resoka all mõtled keevitada otse toru? Aga kui ma ütlen, et mul pole keevitust? Ja kas kõik on ühel nõul, et auk teeb nõmedat lõrinat või on võimalik ka nii, et puurid õige suurusega augu õigesse kohta siis meenutab 1.6L rallimootorit?
---
Vabandust kui ajan lolli juttu aga pole eelnevat kogemust sellega.
Mul tekkis ka küsimus, et kui ma panen tagumise püta asemele samasuguse resoka millised võiks hääled olla ja kas resokas summutab üldse hääli?
Ette tänades!
Algselt postitas: JUSTer-D
resoka all mõtled keevitada otse toru? Aga kui ma ütlen, et mul pole keevitust? Ja kas kõik on ühel nõul, et auk teeb nõmedat lõrinat või on võimalik ka nii, et puurid õige suurusega augu õigesse kohta siis meenutab 1.6L rallimootorit?
---
Vabandust kui ajan lolli juttu aga pole eelnevat kogemust sellega.
Puuri auk sisse, meenutab summutiauguga siksi mootori häält. Võta summuti alt, meenutab ilma summutita siksi mootori häält. Ehita rallimootor koos väljalaskega-meenutab rallimootori häält. Lihtne ja loogiline!
Püti suurus mõjutab ka seda, mis sagedust ta summutab ja teistpidi võttes mis pööretel just rohkem lärmab. Näiteks minu masina summuti (täiesti suvaliselt sattunud mahu ja asetusega tühi resokas + otse-läbi pütt taga) on 2 ja 4tuh pöörde juures täiesti talutavalt vaikne. Lased pöörded 3700 kanti, hakkavad kõrvad vett jooksma.
Aga üldiselt olen ma ikka sedameelt, et hääl olgu tagajärg mitte eesmärk Kui on masin, millega tahetakse kiiret sõitu harrastada siis olgu mootor ka järgi aidatud mis vajab vabamat väljalaskesüsteemi. Pole mõtet külge pookida "rallihäält" masinale, millel kulub 20 või enam sekundit sajani kiirendamiseks. Piinlik ju
Algselt postitas: JUSTer-D
Tere, mul on nõ "rallitamiseks" 2105.
Ma ütlen kohe ära, et ma ei ole selline kes sõidab siksiga vastu puud ja siis ostab järgmise rondi ja teeb samamoodi ja siis sõidab maanteedel bemariga. Ei, ma ei ole selline. Ma ausatan Sigulid ja olen selle suur fänn, on mu üks lemmikumatest autodest.
---
Ühesõnaga soovin teada, et millise püti ette/taha peaksin puurima augu v auke, et häält mahedamaks saaks? Naq ikka ralliauto moodi rohkem? Oskate ehk õelda, või siis toob see mingeid probleeme hoopis kaasa?
Ei tohiks nagu? Ma ei taha väga võigast häält vaid sellist, et annad gaasi tunned, et ikka liigud.
Ja kui suur see auk peaks olema? diameeter? Ettetänades Juss.
võta viimane pütt ära ja hääl selline
ja kui võtad keskmise osa ära, siis hääl selline
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
Tahaks ka teada, millega neid torusid painutada. Ise mõtlesin, et toru vähe soojaks ajada ja armatuuri painutamise rakisega painutada.
Ja kas on üldse mõtet suuremat toru alla panna, kui torukollet pole?