Tekkis küsimus, et kuidas siinsed foorumikasutajad on saanud oma autode plekkvelgedelt vana värvi maha. Ise olen näinud siiani, vähemalt enda arvates, kõige raskemat teed pidi ja hakkasin kaabitsate ja muu sellise kraamiga värvi maha koorima, kuid kuna see pole eriti efektiivne ( ühele veljele kulub umbkaudu 6h ), siis huvitaks, et mida kasutavad teised veljede puhastamiseks ? Üks võimalus, mis peast läbi käis, oli liivaprits, kuid sellega tekib see küsimus, et kuna ise pole varem sellega kokku puutunud, siis kas keegi oskab öelda, milline jääb pind peale liivapritsi alt läbi käimist ? Kannatab sellele üldse pärast värvida või tuleb hakata esmalt siluma seda ?
Nii, et kõik huvitavad ideed siia teemasse oodatud.
Kõige mõtekam oleks vast tõesti liivapritsitada:P. Mul töö juures liivipritsitakse ka masinate velgi (oleneb mida tuuakse)- näiteks kui hakatakse sõiduauto velge pritsitama, siis keeratakse tiba liivapritsi võimsust maha ja vsjoo:P. Pind jääb ilus, nii et värvida on neid lausa lust ja tulemus jääb alati eht:P( liivapritsitatud velgi värvin mina:P). Sõiduauto ühe velje peale läheb umbkaudu 2-3 minutit, oleneb muidugi liivapritsist:P
Algselt postitas: siksaator
Kõige mõtekam oleks vast tõesti liivapritsitada:P. Mul töö juures liivipritsitakse ka masinate velgi (oleneb mida tuuakse)- näiteks kui hakatakse sõiduauto velge pritsitama, siis keeratakse tiba liivapritsi võimsust maha ja vsjoo:P. Pind jääb ilus, nii et värvida on neid lausa lust ja tulemus jääb alati eht:P( liivapritsitatud velgi värvin mina:P). Sõiduauto ühe velje peale läheb umbkaudu 2-3 minutit, oleneb muidugi liivapritsist:P
[Muudetud: 27-7-2008 siksaator]
Selge, tänud info eest igatahes. Ega siis midagi muud üle jäägi kui otsida kuskilt inimene, kes liivapritsi töid teostaks ja lasta ära teha, sest see kaabitsatega kaapimine on paras sunnitöö.
Ise enda tööjuurde tuuakse kh tavaliselt velgi mis on liivapritsist läbi käinud...
Pind jääb tal jh kõige puhtam ja parema nakkuvusega värvi jaoks.
Ise siis pulbervärvis töötan.
Värvkate jääb väga kena ja tugev peale
mind juba tükkaega vaevanud küsimus, et kas liivapritsimise jaoks peaks rehvid ka maha võtma velgedelt? Oleks tahtnud oma sigulli talvekad ära värvida:)
Ahjaa, kruntima peaks ju kah peale pritsi või mitte?(tavalise värviga värvimisest käib jutt)
liivapritse ja muid pritse üldse igast erinevaid, nt veel ka ju klaasiprits ja haavliprits jne. plekkveljele liivaprits vist jah midagi hullu ei tee, aluvelje võib väga kergelt struktuurseks muuta ja siis pärast ennem värvimist mölla pritspahtliga nii mis jube. pulbervärvimisel vähe teine tehnoloogia, akrüüli või vesivärviga värvides muidugi krunt ennem alla, aga veermiku detaile võiks alati ikka pulbervärvis lasta teha, sest siis on asi kena ning vastupidavam
visible, haapsalu kandis on lähim liivaprits vist Parilas, päris korraliku tööd tehakse seal, ainult kindlasti peab ennem mainima, et nad ettevaatlikult teeks velje pinda rikkumata.
pulbervärvimist peaks teostama palivere kandis mingi tegelane. kes täpsemalt seda ma ei tea.
Kui viitsid otsi mu sinise kopika teemast infot ühe keemia kohta. Gasket & Carbon stripper oli toote nimi... Värv tuleb ilusti maha, aga roostet pead nühkima ikkagi. Mu autol veljed käisid liivapritsi alt ja siis tavalise autoemailiga värvitud.
EDU!
Algselt postitas: viaccess
Kui viitsid otsi mu sinise kopika teemast infot ühe keemia kohta. Gasket & Carbon stripper oli toote nimi... Värv tuleb ilusti maha, aga roostet pead nühkima ikkagi. Mu autol veljed käisid liivapritsi alt ja siis tavalise autoemailiga värvitud.
EDU!
Kaalusin ka vahepeal sinu auto teemat vaadates selle keemia ostmist, kuid usun, et liivaprits on siiski oluliselt efektiivsem variant.
Algselt postitas: CozmonauT
visible, haapsalu kandis on lähim liivaprits vist Parilas, päris korraliku tööd tehakse seal, ainult kindlasti peab ennem mainima, et nad ettevaatlikult teeks velje pinda rikkumata.
pulbervärvimist peaks teostama palivere kandis mingi tegelane. kes täpsemalt seda ma ei tea.
Parilas peaks seda teostama OÜ Parila Auto või mis ta iganes on ? Kui nii, siis järgmine nädal käin sealt kohe läbi.
Algselt postitas: martvl
kas valuvelgi kah võib liivapritsi lasta või mitte ?
selline värvikiht koorub et kraabin lihtsalt värvi maha või võib pritsi saata ?
Ei tee see liivaprits midagi nendele valuvelgedele viga, kui mõistlikult kasutada;). Endal töö juureski on liivapritsitatud valuvelgi ja tulemus on üsna hea:P
Algselt postitas: martvl
ja kus su töökoht asub ?
palju 4 velge makmsa läheks?
koos värvimisega ?
Enam ma seal tööl ei ole, kuna valmistun kooliks:spin. Aga muidu tutvused on ikka sees:P. Töökoda ise asub Karksi- Nuias:rolleyes. Unustasin mainida, et seal liivapritsitakse ja krunditakse- seega lõpp värv tuleb endal kuskil peale lasta või lased hoopis kellegil teisel värvida:P. Aga muidu oli 100 krooni üks velg:P
Algselt postitas: CozmonauT
liivapritse ja muid pritse üldse igast erinevaid, nt veel ka ju klaasiprits ja haavliprits jne. plekkveljele liivaprits vist jah midagi hullu ei tee, aluvelje võib väga kergelt struktuurseks muuta ja siis pärast ennem värvimist mölla pritspahtliga nii mis jube. pulbervärvimisel vähe teine tehnoloogia, akrüüli või vesivärviga värvides muidugi krunt ennem alla, aga veermiku detaile võiks alati ikka pulbervärvis lasta teha, sest siis on asi kena ning vastupidavam
visible, haapsalu kandis on lähim liivaprits vist Parilas, päris korraliku tööd tehakse seal, ainult kindlasti peab ennem mainima, et nad ettevaatlikult teeks velje pinda rikkumata.
pulbervärvimist peaks teostama palivere kandis mingi tegelane. kes täpsemalt seda ma ei tea.
uuemõisas teeb sellist tood ka sanco(uuemõisa alkooli taga)
ja pulbervärvimist teeb ka taeblas vana kutsekas (sõber seal tööl ja saab soodsamalt kui muidu!;)