Lada plokikaanest sentimeetri mahafreesimise võimalikkusest..

Lada plokikaanest sentimeetri mahafreesimise võimalikkusest..

Kust saab mis-iganes-asja? Kes teeb mis-iganes-tööd?
Vasta
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Lada plokikaanest sentimeetri mahafreesimise võimalikkusest..

Postitus Postitas Sander »

Uurisin siin erinevaid teemasid ja leidsin küll, et lihvitakse plokikaani ja asju, aga kõik on kahjuks tallinnast väga väga kaugel.Niiet otsin siis Tallinnast töömeest.

Sooviks lihvida plokikaant umbes sentimeetri võrra, väntvõlli lihvida ja hooratast ka.

Kuna endal mingit sissetulekut ei ole, sest olen alles kooliealine, pole mul rahaga laialdada, niiet kui keegi teeb klubisiseselt odavalt, siis oleks hea kui annaksite teada!Töökojad küsivad ikka väga vinget hinda, et selleest saaks juba sigullile juba uue mootori osta.

Võib elada ka Tallinnast natukese kaugemal.Kuni 20km siis ütleks, sest bensiinihinnad on hüpanud väga kõrgele ja eriti suurt vahemaad ei sooviks sõita.

Vastake kas siis siia või saatke mulle u2u
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Kas see on miskine nali?
Plokikaant nii palju lihvida :o

Ma arvan, Sander, et ennem kui läheb kõvaks turbotamiseks ja tuunimiseks, võiksid vähemalt naaatukenegi mootori hingeeluga tutvust teha.
Raamatud, filmimaterjal, internet, keeleoskused ;).
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Olen endal selle turbo hetkel mõttest välja visanud, sest nähes kui palju see tõesti raha enda alla korjab.

Võibolla ma lugesin valesti ja ajasin millimeetrid ja sentimeetrid segamini.Palju oleks siis tänavale normaalne ära lihvida?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
a
Arvos
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1110
Liitunud: 31 Jaan 2010 22:57
Asukoht: Tallinn, Saue
Autod: 2105, Volvo V70, Mazda 6 BMW 740Individual, mõned Transitid, mõned JAWA-d ja MF70-d ja ZIL-131

Postitus Postitas Arvos »

 
Sander kirjutas: Sooviks lihvida plokikaant umbes sentimeetri võrra, väntvõlli lihvida ja hooratast ka.

Kuna endal mingit sissetulekut ei ole, sest olen alles kooliealine, pole mul rahaga laialdada, niiet kui keegi teeb klubisiseselt odavalt, siis oleks hea kui annaksite teada!Töökojad küsivad ikka väga vinget hinda, et selleest saaks juba sigullile juba uue mootori osta.

Võib elada ka Tallinnast natukese kaugemal.Kuni 20km siis ütleks, sest bensiinihinnad on hüpanud väga kõrgele ja eriti suurt vahemaad ei sooviks sõita.

Vastake kas siis siia või saatke mulle u2u
Kulla Sander, tule nüüd pilvedelt alla ja vaata ringi mis toimub. Meil on kapitalism ja elu ongi kallis. Sellist tööd ei tehta odavalt. Selleks on vaja vastavat töökoda. Seadmed-nende varuosad-ruumide rent-küte-elekter-palgad-materjalid, vahel ka maksud. Kõik maksab. Kui ressurssi pole, ei ole mõtet ehitada raketti. Tuleb elada oma võimete kohaselt.
Kui aga siiski huvi on, võin uurida palju Tatari tänaval kõige ülalküsituga tegelev Urmas oma töökojas raha tahab! Nii palju mäletan, et miskil ajal oli plokikaane remont koos lihvimise ja survetamisega 2200 eeki aga see oli ammu. Ning vända lihv maksis 1200.
Üks VAZ peab autopargi hulgas alati olema.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

*Tänavasõidukile ehk siis igapäevasõiduks mina isiklikult plokikaanest rohkem kui 0,6mm maha ei võtaks.
Seda 2103 mootori puhul, millel plokikaas markeeringuga 2101-........
**Kõrgemate võimsuslike näitajate tarbeks on surveastet mõtekam suurendada hoopis plokki lihvides. Sel juhul peaks see mootor saama ka kaane, millel parendatud gaaside voolavust, muudetud klappide kuju ja klapimehhanismi massi ning milles gaase jagab muudetud nukkvõll.

