Nüüd tuleb see plekk painutuspingi abil toruks painutada. Toru tuleb valmistada painutuspingi abil, sest sellise jämedusega olemasolevad torud on tavaliselt liiga paksu seinaga summuti jaoks. Alternatiiviks oleks kasutada näiteks mõnda ballooni või vana vahukustutit.
Järgmisena tuleb torule teha otsad, ümmargused kettad. Nende keskele ka augud, enda summutile sai need sinna keevitusega tehtud.
Nüüd tuleb võtta sobiva suurusega perforeeritud toru. Seda saab ise valmistada mõnest torust kui sinna auke puurida või siis mõnes veoauto õhufiltri seest.
Nüüd tuleb hakata asju kokku keevitama. Painutuspingi abil tehtud toru kõigepealt ja siis talle üks ots külge keevitada. Lahti jäänud otsast sisse panna perfo toru ja kinnise otsa poole jäänud otsast kinni keevitada.
Nüüd lahtisest otsast sisse panna kivivilla. Täpset kogust ei oska öelda, ise panin täis seda ja mitte väga tihedalt.
Kui see tehtud siis ka teine ots kinni keevitada.
Nüüd siis ei jää muud üle ku pütile otsaks mingi jämedam toru keevitada ja ka see toru millega ta väljalaskesüsteemi panna ja ka resopütid vahelt eemaldada

Tagajärgede eest mina ei vastuta. Ise tegin nii ja sai väga hea. Autol jõudu rohkem ja küttekulu eii suurenenud. Hääl läks valjemaks ja mõnusamaks.
Kui kellelgi on midagi lisada või küsida siis andke tulla.
Pilte minu sumpast mis selle meetotiga tehtud näeb siit: http://kriisa.pri.ee/pildid/sumps/