1. leht 1-st
Rattalaagri vahetus.
Postitatud: 31 Juul 2012 08:05
Postitas milord
1118 esiratta vahetust ei ole varem teinud. Ei tahaks huupi lammutada - ehk oskab keegi juhendada...
Postitatud: 31 Juul 2012 09:48
Postitas logman
Kolm võimalust.
Ehitad keermelatist, vastava mõõduga torust ja seibidest-mutritest tõmbitsa...
Võtad püstaku alt ja leiad käsi- või hüdropressi....
Lähed koos masinaga remonditöödeks mõnda teenindusse...
Postitatud: 31 Juul 2012 22:32
Postitas Arvos
logman kirjutas:
Lähed koos masinaga remonditöödeks mõnda teenindusse...
Ja-jah, oleneb millisesse teenidusse. Soovitavalt mitte kunagi esindusse.
Varnast on võtta meenutus kuidas Helkama-s Diamante esirattalaagrit vahetati. 6 tundi kangutati ja mässati, siis loobuti. Arve 1200 eek-i, mis tol ajal oli tohutu kirves hind. Loomulikult mitte millegi eest kuna töö jäi tegemata. Lõpuks otsustati, et tuleb hunnik pulkasid puruks lõigata ning need uued panna. Eelarve 30 000 eek.-i. Saatsin nad kuu peale ja läksin garaazide vahele niinimetatud nurgatagusesse. Võeti alt ära kogu täiega ja viidi pressi alla. 10-tonnine press ei teinud mitte üks noh aga 40-tonnise vahel lendas hirmsa pauguga lahti. Rattalaager 1200 eek.-i ja tööraha 1500 eek.-i. Võit 27 300 eek.-i.
Seepärast vaata kuhu lähed kui ise vahetama ei hakka.
Postitatud: 31 Juul 2012 22:56
Postitas logman
Pean siinkohal mainima, et nii mõnigi vw laager on haamriga toksides ära vahetatud.
Samara oma sain ainult pressi all kätte (samasugune jõumäng, nagu Arvos kirjutas).
Kogemus näitab, et venelase treitud värgid on tehtud väga tugeva istuga vastupidiselt lääne kraamile. Eksisteerib muidugi ka erandeid - just lugesime

.
Soomlase tehtud asjadel näiteks võib liigagi sageli laagrid ka kaugelt sisse visata.