks kasutada vabalt ka originaalpaagi tuulutusotsikut ning teha lisa avaus tuulutuse jaoks.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?