Need on minu kaks arvamust. Niipalju kui on inimesi, on ka arvamusi. Palju sõltub rahalistest võimalustest ja vajadustest, et mille jaoks seda mootorit ikkagi nii "punni" on tarvis ajada.

Kui tekkib veel küsimusi, et kust ja kui palju maha võtta, kuidas seda, teist või kolmandat toimingut läbi viia, siis vaata üle mu esimene postitus siin teemas. Ma arvan, et seda töömeest sul lähima paari kuu jooksul tarvis ei lähe.
Niikaua kogu tarkust ja muidugi raha kah, paralleelselt.
-
-Imelyk-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 228
Liitunud: 11 Mai 2009 07:44
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas -Imelyk- »

http://www.drewsauto.ee/

Sealt leiad kontaktid, töökoda on siis Tallinnas. Teevad mootoriga kõikke.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Lada plokikaanest mahafreesimine on üks problemaatiline teema,
Vaatame lähemalt lada põlemiskambri konstruktsiooni:
Pilt

nagu juuresolevalt pildilt näha, ei õnnestu kaanest üle 3,3mm reaalselt maha võtta kuna klapipesad tulevad välja..
freesides maha sentimeetri on neljandik klapipesadest läinud...

Pildil nr. 2 on vaade küünla ava poole:
Pilt
..pilt on rõõmsam ning siitpoolt saaks võtta ~6mm materjali vähemaks..

pildil nr. 3 on aga põhjus miks ei saa eelnevat operatsiooni täies mahus ilma suuremaid kaane ümberehitusi vormistada.
Pilt
nagu näha on seal reaalselt materjali ~5-6mm..

Kui on huvi tõeliselt väikseks põlemiskambri mahtu ajada siis võib võtta maha plokikaant viltu, küünla pesa poolt ca 0,5mm rohkem, kuid see eeldab et jahutussärki keevitatakse lisatoed..

Reaalselt pikavända mootorist on kõige õigem võtta blokist 2,1mm maha ning vajadusel kaanest veel lisaks, sõltub kui kõrgeks surveastet vaja ajada on.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

 
olaaf kirjutas: Kui on huvi tõeliselt väikseks põlemiskambri mahtu ajada siis võib võtta maha plokikaant viltu, küünla pesa poolt ca 0,5mm rohkem, kuid see eeldab et jahutussärki keevitatakse lisatoed..
Kui reaalselt plaanis taoline temp, kust võiks leida liigendiga plokikaanepolte? Või oleks arukas ka plokk nurga all lihvida? Kas tavalise liivapaberiga saaks kodus ka ära lihvida?

Nali naljaks. Teemaalgatajal soovitan kulutada mõned õhtud foorumis lugemise peale. On mida lugeda ning millest õppida. Ja kui plaan valmis, siis uuri, kus kõige odavamalt saaks midagi teha.

Olavi ees müts maha, et kohe fotoka ja joonlauaga kaant ründama läks.
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
Jonx
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1409
Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
Asukoht: Kärdla
Autod: 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Jonx »

Kas ma olen millesti väga valesti aru saanud, aga kas turbotamisel pole tegevus just vastupidine. Surveastet on vaja ju võimalikult madalaks saada?
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Turbotamisel ikka langetatakse surveastet, uuematel autodel on see vähemalt vajalik. Lada originaal 8,5 on minu foorumist hangitud teadmiste põhjal täiesti mõistlik elik ei vaja muutmist. Poisil käis siin mõte turbotamisest niisama mootori täiustamiseni, sellest tingitud ka Logmani kommentaar.

 
Sander kirjutas:Sooviks teada kas legaalselt saab 2101'le aiste vahele panna BMW 1.8 - 2.0 mootori?
Samuti sooviks teada kas Lada enda 1.6 mootori turbo peale ehitamine on väga kulukas ning samuti, kas siis arvele saab asja? Mis mootori üldse saaks vahele istutada, et ei peaks asja projektina arvele võtma. Kas 2101'le 1.6 mootori peale panemisest üldse aru saadakse ARK'is?

allikas: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=28532
Jõud taga, peab minema.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Muidugi Andol mõte hea,plokikaan nurga all lihvida.Tegelikult vanasti tehti ka nii ,et põlemiskambri poolselt servast freesiti rohkem maha ,et seda mahtu paremini vähendada saaks
56506878
Vasta