1. leht 1-st

süütelukk

Postitatud: 24 Juun 2012 15:13
Postitas Hendrikk
küsimus siis selline et kus kohast saaks samara süüteluku 0asendist raadiole voolu

Postitatud: 25 Juun 2012 01:17
Postitas Arvos
Ehk täpsustad mida sa teha tahad?

Postitatud: 25 Juun 2012 11:56
Postitas Hendrikk
tahaks raadio toitele voolu saada aga akult ei taha võtta.

Postitatud: 25 Juun 2012 13:50
Postitas siim789
Kõige lihtsam ju võtta tester kätte ja vaadata, millisele juhtmele süütelukku esimesse astmesse keerates vool peale tuleb. Vaata ka seda, et samale juhtmele jääks vool peale ka siis kui süüde sisse keeratud, muidu sõidu ajal raadio ei töötagi.
Või tahad sa ikkagi, et raadio siis mängiks, kui võtit üldse süütelukus pole (0-asend)? Siis vea ikka akult pluss või vaata samamoodi testriga, kusagil seal raadio asukoha kandis peaks olema pideva plussiga juhe täitsa olemas, vähemalt minu 07-mel on punast värvi päris paraja jämedusega juhe.

Postitatud: 25 Juun 2012 14:49
Postitas Hendrikk
asi selles ongi et ma otsisin armatuuri alt ja mujalt salongist et kus kohas oleks 1 astmes voolu ei leidnud ma ühtegi juhet kus oleks voolu

Postitatud: 25 Juun 2012 14:52
Postitas Mel
Sigaretisüütaja on vihjeks, vähemalt tagaveolistel seal vool pidevalt olemas.

Postitatud: 25 Juun 2012 15:26
Postitas logman
Igasugustele muusika või päevauudiste kuulamise aparaadile soovitan soojalt võtta toitevool ikkagi otse akult ja teha seda tavatraadist jämedama kaabliga.
Põhjus väga lihtne.
Jämedast mahub toide paremini läbi. Ja sedamoodi otse vooluallikast võttes on kaod minimaalsed.
Noor inimene, teadagi - peagi lisanduvad võimendi, suuremad kõlarid, bassi tümm ja muud tänapäevased kõrvaergutid...
Kõik need tahavad üsna suurel määral süüa saada.
See eelnenud jutt ei kehti originaali taga-ajamise juures.
Kuid on hetki, mil ka originaalpillidega valjult mussi kuulates salongi valgusti vilkuma võib hakata. Toide ei mahu peale tulema, seepärast nii juhtubki.
Kaasaegsetel kirjudel pillidel on lisaks toitejuhtmele ka töölerakendamise ehk lülitamise juhe. Selle võid panna läbi süüteluku käima.

Postitatud: 25 Juun 2012 15:29
Postitas olaaf
 
samaramees kirjutas:asi selles ongi et ma otsisin armatuuri alt ja mujalt salongist et kus kohas oleks 1 astmes voolu ei leidnud ma ühtegi juhet kus oleks voolu
Päris kindlasti on süüteluku juures olevas pistikus 12v igal rezhiimil olemas!
Lahtiseid juhtmeid millel pidev 12V peal tehasest üldiselt armatuuri alla ei panda arusaadavatel põhjusel...
Võta plastikud roolisamba ümbert ära ja testriga leiad kindlasti koha kust varastada makile...

Postitatud: 25 Juun 2012 22:21
Postitas MargusR
Nagu siin Logman rääkis,soovitan ka mina otse akult võtta.Omal kogemus selline,et sai ka kuskilt juhtmevargaga vool peale võetud,aga suurema helitugevuse juures hakkas raadio katkuma(ehk siis pilt läks eest ja tuli seki pärast tagasi).Lahendus oli akult otsetoide.;)

Postitatud: 25 Juun 2012 23:47
Postitas logman
 
MargusR kirjutas:... sai ka kuskilt juhtmevargaga vool peale võetud,aga suurema helitugevuse juures hakkas raadio katkuma(ehk siis pilt läks eest ja tuli seki pärast tagasi).Lahendus oli akult otsetoide.;)
Mul tööbussis Pioneeri plänniga aeg-ajalt sama jama juhtubki.
Eriti öösel täistuledega pikalt liikudes + soojenduse vurr uhamas ja kui siis lisaks korraks piduritulesid ka põletad, ongi oodatud seis käes.
Kõiki plänne ei kannata ühendada nende peenikeste kõrte otsa, mis tehases masinasse paigaldatud.

Postitatud: 26 Juun 2012 00:50
Postitas Hendrikk
mul ongi see jama et kasutan mingit sony makki ja toite juhe on hetkel veetud kuhugi sellisesse juhtmesse, mis reageerib kui süüde sees aga täna tekkis probleem et kui auto käima panin ja gaasi antsin hakkas hääl vönkuma ning raadiol kadus pilt ära ning hiljem kui sain ventilaatori nupust käima panna kordus sama jama et vool kadus raadiost.
tagatipuks kärssas veel süüteluku kaitse läbi ja ma ei saagi nüüd aru et miks ta läbi läks.