probleem 2101 laadimistulega
probleem 2101 laadimistulega
probleem 2101 laadimistulega
Tervist,
Oskab teist keegi öelda, mida tähistab 2101 vasaku rea kõige parempoolne punane ohutulituli? Eeldasin, et tegemist on generaatoriga, kuna see läks hiljuti oma teed ning sai asendatud uuega, aga ohumärguanne jäi. Generaatori töökindluse kontrollimiseks eemaldasin akult töötava mootoriga klemmi, aga auto välja ei surnud.
Kas võib olla nii, et tule kustumiseks peab aku end veidikene koguma, kuni saaks piisavalt laetuks?
Lugupidamisega,
Sulev
Oskab teist keegi öelda, mida tähistab 2101 vasaku rea kõige parempoolne punane ohutulituli? Eeldasin, et tegemist on generaatoriga, kuna see läks hiljuti oma teed ning sai asendatud uuega, aga ohumärguanne jäi. Generaatori töökindluse kontrollimiseks eemaldasin akult töötava mootoriga klemmi, aga auto välja ei surnud.
Kas võib olla nii, et tule kustumiseks peab aku end veidikene koguma, kuni saaks piisavalt laetuks?
Lugupidamisega,
Sulev
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Kaitseid kontrolli ennem kui genekat vahetama hakkad! Endal oli sama probleem, lolli peaga vahetasin geneka ära aga viga oli kaitsmes. Kaitsmeploki kõige parempoolsem kaitse kontrolli üle.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Vahelduvvoolu generaatoril EI TOHI aku juhet laadimise kontrollimiseks akult eemaldada!
Laadimise olemasolu tee kindlaks voltmeetriga, mõõtes klemmipinget akul seisva mootoriga (ca 12 V) ja töötava mootoriga (ca 14 V). On töötava mootoriga pinge endiselt 12 V tuuris, siis generaator ei lae.
Esmase asjana tasuks kontrollida mittelaadiva generaatori korral ergutuse ahelat (süütelukk, kaitse, pingeregulaator, harjad). Korras kaitsme puhul võib pingeregulaatori klemmid lühiajaliselt kokku ühendada. Laadimise tekkimisel on pingeregulaator otsas.
Laadiva (reaalselt laadiva) generaatori ja laadimise puudumist indikeeriva lambi põlemisel tasub uurida laadimise kontrolllambi releed.
Laadimise olemasolu tee kindlaks voltmeetriga, mõõtes klemmipinget akul seisva mootoriga (ca 12 V) ja töötava mootoriga (ca 14 V). On töötava mootoriga pinge endiselt 12 V tuuris, siis generaator ei lae.
Esmase asjana tasuks kontrollida mittelaadiva generaatori korral ergutuse ahelat (süütelukk, kaitse, pingeregulaator, harjad). Korras kaitsme puhul võib pingeregulaatori klemmid lühiajaliselt kokku ühendada. Laadimise tekkimisel on pingeregulaator otsas.
Laadiva (reaalselt laadiva) generaatori ja laadimise puudumist indikeeriva lambi põlemisel tasub uurida laadimise kontrolllambi releed.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...