1. leht 1-st
Sooja õhu võtt sissepritsega autol?
Postitatud: 06 Jaan 2013 11:58
Postitas SexSix
Kas sissepritsega autol ei olegi võimalust sisselaskesse sooja õhku võtta? Kas õhulugejasse minevast jahutusvedelikust piisab? Variandid? Bensiinikulu on suur.
Postitatud: 06 Jaan 2013 14:09
Postitas logman
Sõltub massinast. Escordil on olemas kofrutoru. Polol samuti.
Mis pillil see sul puudub?
Lada Baltic.
Postitatud: 06 Jaan 2013 14:47
Postitas SexSix
Ladal ikka. Ja sisselaske kollektoril ei ole jahutussärki. Seega sisselaske kollektorit ei soenda jahutusvedelik. Pritse on GM oma.
Postitatud: 06 Jaan 2013 16:03
Postitas olaaf
Sissepritsel ei peeta seda vajalikuks - seda enam et kütus pritsitakse sisuliselt otse plokikaande - milleks seda kollektorit ennast soendada.
Drosselklapi juures olev tosool soendab ainult siibri osa, kuna sinna tuleb peenike voolik karterituultega - mootoris tekkiv niiskus, mis sealtkaudu sisse imetakse, võiks muidu siibri kinni jäätada külmadega

Postitatud: 06 Jaan 2013 16:36
Postitas SexSix
Saan aru, et antud auto tehtud soemasse kliimasse. Tava Samara kippus üle kuumenema. Kas õhuvõtturisse sooja õhu juhtimine annaks bensiini kokkuhoidu? Suve paremad päevad versus talv, kulu vahe 2L sajale. Talvel siis rohkem. Saan aru, et plastmass rehvidega võtab vähem, kui lammell rehvidega sõites. Aga 2L on palju.
Postitatud: 06 Jaan 2013 20:33
Postitas olaaf
Tava samara isegi väga sportlikus seades pole kuumas kliimas liikluses osaledes üle kuumenema kippunud.
Kuna pritsel kasutatakse kuumeneva traadiga õhulugejat, siis sissemineva õhu soendamine ilmselt head ei too..
Pigem proovi kapotialune ära isoleerida, et mootor niipalju sooja ei kaotaks ning ära kasuta salongisoendust

Postitatud: 06 Jaan 2013 21:19
Postitas SexSix
Üks tähelepanek veel. Kuna esistange on hoopis teise kujuga siis sõidu ajal esikapott punnitab kuidagi. Esiserv on ühe cm jagu kõrgemal. Kapott on terve ja raam kattepleki küljes kinni. Lukkustus terve. Kuidagi suur õhusurve on mootoriruumis...ära kasutasalongisoendust:)...
http://gomotors.net/pics/Mitsubishi/mit ... iev-06.jpg
Postitatud: 07 Jaan 2013 00:48
Postitas olaaf
kas sul käigukastis on mootoriõli või transmisiooni õli.
talveks peaks kasti miski 0w40 õli sisse panema

Postitatud: 07 Jaan 2013 12:02
Postitas ToM
Kui midagi ära ei külmu siis on oleks kõik nagu korras... Mida külmem õhk seda kõvem perfoomans?
K. kastiõli, mis see on?
Postitatud: 07 Jaan 2013 12:25
Postitas SexSix
Huvitaval kombel pole kunagi esiveolistel k. kastiõli vahetanud. Ei ole aimugi, mis seal sees on. Suurega pean üle 100 km sõitma (-20c juures) enne kui kergelt veerema hakkab. Aga seal on mootoriõli vahetusvälp a`100 000 km ja k. kastil, tagasillal a`400 000 km.
Postitatud: 07 Jaan 2013 13:51
Postitas olaaf
Niikuinii on talvel kulu suurem - sa ei hakka ju talveks rattalaagritesse teist määret sisse ajama.
Postitatud: 07 Jaan 2013 17:33
Postitas kopp
[rquote=202496&tid=31492&author=olaaf
Kuna pritsel kasutatakse kuumeneva traadiga õhulugejat, siis sissemineva õhu soendamine ilmselt head ei too..

[/quote]
Aga mida halba siseneva õhu soojendamine teeb?
Postitatud: 07 Jaan 2013 18:12
Postitas olaaf
Suure ei toimi õigesti asi enam, testima mina ei hakka kuna tükk on üsna kallis..
Kui sisse juhtida juba kuum õhk, siis ei teki enam õhulugejale vajalikku temperatuurimuutu, mis külma õhu läbivooluga jahutab temperatuuritundlikku elementi..
http://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_ ... _.28MAF.29
Postitatud: 07 Jaan 2013 18:57
Postitas MargusR
INTAKE AIR TEMPERATURE on üks sissepritse funktsioon mida edastatakse ajule(ei tea küll kas sellel pritsel on)Mina ise ei segaks mingi temperatuurimuutmisega vahele.See kaks liitrit sajale pole palju mitte kui arvesse võtta lumest tekkinud veeretakistuse suurenemine,kauem külmana töötamine jne.
Postitatud: 08 Jaan 2013 00:32
Postitas Arvos
Ma lepiks ka sellega, mis on. Selge see, et talvel on kulu suurem. Suuremaks jääb ta siiski ikka kui suvel. Areta ja tee mida tahad. Ning kui selle tulemusel lõpuks isegi võidaks 0,2-0,3 l./100km. Kas see oleks kogu ajakulu ja seda võitu väärt? Ei sõida ju miljoneid kilomeetreid maha aastas ning kogukulust on see vaid 2-3 %.
"Tihendi" viga.
Postitatud: 17 Jaan 2013 17:20
Postitas SexSix
Postitatud: 17 Jaan 2013 17:38
Postitas olaaf
Vabanda aga mitte kottigi ei saanud selle video mõttest aru.
Keegi teeb talvel möödasõitu!?
Palun selgitust
Postitatud: 17 Jaan 2013 18:38
Postitas SexSix
Küttekulu suur, sest ei viitsi tiksuda 50-60-70-ga maanteel. Raske jalg.

Postitatud: 18 Jaan 2013 12:47
Postitas hautz
Ma oleks üliõnnelik, kui talvel ainult 2l oleks kütusekulu suurem. Mul pigem 5-6l kulu suurem:D Liikumiskiirused samad, mis suvel.
Postitatud: 18 Jaan 2013 20:31
Postitas MargusR
See küll margist väljas,aga mu toikaril on suvine kulu 7,5 ja praegu 11 sajale.Ladaga 7 asemel 9,5 kompuutri järgi.