Lada plokikaanest sentimeetri mahafreesimise võimalikkusest..
Lada plokikaanest sentimeetri mahafreesimise võimalikkusest..
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Lada plokikaanest sentimeetri mahafreesimise võimalikkusest..
Uurisin siin erinevaid teemasid ja leidsin küll, et lihvitakse plokikaani ja asju, aga kõik on kahjuks tallinnast väga väga kaugel.Niiet otsin siis Tallinnast töömeest.
Sooviks lihvida plokikaant umbes sentimeetri võrra, väntvõlli lihvida ja hooratast ka.
Kuna endal mingit sissetulekut ei ole, sest olen alles kooliealine, pole mul rahaga laialdada, niiet kui keegi teeb klubisiseselt odavalt, siis oleks hea kui annaksite teada!Töökojad küsivad ikka väga vinget hinda, et selleest saaks juba sigullile juba uue mootori osta.
Võib elada ka Tallinnast natukese kaugemal.Kuni 20km siis ütleks, sest bensiinihinnad on hüpanud väga kõrgele ja eriti suurt vahemaad ei sooviks sõita.
Vastake kas siis siia või saatke mulle u2u
Sooviks lihvida plokikaant umbes sentimeetri võrra, väntvõlli lihvida ja hooratast ka.
Kuna endal mingit sissetulekut ei ole, sest olen alles kooliealine, pole mul rahaga laialdada, niiet kui keegi teeb klubisiseselt odavalt, siis oleks hea kui annaksite teada!Töökojad küsivad ikka väga vinget hinda, et selleest saaks juba sigullile juba uue mootori osta.
Võib elada ka Tallinnast natukese kaugemal.Kuni 20km siis ütleks, sest bensiinihinnad on hüpanud väga kõrgele ja eriti suurt vahemaad ei sooviks sõita.
Vastake kas siis siia või saatke mulle u2u
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Olen endal selle turbo hetkel mõttest välja visanud, sest nähes kui palju see tõesti raha enda alla korjab.
Võibolla ma lugesin valesti ja ajasin millimeetrid ja sentimeetrid segamini.Palju oleks siis tänavale normaalne ära lihvida?
Võibolla ma lugesin valesti ja ajasin millimeetrid ja sentimeetrid segamini.Palju oleks siis tänavale normaalne ära lihvida?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
-
aArvos
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1110
- Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
- Asukoht: Tallinn, Saue
- Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131
Kulla Sander, tule nüüd pilvedelt alla ja vaata ringi mis toimub. Meil on kapitalism ja elu ongi kallis. Sellist tööd ei tehta odavalt. Selleks on vaja vastavat töökoda. Seadmed-nende varuosad-ruumide rent-küte-elekter-palgad-materjalid, vahel ka maksud. Kõik maksab. Kui ressurssi pole, ei ole mõtet ehitada raketti. Tuleb elada oma võimete kohaselt.Sander kirjutas: Sooviks lihvida plokikaant umbes sentimeetri võrra, väntvõlli lihvida ja hooratast ka.
Kuna endal mingit sissetulekut ei ole, sest olen alles kooliealine, pole mul rahaga laialdada, niiet kui keegi teeb klubisiseselt odavalt, siis oleks hea kui annaksite teada!Töökojad küsivad ikka väga vinget hinda, et selleest saaks juba sigullile juba uue mootori osta.
Võib elada ka Tallinnast natukese kaugemal.Kuni 20km siis ütleks, sest bensiinihinnad on hüpanud väga kõrgele ja eriti suurt vahemaad ei sooviks sõita.
Vastake kas siis siia või saatke mulle u2u
Kui aga siiski huvi on, võin uurida palju Tatari tänaval kõige ülalküsituga tegelev Urmas oma töökojas raha tahab! Nii palju mäletan, et miskil ajal oli plokikaane remont koos lihvimise ja survetamisega 2200 eeki aga see oli ammu. Ning vända lihv maksis 1200.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
*Tänavasõidukile ehk siis igapäevasõiduks mina isiklikult plokikaanest rohkem kui 0,6mm maha ei võtaks.
Seda 2103 mootori puhul, millel plokikaas markeeringuga 2101-........
**Kõrgemate võimsuslike näitajate tarbeks on surveastet mõtekam suurendada hoopis plokki lihvides. Sel juhul peaks see mootor saama ka kaane, millel parendatud gaaside voolavust, muudetud klappide kuju ja klapimehhanismi massi ning milles gaase jagab muudetud nukkvõll.
Need on minu kaks arvamust. Niipalju kui on inimesi, on ka arvamusi. Palju sõltub rahalistest võimalustest ja vajadustest, et mille jaoks seda mootorit ikkagi nii "punni" on tarvis ajada.
Kui tekkib veel küsimusi, et kust ja kui palju maha võtta, kuidas seda, teist või kolmandat toimingut läbi viia, siis vaata üle mu esimene postitus siin teemas. Ma arvan, et seda töömeest sul lähima paari kuu jooksul tarvis ei lähe.
Niikaua kogu tarkust ja muidugi raha kah, paralleelselt.
Seda 2103 mootori puhul, millel plokikaas markeeringuga 2101-........
**Kõrgemate võimsuslike näitajate tarbeks on surveastet mõtekam suurendada hoopis plokki lihvides. Sel juhul peaks see mootor saama ka kaane, millel parendatud gaaside voolavust, muudetud klappide kuju ja klapimehhanismi massi ning milles gaase jagab muudetud nukkvõll.
Need on minu kaks arvamust. Niipalju kui on inimesi, on ka arvamusi. Palju sõltub rahalistest võimalustest ja vajadustest, et mille jaoks seda mootorit ikkagi nii "punni" on tarvis ajada.
Kui tekkib veel küsimusi, et kust ja kui palju maha võtta, kuidas seda, teist või kolmandat toimingut läbi viia, siis vaata üle mu esimene postitus siin teemas. Ma arvan, et seda töömeest sul lähima paari kuu jooksul tarvis ei lähe.
Niikaua kogu tarkust ja muidugi raha kah, paralleelselt.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Lada plokikaanest mahafreesimine on üks problemaatiline teema,
Vaatame lähemalt lada põlemiskambri konstruktsiooni:

