Tegin onu juures ühe pildi mingist kronsteinist, millega me eduliselt siksi kummuli keerasime ja sinna ta jäi. Onu rääkis ise et ta olevat leidnud joonised vanast za roljomist(või oli see tehnika ja tootmine, ei mäleta) ja kronsteinid valmis keevitand. Ta olevat isegi mossele sellise valmis teind, aga see on teine teema.
Kronstein ise:
Pilt räägib enda eest...
ja põhja alla nagu naksti, tee mis tahad...
Mul onu rääkis, et tööjuures hakkas kah üks vend sihukese kronsteiniga siksi küllili lükkama aga tal oli siksil kerekinnitus niivõrd roostes, et küllili lükates viskas siksi õnnetult katusele.
Algselt postitas: Walter
äkki keegi seletab kuda need riistapuud töötavad (mis põhimõttel) ei jaga välja seda mõistus otsas
See vist on nii nagu olen loogiliselt võtnud ja piltidelt näinud. ET keerad ratta alt ära. SIis paned poltidega ratta asemele selle agregaadi. Ja siis on seal piiraja mis ei lase rohkem autol kalduda. Ja kui lükkad külili siis jääb selle piirde peale toetama.
Nii ta on. Samasuguseid asju on tootnud ka mingi vabrik. Minulgi 1 paar olemas. Vabrikust nii Lada kui mosse poldiaugud olemas. Hetkel lamab nende peal külili üks opel ascona (4x100)
Algselt postitas: Hulkur
Mul onu rääkis, et tööjuures hakkas kah üks vend sihukese kronsteiniga siksi küllili lükkama aga tal oli siksil kerekinnitus niivõrd roostes, et küllili lükates viskas siksi õnnetult katusele.
Siis pidi sild alt ära tulema. Need käivad ju rattapoltide külge
On huvipärast kui juba teema käib üks küsimus. Et kuidas selle auto kummuli saab ?
Samamoodi nagu tavaliselt auto kummuli. ET siis hunnik inimesi
Või on sellise asja jaoks kah mingi agrekaat ehitatud vms.
Algselt postitas: grimes
On huvipärast kui juba teema käib üks küsimus. Et kuidas selle auto kummuli saab ?
Või on sellise asja jaoks kah mingi agrekaat ehitatud vms.
Niimoodi saabki,ühelt poolt eemaldad rattad ja asendad
kallutusraudadega.Kolm korralike künnapuudega mehi ligi ja
asi tehtud.Foto autor Valdo Praust.
tuttaval on midagi taolist kah AGA, tal on tunduvalt suurem rakis ja tõstab autot lada originaal tungiga(see siis kamba meeste eest).väga kasulik asi on.tal tundub olevat see tehase toodang?
Algselt postitas: simok
aga kas selle küljega ei juhtu midagi vä kui kummuli lükata?
et äkki läheb kusakilt mõlki või midagi taolist
mul sarnane värk olemas nagu esimesel pildil süsteem peab olema sileda maapeal ja liikuma ühe aekselt muidu kukub tagasi nagu minul juhtus ja juhipoolne küljekarp mölkis nii et alt serv lahti peale seda olen ikkagi kasutanud seda kummi toetamist uste kesk taladele ....
mul niuke aparaat et paned sinna kesk tala külge kinni keeran nagu pits kruvi kinni ja siis sellel kolm jalga all ja mingi vedru ka sees ja siis auto külje peale lükata ja väga sajebiis tööd teha all
mina oma lada ajasin külili nii et sõitsin relsi peale ühe rattaga ja siis sõraga kahekesi lükkasime auto kummuli, teisele poole vastu panime akende vahele, tala vastu, ratta.
me keerasime niisama kolmekesi auto külili (üks tagakoopast, teine keskelt külje karbist ja kolmas esimesest koopast) , teisele poole panime kaks ilma veljeta kummi ja läks külili nagu naksti natuke punnimist ja korras, ei tulnud mingeid mõlke ega midagi
autoks oli 01