tekkis endal üks päev selline jama et otsisin mehaanilist 06 karpat aga kuna neid jube vähe saada siis otsustasin ise teha endale vaakum karpast mehaanilise karpa!!
Eesmärk: saada lahti sellest vaakumist mis avab teis segu lõõri ja sellest kaasnevast viitest.
Vajaminev materjalid: 1.üks vedru (väga hästi sobib karpa esimese kambri tagasi tõmbe vedru
PS: ärge samalt karpalt võtge mida ehitate)
2.traat või kaabli side
3. tööriistu et eemldata õhufiltri kopsik
4. ja natuge loovat mõtlemist
Tegevus: eemalda õhupuhasti kopsik siis eemaldada teise kambri hoovastiku küljest vaakum hoob. lukustuse külge ühendada vedru üks pool, teine vedru pool ühendada sinna samma kuhu on ühendatud esimese kambri tagasi tõmbe vedru. Vaakum hoob kinnitada kas traadi või kaabli sidemega kõrval asuva karpa kinnitus mutri külge. Ning valmis!!!
PS: veel käega proovida gaasi anda kapoti alt ja jälgida kas asi töötab (kui ei tööta siis vedru natuge venitada)
Tulemus: kuni poole gaasi vajutuseni on kõik endine kui suruda pedaal põhja siis vaaneb hetkeliselt mõlemad kambrid (pingis ei ole mõõtnud aga istmikuga on vahe tunda)
nii et head ehitamist!!!
soovitan kõigile!
düüsid peab siis märgatavalt ümber seadma!!! samuti segukoonuse 4,5 asemel 4 asendama
Ps: kui keegi täpselt aru ei saanud võin ka pildid saata kuidas täpselt
kvaliteet pole hea.
vaakum karpast mehaaniline karpa 10 minutiga!!!
vaakum karpast mehaaniline karpa 10 minutiga!!!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
vaakum karpast mehaaniline karpa 10 minutiga!!!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Sellest on palju aastaid mööda läinud kui nende asjadega sai viimati tegeletud, kuid minumeelest on selle teist siibrit avava vaakumkambri membraani taga vedru. Ning vist sai see teisele poole membraani ümber tõstetud. Tulemus sama, aga teostus viiskam. Samas kindlasti tuleb teise kambri düüse ka muuta kuna vaakumiga juhitava teise siibri puhul on teise kambri segudüüs ikka vägaväga liiga suur. Omal ajal oli selliste lahenduste põhjuseks tõsine varuosapõud.
Tegelikkuses on parim lahendus ikka töötav originaal.
Tegelikkuses on parim lahendus ikka töötav originaal.