probleem 2101 laadimistulega

probleem 2101 laadimistulega

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
Vasta
s
Sulllllll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 20 Nov 2012 16:02

probleem 2101 laadimistulega

Postitus Postitas Sulllllll »

Tervist,

Oskab teist keegi öelda, mida tähistab 2101 vasaku rea kõige parempoolne punane ohutulituli? Eeldasin, et tegemist on generaatoriga, kuna see läks hiljuti oma teed ning sai asendatud uuega, aga ohumärguanne jäi. Generaatori töökindluse kontrollimiseks eemaldasin akult töötava mootoriga klemmi, aga auto välja ei surnud.

Kas võib olla nii, et tule kustumiseks peab aku end veidikene koguma, kuni saaks piisavalt laetuks?

Lugupidamisega,
Sulev
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Vasakus reas parempoolseim on laadimine. Kas pööret andes ära ei kustu? Proovi liigutada juhtmeid laadimistule relee juures, mis on parempoolse lanseroni siseküljel, 4 juhet läheb sisse.
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Kui laadimist ka pole, siis on geneka harjad otsa saanud.
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Kaitseid kontrolli ennem kui genekat vahetama hakkad! Endal oli sama probleem, lolli peaga vahetasin geneka ära aga viga oli kaitsmes. Kaitsmeploki kõige parempoolsem kaitse kontrolli üle.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Vahelduvvoolu generaatoril EI TOHI aku juhet laadimise kontrollimiseks akult eemaldada!

Laadimise olemasolu tee kindlaks voltmeetriga, mõõtes klemmipinget akul seisva mootoriga (ca 12 V) ja töötava mootoriga (ca 14 V). On töötava mootoriga pinge endiselt 12 V tuuris, siis generaator ei lae.

Esmase asjana tasuks kontrollida mittelaadiva generaatori korral ergutuse ahelat (süütelukk, kaitse, pingeregulaator, harjad). Korras kaitsme puhul võib pingeregulaatori klemmid lühiajaliselt kokku ühendada. Laadimise tekkimisel on pingeregulaator otsas.
Laadiva (reaalselt laadiva) generaatori ja laadimise puudumist indikeeriva lambi põlemisel tasub uurida laadimise kontrolllambi releed.
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
s
Sulllllll
Foorumi kasutaja
Postitusi: 20
Liitunud: 20 Nov 2012 16:02

Postitus Postitas Sulllllll »

Laadimine ON olemas (vastasel juhul oleks pidanud mootor välja surema), aga tuli põleb. Liigutasin laadimisrelee juhtmeid - kottigi, vahetasin töötava vastu - ikka põleb.
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Generaatori ja lambirelee vahelises ahelas on äkki katkestus?

Aastaid viis tagasi loobusin ma sellest releest üldse. Kui kojamehed käia ei taha, on ergutuse juhe lahti tulnud ja nii lihtne ongi :D
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
Vasta