nagu juuresolevalt pildilt näha, ei õnnestu kaanest üle 3,3mm reaalselt maha võtta kuna klapipesad tulevad välja..
freesides maha sentimeetri on neljandik klapipesadest läinud...
Pildil nr. 2 on vaade küünla ava poole:

..pilt on rõõmsam ning siitpoolt saaks võtta ~6mm materjali vähemaks..
pildil nr. 3 on aga põhjus miks ei saa eelnevat operatsiooni täies mahus ilma suuremaid kaane ümberehitusi vormistada.

nagu näha on seal reaalselt materjali ~5-6mm..
Kui on huvi tõeliselt väikseks põlemiskambri mahtu ajada siis võib võtta maha plokikaant viltu, küünla pesa poolt ca 0,5mm rohkem, kuid see eeldab et jahutussärki keevitatakse lisatoed..
Reaalselt pikavända mootorist on kõige õigem võtta blokist 2,1mm maha ning vajadusel kaanest veel lisaks, sõltub kui kõrgeks surveastet vaja ajada on.
Vaatame lähemalt lada põlemiskambri konstruktsiooni:

nagu juuresolevalt pildilt näha, ei õnnestu kaanest üle 3,3mm reaalselt maha võtta kuna klapipesad tulevad välja..
freesides maha sentimeetri on neljandik klapipesadest läinud...
Pildil nr. 2 on vaade küünla ava poole:

..pilt on rõõmsam ning siitpoolt saaks võtta ~6mm materjali vähemaks..
pildil nr. 3 on aga põhjus miks ei saa eelnevat operatsiooni täies mahus ilma suuremaid kaane ümberehitusi vormistada.

nagu näha on seal reaalselt materjali ~5-6mm..
Kui on huvi tõeliselt väikseks põlemiskambri mahtu ajada siis võib võtta maha plokikaant viltu, küünla pesa poolt ca 0,5mm rohkem, kuid see eeldab et jahutussärki keevitatakse lisatoed..
Reaalselt pikavända mootorist on kõige õigem võtta blokist 2,1mm maha ning vajadusel kaanest veel lisaks, sõltub kui kõrgeks surveastet vaja ajada on.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Kui reaalselt plaanis taoline temp, kust võiks leida liigendiga plokikaanepolte? Või oleks arukas ka plokk nurga all lihvida? Kas tavalise liivapaberiga saaks kodus ka ära lihvida?olaaf kirjutas: Kui on huvi tõeliselt väikseks põlemiskambri mahtu ajada siis võib võtta maha plokikaant viltu, küünla pesa poolt ca 0,5mm rohkem, kuid see eeldab et jahutussärki keevitatakse lisatoed..
Nali naljaks. Teemaalgatajal soovitan kulutada mõned õhtud foorumis lugemise peale. On mida lugeda ning millest õppida. Ja kui plaan valmis, siis uuri, kus kõige odavamalt saaks midagi teha.
Olavi ees müts maha, et kohe fotoka ja joonlauaga kaant ründama läks.
Jõud taga, peab minema.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Kas ma olen millesti väga valesti aru saanud, aga kas turbotamisel pole tegevus just vastupidine. Surveastet on vaja ju võimalikult madalaks saada?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Turbotamisel ikka langetatakse surveastet, uuematel autodel on see vähemalt vajalik. Lada originaal 8,5 on minu foorumist hangitud teadmiste põhjal täiesti mõistlik elik ei vaja muutmist. Poisil käis siin mõte turbotamisest niisama mootori täiustamiseni, sellest tingitud ka Logmani kommentaar.
allikas: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=28532
Sander kirjutas:Sooviks teada kas legaalselt saab 2101'le aiste vahele panna BMW 1.8 - 2.0 mootori?
Samuti sooviks teada kas Lada enda 1.6 mootori turbo peale ehitamine on väga kulukas ning samuti, kas siis arvele saab asja? Mis mootori üldse saaks vahele istutada, et ei peaks asja projektina arvele võtma. Kas 2101'le 1.6 mootori peale panemisest üldse aru saadakse ARK'is?
allikas: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=28532
Jõud taga, peab minema.