1. leht 1-st

K: õlisurve?

Postitatud: 28 Okt 2011 13:05
Postitas SexSix
Käivitades 2111 mootori, millele paigaltatud SCT SM 101 õlifilter, tuleb kaua oodata, et kustuks õlirõhu märgutuli? Kardan, et vale või koguni praak õlifilter. Varjandid?

Postitatud: 28 Okt 2011 16:27
Postitas Raldo
Kataloog näitab filtri koodi õige olevat, tõenäoliselt praak filter.

Külma mootoriga.

Postitatud: 28 Okt 2011 16:38
Postitas SexSix
Esineb see just hommikuti külma mootoriga. Sooja mootoriga ei ole seda viga. Õli veel Gastrol sünt.

Postitatud: 28 Okt 2011 16:57
Postitas Raldo
Filtris tagasilöögiklapp ei pea ja laseb õli süsteemist vaikselt karterisse tagasi. Igal hommikul on süsteem ja filter tühi ja lähebki aega enne kui surve üles tuleb.

Postitatud: 31 Okt 2011 17:46
Postitas tiit
Mul oli kunagi sama asi ühe filtriga.

Ikka jama.

Postitatud: 20 Dets 2011 16:49
Postitas SexSix
Paarpäeva auto seisis ja käimapannes ei olnud 10 sek õlirõhku. Filter vahetatud Frammi vastu. Ikka mingi kala sees?

Administreeriv toiming

Postitatud: 20 Dets 2011 17:01
Postitas ando
 ! Sõnum kasutajalt: ando
Teemat on pügatud.

Postitatud: 20 Dets 2011 19:11
Postitas MargusR
On siis hääl ka selline,et surve puudub(klõbinad-klobinad).Andur ei pane peeti?

Ega see mooror kõige vaiksem ei ole.

Postitatud: 20 Dets 2011 20:51
Postitas SexSix
Kui õlisurve hakkab tulema siis tõmbab pöörded maha. Selle järgi saan aru, et hakkab midagi muutuma, õlisurve hakkab saabuma.

Postitatud: 20 Dets 2011 23:34
Postitas Arvos
Praakfiltreid esineb. Tootjat ei mäleta aga odav hind oli kahtlase filtri märgusõna. Sel tootjal pidi praaki päris tihti tulema/olema.
Praeguste soojade ilmadega ei tohiks küll õlirõhk kusagil kaua hulkuda.

Postitatud: 21 Dets 2011 02:08
Postitas logman
SCT on praak, Fram on praak - mis siis korralik on?
Hea, et saaled veel elus on. Tee xado kuur, siis kindlam külmalt käivitada :lol .

Sa altpoolt ei ole seda mootorit ka uurinud, et kas miskit lipa-lopa logisemas pole?
Andur kontrollitud? Võib-olla mehhaaniline kell prooviks paigaldada?

Üsna müstilised teemad viimasetel päevadel esile kerkinud siin foorumis.

Postitatud: 21 Dets 2011 10:12
Postitas olaaf
mina olen kõiki neid kuulsaid filtritootjaid ikka ja alati heaks pidanud - samas kui aus olla siis tagasilöögi klapp ei tööta väga paljudel filtritel.

Sellepärast ongi rohkem õnne asi, võimaluse korral olen kasutanud vene filtrit MEHANIK, sealt seeriast pole veel praaki saanud.. veel...

Filtri vahetus.

Postitatud: 25 Dets 2011 15:44
Postitas SexSix
Filtri vahetus toimus kaugjuhtimise teel, olles ise teises riigis. Siis nüüd kodusolles selgus, et vana st. SCT filter oli ikkagi ärakeerates õli pilgeni täis. Tundub, et õlipump on kulunud või on koguni lõhkikülmenud? Enne oli sellel mootoril plokikaanetihend katki. Nii hullusti, et vee ja emulsioonitase ulatus õlivardaauguni.

Postitatud: 25 Dets 2011 18:49
Postitas viaccess
 
SexSix kirjutas:Filtri vahetus toimus kaugjuhtimise teel.
Naine vahetas vää?

Katsetused.

Postitatud: 30 Dets 2011 11:42
Postitas SexSix
Õli oli mootoris pool normist. Hommikul käivitades kustus õlirõhu hoiatustuli 7,1 sec pärast. Lisasin õli. Järgmine hommik oli õlitase 1-2 mm üle normi. Peale käivitust kustus õlirõhu hoiatustuli 4,3 sec pärast.
Asi ei ole õige. Aga eks sissepritse mootor kargab ka kohe käima, kui starterit anda.

Postitatud: 14 Mär 2014 08:18
Postitas SexSix
Kas Mahle õlifilter OC384 sobib 2112 mootorile?

Postitatud: 15 Mär 2014 10:25
Postitas PikkPresident
 
SexSix kirjutas:Kas Mahle õlifilter OC384 sobib 2112 mootorile?

https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/pa ... 84/type:10 Selle tarkuse järgi sobib. Tegelikult sobivaid filtreid kahte tüüpi, üks pikem ja kitsam, teine laiem ja madalam.