1. leht 1-st
Esiveolise pooltelje otsad?
Postitatud: 28 Mai 2008 12:19
Postitas moto-onu
Küsimus: On keegi teinud mõnel esiveolisel autol pooltelje otsi kardaani peale ümber? Oskab keegi nõu anda või teab äkki juhatada mõne lehe peale kus on räägitud eelnimetatud asjast?
Postitatud: 28 Mai 2008 19:06
Postitas logman
Kardaani peale on mõttetu teema. See pole ealeski nii paindlik, praktiliselt kohe on ristid õhtal (no muidugi kui sul pole plaanis hakata pöörderaadiust mingite piirajatega segama).
Egas muidu püsikiirusliigendeid välja mõeldud

.
Ma ei mäleta enam peast kraade, millega töötas kardaan ja millega püsikiirusliigend, aga 20 a. tagasi oli keskkoolis sellest juttu, kui autoõpetuse tundides lahkasime GAZ-66 ja UAZ-i teemat.
Jutt neist kraadidest asus ka raamatus "C-kategooria autod", kui õigesti mäletan. Seda kasutasime õpikuna. Enda oma pole enam alles, jäi vene kroonu, aga kaanekujundus on sel samas stiilis nagu Metalhordi auto teemas oleval b-kati raamatulgi.
A millest selline küsimus päevakorda kerkis?

Postitatud: 29 Mai 2008 14:46
Postitas moto-onu
Probleem seisnes selles ,et autol hakkasid poolteljed minema-liiga tihti.Muidugi pole tegemist sõiduautoga vaid korraliku päheandmis masinaga.
Kui probleem ilmes siis soovitati gardaani peale ümber teha, sellest ka selline küsimus.

Postitatud: 30 Mai 2008 10:31
Postitas olaaf
pane audi v8 pooltelje otsad kui standardid ei kesta- või siis ford rs2000
loomulikult metallitööst ei pääse...
kõige kergem on oma sõiduharjumisi muuta loomulikult..
kruusalt asfaldile sõites gaasiga väike nõks ja rool välja keeratud täisgaasi ei talla..
sirge sõiduga sama pidavusega teel ta vaevalt sul poolteljeotsi lammutab
[Muudetud: 30-5-2008 olaaf]