Puurimine

Puurimine

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
0
03
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 24 Apr 2009 19:33
Asukoht: puhja
Autod: 2103

Puurimine

Postitus Postitas 03 »

Kas keegi puurib zigulli mootori plokke saaremaal ning kui palju selle-eest küsitakse.
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Kasuta otsingut, või sirvi läbi teemasid.

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5595

saad targemaks
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Ametlikult ei puurita saarel.
C
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kas keegi teab kus saaks lasta puurida 1600cm zigulli mootor 1800cm.et sis mida tehakse mootoriga ja umbkaudsed hinda oleks tarvis teada?
oskab keegi aidata
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

selleks hülsitakse siis ilmselt juba - tegeleb jevgeni mustamäe tee 59 oli vist gsm: 5651159 vene keeles räägib mees siis.
hinda uuri, kuna elu pidevalt kallineb. ühe silindri hülssimine oleks läinud 500.- nelja puhul saab ilmselt kokkuleppele

küsiks hoopis, kust sa 85 kolvid võtad sinna silindrisse? võimalus on tellida mahle kolvid ~3000.- 4tk
mina kolbidega ei tegele - hind jäi kõrvu lihtsalt...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kas see 85 kolvid on sis 85mm kolvid?
1600cm mootoril on ju silindri mõõt 79mm kas sis tehakse see 6mm suuremaks?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

3mm= ca 100cm3
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

kas ladale mingi teise auto kolvid ei lähe w?
või peavad just need 3kilosed olema
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

asi on selles et nagu originaalis ei ole 84 kolbe :D
fiati omad ehk mingisugused kuid siis tekkib kepsu sobivusega probleeme..

alati võib panna 82 kolvid ja sealt siis 1700 mootor. 82 on samara kolb
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

et nagu sis 2000eegi eest ta puuriks mul kõik silindrid 3mm suuremaks?
kas hooratast treitakse kergemaks?või on odavam kohe treitud osta.palju selle hind olla võib
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

Postitus Postitas Ardi Soovik »

3 mm suuremaks puuritakse ca 700kr.eest.
Puurida saaks ka 84mm mõõtu,kuid siis jääks silindrisein ca 2mm paksuseks.
Veesärki sisse hülssimist,ma arvan,et 500kr/hülss vaevalt keegi teeb.Pigem on ikka mõeldud silindri sisest hülssimist(puuritakse silinder ca 4mm suuremaks ja pannakse vastava paksusega hülss sisse,et siis jääks silinder seest originaalmõõtu).Hülss pannakse sisse termiliselt.St plokki soojendatakse ja hülssi jahutatakse.
Hülsse saab vanadest plokkidest välja lõigates,samuti sobivad nt. kunagi müügil olnud Lada 01 remonthülsid,VW 1,6 diiselmootorite hülssimiseks,seda enam ,et see remonthülsimaterjal pidi olema väga hea.
Hülssimisel kasutatakse ka mosse ja volga hülsse.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

sis nagu laseks puurida 3mm suuremaks.sis saaks sisse panna samara 82mm kolvid.mis veel saab mootoriga teha et tõsta võimsus ja kiirendust?
Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

Postitus Postitas berg »

jupid tasakaalu, kanalite freesimine, weberid, kangem nukk, reg nuki ratas ka siis vist vaja juba, elektron süüde“jne jne... oleneb palju sul raha on... sellest räägitud ju miljon korda!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

rahaga on nagu on.mõttes oleks puurida silindrid suuremaks.panna sisse suuremad kolvid(82mm).sportnukk,kerge hooratas.
w
wilson
Foorumi kasutaja
Postitusi: 534
Liitunud: 13 Mär 2004 19:45
Asukoht: haapsalu
Autod: 21053
Kontakt:

Postitus Postitas wilson »

palju võivad kerge hooratas ja sportnukk maksma minna?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Hooratas kuskil mõnisada, nukkvõll ilmselt üle tuhande.
z
Zero
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 09 Aug 2003 21:37
Asukoht: Viimsi
Autod: E46

Postitus Postitas Zero »

Algselt postitas: MossOpel
Hooratas kuskil mõnisada, nukkvõll ilmselt üle tuhande.
HR.Tuhajuhe siin vahepeal rääkis, et 2000eeki pidi maksma.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

82 samara kolvide komplekt maksab ca 800-1000.- lisaks veel rõngad ca 500.-
plokikaane frees ca 200-300.- + reg nukiratas 150-450.- olenevalt ehitusest..
korralik väljalaske süsteem - kolle, pott, toru, korralik keevitus ja painded 1500-4000.- olenevalt tegijatest ja materjalide hinnast, keerukusest jne..

arvestama pead sellega et surveastme tõstmisel hakkab auto kangemat bensiini rüüpama.

elektronsüüde: süütepool (08) ca 220.- kommutaator (08) ca 370.- , "halli" anduriga jagaja (073) ca 400.-

lisaks sellele veel üks mõnus 053 (073) soleks, sobib ka 08 oma, kuid siis pead gaasihoovastiku ümber tegema.
soleksi puhul võid loobuda originaal bensu pumbast ja kasutada elektrilist mis pidevalt uhab kindla koguse. muidugi pead ehitaba ümber ka bensiinipaagi tehes sellele veel lisatoru tagasivoolu jaoks :)


ära ei tohiks unustada ka laagritel ketipingutit mille hinda öelda ei oska, kuna saadavus kehva..

kindlasti kaasneb veel igasugu kulutusi korralikule õlile, õlipumba ümbertegemisele, parimatele tihenditele jne...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Ma ise arvutanud, et enam-vähem normaalse mootori ehitus olenevalt sellest kuidas veab ja mis hinnaga asjad tulevad: alates 10tuh krooni :(

EDIT: Plus tööraha kui endal võtmed peos ei seisa.
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: olaaf
elektronsüüde: süütepool (08) ca 220.- kommutaator (08) ca 370.- , "halli" anduriga jagaja (073) ca 400.-

lisaks sellele veel üks mõnus 053 (073) soleks, sobib ka 08 oma, kuid siis pead gaasihoovastiku ümber tegema.
soleksi puhul võid loobuda originaal bensu pumbast ja kasutada elektrilist mis pidevalt uhab kindla koguse. muidugi pead ehitaba ümber ka bensiinipaagi tehes sellele veel lisatoru tagasivoolu jaoks :)
Elektron süüte jaoks sobiva süütepooli ja kommutaatori soovitan osta lammutusest. Korralik pool ja kommutaator Audi omad (üldiselt kõige odavamad ja ka vastupidavamad, lisaks kommutaator mõõtmetelt üks väiksemaid, mis näinud olen.) kumbki ca 200 EEK

Solexi paigaldusel elektrilise pumba panek omab täpselt sama palju mõtet, kui tavalise Ozooni puhul. Mingit karjuvat vajadust selle järele tegelikult pole.

Tagasivoolu jaoks paaki ümber ehitama ei pea. Peab paigaldama lihtsalt tagasivoolu toru - mina kasutasin selleks teist originaal pealevoolu toru. Ning piisab, kui vahetada välja paagis olev bensu koguse andur, mille kaanel on otsik ka tagasivoolu jaoks, samas saab selleks kasutada vabalt ka originaalpaagi tuulutusotsikut ning teha lisa avaus tuulutuse jaoks.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Vasta