1. leht 1-st
Samara plokikaas
Postitatud: 15 Juul 2014 14:19
Postitas V..
Tere
Tekkis selline küsimus, et kui palju oleks mõistlik/soovitatav maha lihvida samara plokikaant ?
Postitatud: 15 Juul 2014 14:23
Postitas olaaf
kas CCCP või ROSSIJA plokikaas?
Kas 21083 või 2110 kirjaga?
Mis nukkvõll kasutusele tuleb?
Mis kütusega sõitma hakatakse?
Mida sõitma hakatakse?
Kas karpa või pritse?
Postitatud: 15 Juul 2014 16:32
Postitas V..
Pritsega 21083-ga tegemist.
98 bensiin kasutusel
Nukk jääb originaal
Tänaval sõitmiseks, radasid vallutama ei hakka
Postitatud: 15 Juul 2014 17:46
Postitas olaaf
kaanest 0,5 maha, reguleeritav nukaratas ja hea 95 bensiiniga saab veel sõita.
reg ratast on kindlasti vaja, kuna nukk jääb muidu hiliseks..
linnasõiduks võiks proovida nukki 1-2 kraadi varasemaks keerata isegi.
muide samaral on tehasest surveaste ~9,9
98 kvaliteet on vägagi kõikuv ja ei tasu lisaraha ära - väga paljud ka kuulsad tanklaketid solgivad ja vassivad...
Postitatud: 17 Juul 2014 13:04
Postitas V..
Reg.ratas sai soetatud , samuti sai ostetud ka kergem hooratas.
Keegi äkki oskab veel rääkida mõnest heast nipist mis kasu tooks?
Postitatud: 17 Juul 2014 23:14
Postitas olaaf
parem nukkvõll aitab kindlasti kaasa
näiteks: 2110-1006015-52 (OKB Dvigatel)
Tõus 10,4/10,3
Faas 270/262
saab hakkama veel standard ajuga
Postitatud: 18 Juul 2014 10:39
Postitas V..
Millise mootori pealt võiks näiteks selle nuka leida ?
Postitatud: 18 Juul 2014 11:06
Postitas olaaf
see tuleb tellida idapiiri tagant.
Kui ambitsioonid väga kõrged poole piisaks ehk ka OKB -49 nukkvõllist.
Eriti kuna samara sisselaske kolle on üsna õnnetuke...
Postitatud: 04 Okt 2014 10:00
Postitas V..
Mure, nimelt ise olen 200+cm pikk ja hetkel jääb käigukang kaugele .
Kas kellegil on mõnda ideed kuidas ilma ratsimata käigukangi tahapoole tuua.
Kas samarale on võimalik ise teha või soetada nn shortsifter?
Postitatud: 04 Okt 2014 11:09
Postitas olaaf
keevitus ja osavad käed - ilma ratsimata ei pääse.
kulissi osa tuleb laiali lammutada ja ringi teha.
ilmselt on venemaal ka mingeid spets tükke olemas, kuid ise oleme alati originaal tükid ringi teinud..