1. leht 1-st

08-l läheb mootori temp paari minutiga 95C, milles viga?

Postitatud: 26 Juul 2013 19:57
Postitas Hendrikk
Tervist, probleem selline , et auto tiksub tühikäigul paar minutit kohapeal ja juba on mootoritemp 95 ja tõuseb , 8minutiga 1100rpm läks 95kraadini:P:P ? nüüd küsiksi et kas termostaat kinni,või miski muu probleem? Autoks 08 1500cc ... ABI:puzzled:puzzled:puzzled

Postitatud: 26 Juul 2013 20:15
Postitas olaaf
radikas kuumaks ka läheb anduri juurest?
vent tööle läheb?
pane anduri juhtmed kokku omavahel ja vaata kas siis ka kuumaks läheb.

samaral peab vent lülituma 92-96 kraadi pealt alles!

Postitatud: 26 Juul 2013 21:49
Postitas Hendrikk
radikal läheb kuumaks ainult ülemine lõdvik vent on eraldi lüliti all ..

Postitatud: 27 Juul 2013 01:15
Postitas olaaf
vendi sisse lükkad läheb ikka keema?

kui jah siis kas õhk sees või termostaat kinni :)

Postitatud: 27 Juul 2013 01:21
Postitas Hendrikk
Homme katsetan ära ,aga mainin ära et autol pole viimased nädal aega mingeid probleeme olnud ja nüüd järsku hakkab keema minema ...

Postitatud: 27 Juul 2013 16:22
Postitas Hendrikk
kakkusin termostaadi maha ja pilt selline...:(:(:(:(
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Postitatud: 27 Juul 2013 23:36
Postitas Hendrikk
Sai see vana termostaat sealt korpusest välja lõhutud ja ainult korpus tagasi pandud ,seega praegu ilma termostaadita... Proovisin kas tööst oli ka mingit tolku , aga nyyd vist jäi õhk süsteemi sisse , sest temperatuur ronib ikka kuratlikult kõrgele :(:(:(:(:(:(

Postitatud: 28 Juul 2013 13:20
Postitas olaaf
ainult sisu välja võtmisega sa ei pääse - väike ring tuleb siis kinni ka panna!

Postitatud: 28 Juul 2013 21:53
Postitas Hendrikk
Tere sai siis täna terve süsteem õhutatud ja natuke sõidetud kuni auto seisma jätsin ja 5 min pärast auto all loiku märkasin, tuleb välja et veepump on omadega täiesti kutu sest kui mootori rihma maha võtsin siis oli veepumba rullik täiesti lahti ja loksus tugevalt, nüüd ei teagi et , kas saan selle veepumba kätte ilma mootorit maha võtmata või tuleb mootora maha kakkuda???
Üks pilt kah , kus on näha ,et jahutusvedelik jookseb veepumbast mööda mootori rihma :
Pilt

Postitatud: 29 Juul 2013 22:29
Postitas Hendrikk
Täna sai siis viljandist uus veepump ostetud ja homme ehk jõuab ka mootori vahelt välja tõsta ja uue veepumba külge kruvida ..
Pilt

Postitatud: 29 Juul 2013 22:53
Postitas m6mm
ei ole kunagi mootorit maha võtnud veepumba vahetuseks. Kui ilma ei tule siis lase esimene mootori padi lahti ja tõsta mootorit, siis tekib piisavalt ruumi.

Postitatud: 29 Juul 2013 23:49
Postitas logman
Enamusel mootoritest, millel jaotusrihm muu hulgas ka veepumpa käitab, kaasneb rihma korralise vahetusega kohustuslik veepumba vahetus. Ega siis sellepärast keegi mootorit maha hakka tõstma. Nii mõnelgi pillil on need olud väga kitsad, kohati kitsamad, kui samaral, kuid töö ikkagi teostatav.

Postitatud: 30 Juul 2013 08:48
Postitas tiit

Postitatud: 30 Juul 2013 21:38
Postitas Hendrikk
Tänu soovitustele jäi mootor siiski auto peale ja veepump sai kah vahetatud , nüüd mootor jälle koos ..
üks pilt vanast pumbast kah , ise ma aru ei saanud, kuidas ta niimoodi võllist pooleks on läinud:o:o:P:P:P:P
Pilt

Uploaded with ImageShack.us

Postitatud: 17 Aug 2013 19:17
Postitas MargusR
Piltlikult öeldes on see pump milli maha sõitnud.Odav punane silikoon ruulib igalpool-tihend jookseb ja paneme möga vahele!See pumba võll on lihtsalt väsinud.

Postitatud: 17 Aug 2013 20:30
Postitas olaaf
 
MargusR kirjutas:Piltlikult öeldes on see pump milli maha sõitnud.Odav punane silikoon ruulib igalpool-tihend jookseb ja paneme möga vahele!See pumba võll on lihtsalt väsinud.
ise sain miski saksa pumbaga sellise tulemuse paari tuhandega :)

Postitatud: 17 Aug 2013 21:43
Postitas Hendrikk
nüüd selle pumba loest arenenud edasi midagi muud kuna nüüd ajab ploki ja kaane vahelt õli välja :regan:regan:regan:(:(:(

Postitatud: 17 Aug 2013 22:10
Postitas MargusR
Õlikanali vaskseibist tihendus surnud.Uus plokikaanetihend ja tuld kui just erilise anomaaliaga tegu pole.

Postitatud: 17 Aug 2013 22:12
Postitas MargusR
 
olaaf kirjutas: 
MargusR kirjutas:Piltlikult öeldes on see pump milli maha sõitnud.Odav punane silikoon ruulib igalpool-tihend jookseb ja paneme möga vahele!See pumba võll on lihtsalt väsinud.
ise sain miski saksa pumbaga sellise tulemuse paari tuhandega
Olaaf´oli see Master Sport?

Postitatud: 18 Aug 2013 09:35
Postitas olaaf
Ei, MS toodangut üritan vältida :) samas MS on ainult hiina sodi rebränd nagu paljud teised!
Mina pakuks ikkagi seda, et kaas kõver nüüd peale suuri keetmisi, see õlipumba vaskrõngas nüüd niisama lihtsalt järgi ei anna.
Kaas maha - sirguse kontroll ja uus tihend.
Samas kui kaas maas võiks vähemalt klappide seisukorra üle vaadata, kui lekivad siis soveldada..