Probleem Samara 21093 esimese silindriga
Postitatud: 16 Mai 2011 09:00
Tere
Tegemist on Samara 21093 sissepritsse mootoriga. Probleem tekkis pool aastat tagasi, kui armatuuris lõi põlema "check engine" tule, õigemine vilkuma sõidu ajal. Autol on peal ka arvuti mis loeb veakoode. Veaks näitab 300 ja 301, probleem siis esimeses silindris. Siis kui armatuuris hakkab sõiduajal "Check engine " tuli vilkuma, siis auto enam edasi ei lähe, lükkab ühe silindri tagant ära. Edasi on kaks varianti kas lasta kohe gaasipedaal lahti viieks sekundiks, kohe kui tuluke vilkuma hakkab. Ja siis annan uuesti rahulikult gaasi, kuni tuluke vilkumise lõpetab, kohe kui on lõpetanud siis võtab silindri taha ja jõud tuleb tagasi. Kui nüüd sõites gaasi tagasi ei lase ja sõita edasi, siis tuluke vilgub umbes 15 sekundit ja siis jääbki auto 3 silindriga sõitma, ei aita enam gaasi lahti laskmine. Siis keeran süüte välja mõneks sekundiks ja uuesti tagasi. Siis probleem jälle kadunud.
Probleem esineb iga kord külma mootoriga. Algul 1 kord, kaks kuud hiljem 2 korda sõites ja nüüd juba 3-4 korda sõitma hakates. Hommikul linna sõites tipptunni ajal on jään ainult teistele jalgu.
Küünlaid ja küünlajuhtmeid olen vahetanud nii uusi kui vanu, tulemus null. Vahtanud teise silindi omad peale, nii küünla kui juhtmed, kuid viga jääb ikka esimesse silindrisse.
Eile sõitsin 200 km maha, mõtlesin et jään juba teele, sest lugu hakkas korduma juba sooja mootoriga(90 c) Mida pole kunagi varem olnud soojast peast.
Kus võib viga olla? Probleem hakkab iga päevaga hullemaks minema.
Auto on 2001 aasta väljalase ja sõitnud tänaseks 120000km. Kas aeg hakkab ümber saama?
Tegemist on Samara 21093 sissepritsse mootoriga. Probleem tekkis pool aastat tagasi, kui armatuuris lõi põlema "check engine" tule, õigemine vilkuma sõidu ajal. Autol on peal ka arvuti mis loeb veakoode. Veaks näitab 300 ja 301, probleem siis esimeses silindris. Siis kui armatuuris hakkab sõiduajal "Check engine " tuli vilkuma, siis auto enam edasi ei lähe, lükkab ühe silindri tagant ära. Edasi on kaks varianti kas lasta kohe gaasipedaal lahti viieks sekundiks, kohe kui tuluke vilkuma hakkab. Ja siis annan uuesti rahulikult gaasi, kuni tuluke vilkumise lõpetab, kohe kui on lõpetanud siis võtab silindri taha ja jõud tuleb tagasi. Kui nüüd sõites gaasi tagasi ei lase ja sõita edasi, siis tuluke vilgub umbes 15 sekundit ja siis jääbki auto 3 silindriga sõitma, ei aita enam gaasi lahti laskmine. Siis keeran süüte välja mõneks sekundiks ja uuesti tagasi. Siis probleem jälle kadunud.
Probleem esineb iga kord külma mootoriga. Algul 1 kord, kaks kuud hiljem 2 korda sõites ja nüüd juba 3-4 korda sõitma hakates. Hommikul linna sõites tipptunni ajal on jään ainult teistele jalgu.
Küünlaid ja küünlajuhtmeid olen vahetanud nii uusi kui vanu, tulemus null. Vahtanud teise silindi omad peale, nii küünla kui juhtmed, kuid viga jääb ikka esimesse silindrisse.
Eile sõitsin 200 km maha, mõtlesin et jään juba teele, sest lugu hakkas korduma juba sooja mootoriga(90 c) Mida pole kunagi varem olnud soojast peast.
Kus võib viga olla? Probleem hakkab iga päevaga hullemaks minema.
Auto on 2001 aasta väljalase ja sõitnud tänaseks 120000km. Kas aeg hakkab ümber saama?