1. leht 1-st
Jõudu pole, linnas sooja ei puhu, puterdab..
Postitatud: 29 Nov 2012 21:11
Postitas ccve
Õhtust, mure minu kätte jõudnud.
Esimeste külmadega arvatavasti külmus jahutusvedelik ära kuna vesi oli sees. Olin 20km sõitnud kui avastasin temperatuuri näidiku 130 kraadi pealt. Jätsin seisma ja lisasin veidi vedeliku kuipalju leidsin. Sõitsin veel 10km samamoodi edasi sihtpunkti. Ütleme nii, et täiesti kuival oli selleks ajaks. Panin tosooli normi tagasi ning sõidan siiani kuid mured järgmised:
1) Külmalt käima pannes käib kõigepealt 2 pütaga, siis tuleb kolmas ning peale 5 sekundit töötavad kõik aga natuke podiseb. 10sek pärast töötab juba ilusti.
2) Auto jõuetu.. Muidu oli ikka väga reibas kuid nüüd tuleb möödasõite teha lausa kolmandaga ning viiendaga jõuab aint rahulikult kiirust hoida. Kiirendada eriti mitte. Sama pmst kõikide käikudega kui pöördesse lasta, et jõuetu..
3) Maanteel puhub sooja kuid kui pööre langeb näiteks linnas siis ainult külma.
4) Tosooli kaob veidi. Poole nädalaga MAX pealt MIN peale umbes..
Kuskohast alustada ja mida teha?
Mootoriks 1.5 ja BOSCH pritsungiga.
Postitatud: 29 Nov 2012 21:45
Postitas logman
Millal veepumpa viimati uuendasid?
Gaasijaotus üle kontrollida.
Samara soojendusradika sisse on soojuse jaotumiseks pistetud spiraalid.
Kui sinna saviollus settib, siis ei anna ka enam tühikäigul sooja. Savi tekkib teadagi millest - veega sõitmisest.
Postitatud: 29 Nov 2012 22:37
Postitas Mikk
Kirjelduse järgi ütleks, et jahutusvedelik lekib ka silindrisse. Küünlad maha ja siis on asi selgem. Sooja puhumise pealt on aga Logman juba vastuse andnud.
Postitatud: 29 Nov 2012 23:00
Postitas Arvos
Kuumaksläinud mootorit ei jahutata kunagi vedelikuga. Rääkimata veel edasi sõitmisest. Lastakse maha jahtuda ja alles siis valatakse kui just pole kusagilt võtta kuuma vedelikku aga seda oleks liialt palju küsitud. Kust seda võtta tee peal...
Seisab ees mootoriremont. Isegi kui pole pragusid, on rõngad pehmed ja 30 -40 tkm. pärast hakkab õli võtma.
Postitatud: 30 Nov 2012 11:54
Postitas olaaf
ilmselt võttis rõngad ära see keetmine - loodame, et kolvid ja silindrid korras.
käivitades peaks taga tore sinine ka olema.
Kui autol on katalüsaator ja lamda siis edasisõitmine on neile väga kahjulik.
Mõõda surved üle, saad kohe teada mis seis on.
Surveid mõõtes võta kõik küünlad korraga maha ja gaas ikka põhjas!
Mõõda külma vähemalt üleöö seisnud mootorit - saad teada tegeliku seisukorra...
Postitatud: 30 Nov 2012 14:58
Postitas ccve
Arvos kirjutas:Kuumaksläinud mootorit ei jahutata kunagi vedelikuga. Rääkimata veel edasi sõitmisest. Lastakse maha jahtuda ja alles siis valatakse kui just pole kusagilt võtta kuuma vedelikku aga seda oleks liialt palju küsitud. Kust seda võtta tee peal...
Seisab ees mootoriremont. Isegi kui pole pragusid, on rõngad pehmed ja 30 -40 tkm. pärast hakkab õli võtma.
Ei olnud aega lasta jahtuda ja edasi oli vaja sõita. Pole see lada mootor teab mis suur kadu ka. Käivitades sinist taga ei ole.
Aga puterdamine? See midagi pritsungiga seotud vast ikka?
Kestab kaua kestab, kui läheb laiali siis on hea 16V peale tõsta. Hetkel aga mootorit lahkama aega pole hakata..
Postitatud: 30 Nov 2012 15:59
Postitas olaaf
mõõdad kompr ära - pole väga pikk tegevus..
Postitatud: 30 Nov 2012 18:02
Postitas kopp
[rquote=201513&tid=31176&author=olaaf
Surveid mõõtes võta kõik küünlad korraga maha ja gaas ikka põhjas!
[/quote]
Milleks peab gaas põhjas olema ja mida see annab?Küünlajuhtmed maas siis tuleb ka vist süütemoodulil pistik maha võtta?Pidi muidu utiili minema.
Postitatud: 30 Nov 2012 20:51
Postitas olaaf
kopp kirjutas:
Milleks peab gaas põhjas olema ja mida see annab?Küünlajuhtmed maas siis tuleb ka vist süütemoodulil pistik maha võtta?Pidi muidu utiili minema.
Süütemooduli pistiku võib lahti küll võtta - halba see ei tee.
Segusiibri peab sellepärast lahti hoidma, et mootor õhku piisavalt kätte saaks. Katsu ise suukaudu sisse hingata huuled tihedalt koos - pole väga lihtne

Postitatud: 01 Dets 2012 19:51
Postitas MargusR
Lisaboonusena saad ajusse veateate kui pistiku lahti võtad ja starterit keerad.
Postitatud: 02 Dets 2012 11:43
Postitas olaaf
Igal endast lugupidaval uuema lada omanikul on armatuuris pardakompuuter, millega vigu uurida ja kustutada.
Vigu tuleb ju pidevalt ja erinevaid

Postitatud: 07 Dets 2012 17:44
Postitas kopp
MargusR kirjutas:Lisaboonusena saad ajusse veateate kui pistiku lahti võtad ja starterit keerad.
Aravetel öeldi,et kui küünlajuhe küünlalt maas ja starterit annad pidi süütemoodul tuksi minema,ajust veateate saad kustutada kui massi maha võtad.
Ei lähe neid andureid midagi,jutuks ilus küll.
Postitatud: 07 Dets 2012 19:43
Postitas Mel
Viskas sõites Nival küünlajuhtme maha hiljuti (ise panin peale tosooli vahetust lohakalt tagasi). Hakkas puterdama sõidu ajal. Ilm oli tuisune ja pime ning taskulampi polnud, pealegi süüdistasin mingit andurit , seega tulin 3 pütaga enam-vähem 30 km koju. Ptüi-ptüi-ptüi, seni pole midagi viga olnud. Ju siis see süütemoodul nii nõrguke ka pole.
Postitatud: 08 Dets 2012 11:23
Postitas allah
Mina survete mõõtmiseks küll süüdet sisse ei keeranud – sikutasin starteri tagant solenoidi juhtme (peenike juhe) lahti ja panin pistikuga juhtmejupi asemele, mille teise otsa panin vastu aku + klemmi ja mootor käiski ringi.