110 kisub pidurdades külje ette.
110 kisub pidurdades külje ette.
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
110 kisub pidurdades külje ette.
Enda mõistusest jääb puudu juba,aga mure selline,et isegi kergema pidurdamise juures blokib parema tagaratta.Infoks niipalju,et autol on uus regulaator(seatud õigeks 2mm.vahe),uued piduritorud,töösilindrid.Klotsid on mingi 5 tuhandese läbisõiduga.Ainsad vahetamata asjad on trumlid,mis on ca.75tuhat läbi ajanud.Õhutanud olen ka vist pool liitrit vedelikku juba..Lõin trumlid omavahel ringi,aga ei muutunud midagi.Kas peasilinder ei või midagi sellist põhjustada?Esipidurid on korras ja ühtlased.Tänan kes mingigi idee välja käib,sest naeltest hakkab kahju juba.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Ise keskenduks vahelduseks vasaku tagaratta piduri korrasolekusse.
Vaataks üle, kuidas see toimib ehk kuidas silinder klotse liigutab, kuidas õli peale tuleb (õhutusniplist väljuv ühe vajutuse õli kogus, kui nii parema kui vasaku poole niplid on avatud), kui kaugel on klotsid trummlist, milline on seisupiduri trossi olukord ja liikuvus, milline on pidurikatete seisukord (kui palju kuskilt kulunud on, kui palju kattest on töötanud ehk tegeliku tööpinna suurus) ....
Ja võrdleks seda kõike parema poolega.
Vaataks üle, kuidas see toimib ehk kuidas silinder klotse liigutab, kuidas õli peale tuleb (õhutusniplist väljuv ühe vajutuse õli kogus, kui nii parema kui vasaku poole niplid on avatud), kui kaugel on klotsid trummlist, milline on seisupiduri trossi olukord ja liikuvus, milline on pidurikatete seisukord (kui palju kuskilt kulunud on, kui palju kattest on töötanud ehk tegeliku tööpinna suurus) ....
Ja võrdleks seda kõike parema poolega.
- student
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 68
- Liitunud: 24 Sept 2014 21:10
- Asukoht: Tartu
- Autod: jaapanlased
Peasilinder võib jebida küll., samas ei saa välistada, et uus regulaator praak ei ole. Ega klotsid juhuslikult kampfoliga koos ei ole, siis samuti on nagu kännu taga ja plokkis kohe. Lükka raspliga taga paremal väike kiht maha klotsidel ja Vaata, kas klotsid on võrdse kauguse peal trumlitest.
I Mosse 408E (topelttuledega, ootab paremaid aegu, -müüdud) II Mosse 408, -emex. Lada 21063- leidis oma puu,-Emex. Ülejäänud jaapanlased. Teen ka vaikselt naha ja polsterdustöid. PS või mail romm.koma@gmail.com
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Sama parempoolset silindrit pakun. Mul on taolise probleemiga kaks juhtumit.
1. Silinder lükkab ainult ühe poole välja või oluliselt rohkem lükkab ühte poolt kui teist.
Võta trummel maha ja las keegi ettevaatlikult vajutab pidurit, siis näed kuidas silindrid liiguvad, sh kas peale pedaali vabastamist annab kenasti järele ka.
või
2. uus silinder ei pruugi midagi tähendada. Sai uus veel uuema vastu vahetada ja probleem kadus.
1. Silinder lükkab ainult ühe poole välja või oluliselt rohkem lükkab ühte poolt kui teist.
Võta trummel maha ja las keegi ettevaatlikult vajutab pidurit, siis näed kuidas silindrid liiguvad, sh kas peale pedaali vabastamist annab kenasti järele ka.
või
2. uus silinder ei pruugi midagi tähendada. Sai uus veel uuema vastu vahetada ja probleem kadus.
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Nii,aega võttis,aga asja sai-nimelt oli probleem ikkagi trossis ja vasakpoolses.Tross liikus kässari kasutamisel väikse takistusega.Algul ma seda nii ei märganudki,aga veelkord ülestõstetud taguotsaga ja trumlid maas nägin,et trossi tagastusvedrud pole ühe pikkusega.Siis oli pilt selge-ühe poole klotsid on pidevalt ligemal trumlile kui teine.Viga kadunud peale trosside vahetust.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.