1. leht 1-st
110 pidurid
Postitatud: 17 Mai 2011 18:49
Postitas eluaegne
Nii, tänase päevaga lõppes mõistus otsa, tagumised pidurid ei tulnud autot ostes kaasa, sai oodatud ära soojemad ilmad ja hakatud neid otsima. Väljendub anomaalia siis selles, et parempoolse tagumise rattani ei jõua torust pidurivedelik, tõstad vasaku poole üles, siis pedaali pumbates midagi tuleb aga mitte piisavalt. Kui pedaali pumbata jääb see üles, avades parempoolse ratta õhutusnipli ..... pedaal ikka üleval ja õli ei ole, lased pedaali lahti - lööb lurtsuga mingi koguse välja. Vahetatud koormusregulaator ja mõlema poole piduritorud.Kontrollitud pidurivõimendi, sealt jõuab ilusti surve regulaatorisse. Vahepeal mängib ka sedasi, et paremal on surve ja vasakul kadunud või vastupidi. Jutt sai nüüd natuke segane

... aga ehk keegi ikka mõistab ja taipab avitada ses hädas.
Postitatud: 17 Mai 2011 19:36
Postitas MargusR
Kuule see jutt on tõesti nati segane:Pedaal ikka üleval ja õli ei ole,lased pedaali lahti ja...

: Sa ilmselt mõtlesid seda,et õhutusnipli lahtilaskmisel lööb lörtsu vedelikku välja?Vaata üle kõik regulaatori küljes olevad piduritorude ühendused.Ei pruugi silmnähtavat leket olla,aga imeb õhku vahelt.Ma ühel 111-l pidin kuni keerme mahakeeramise piirini pingutama,et õhu juurdepääs takistada.Ja silindrite juures kontrolli ka üle,sest see on raudselt õhk mis pedaali liikumisel sisse imetakse.Edu!
Postitatud: 17 Mai 2011 20:03
Postitas eluaegne
No segasem ei anna jutt ja olukord ollagi,lörtsu pidurivedelikku lööb välja mitte õhutusniplist vaid piduritorust,kui se silindri küljest lahti keerata.Regulaator ja torud selle küljes uued ja leket ei ole,pingutatud ka enda arust viimase piirini,rohkem lihtsalt keerate ei julge.Jääb selline arusaam,et õli tuleb,kuid mitte piisavalt ja piisava survega.Krt. nii sodi juba peast sellega mässamisel,et seletada ka ei oska:o
Postitatud: 17 Mai 2011 20:20
Postitas MargusR
Kas ka esimesi õhutasid? Peapumbal on kontuurid risti:vasak esimene-parem tagumine,parem esimene-vasak tagumine.
Postitatud: 27 Mai 2011 14:25
Postitas MargusR
Oled asjaga ühele poole saanud?
Postitatud: 02 Aug 2011 08:42
Postitas eluaegne
Ei olnud aega,ega tahtmist nende piduritega vahepeal tegeleda. Sai nüüd asi uuesti käsile võetud ja lahendatud üsna lihtsalt, regulaator minema vahelt ja kõik torud uued pandud,pidureid küll ja veel.
Postitatud: 02 Aug 2011 11:11
Postitas olaaf
Talvel libedaga on ilma regulaatorita ja koormata suhteliselt ebamugav pidurdada, aga kui käed makaronid ja jalad puupakud pole, siis saab hakkama. Kui oled enne kurvi pidurdaja inimene, siis pead endalt küsima, kas külgees kurvis libisedes julged/jõuad gaasi põhja suruda või vajud taguots ees kraavi...
Ühesõnaga hea rehv ja tähelepanelik juht on ilma regulaatorita sõitmisel vajalikud kaaslased

Postitatud: 04 Aug 2011 20:21
Postitas kopp
eluaegne kirjutas:Ei olnud aega,ega tahtmist nende piduritega vahepeal tegeleda. Sai nüüd asi uuesti käsile võetud ja lahendatud üsna lihtsalt, regulaator minema vahelt ja kõik torud uued pandud,pidureid küll ja veel.
Kas sa ülevaatuselt ka ilma regulaatoritta läbi saad?
Postitatud: 04 Aug 2011 21:33
Postitas reiner
olaaf kirjutas:Talvel libedaga on ilma regulaatorita ja koormata suhteliselt ebamugav pidurdada
Ei tea, pole kunagi probleemi olnud. Talvel vähemalt 4 erineva Ladaga sõitnud millel regulaator puudub. 3 masinat neist kõvasti kergemad kui originaal masin.
Postitatud: 10 Aug 2011 15:07
Postitas olaaf
ma pidasin silmas just esiveolist ladat
Sorri, minu viga..