Rooli värin
Rooli värin
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Rooli värin
Tere!Probleem selline,et sõites maanteel kiirusega 95 ja edasi hakkab rool värisema.Aga asja point on selles,et mitte koguaeg ta nii ei tee.Vahel sõidab nagu siidi ja siis üksaeg hakkab pihta.Laugemasse kurvi sisenemisel olen juba 85-90 juures tajunud värisemist.Autol all uus jooks velgi ja rehve(Nokian),sarniirid ja rooliotsad korras,sillastend läbitud,rattaid vahetasin ka eest taha ja vastupidi.Ainus asi mis täna silma jäi oli see,et hoides käega sisemisest poolassi otsast kinni tundsin assi pöördsuunaliselt liigutades väikest lõtku välimistel otstel mõlemal pool.Kas see lõtk on normaalne või ei tohi seal seda olla üldse?Autoks 112.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tegelikult hoopis sisemise poolassi otsa liiga suurest lõtkust annab selline värin märku.
Logista tervet telge ristisuunaliselt.
Eriti hästi on seda värinat tunda kiirendamisel.
Kui kerge veoga sõites võdinat pole, aga kiirendamisel on, siis tõenäoliselt tuleb see ots välja vahetada.
Probleem peaks süvenema kilometraaži tõustes.
Logista tervet telge ristisuunaliselt.
Eriti hästi on seda värinat tunda kiirendamisel.
Kui kerge veoga sõites võdinat pole, aga kiirendamisel on, siis tõenäoliselt tuleb see ots välja vahetada.
Probleem peaks süvenema kilometraaži tõustes.
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Sa mõtlesid kiiruse tõusu?Kui kiirendan neljandaga u sajani ja sidurit vajutan käiguvahetuseks,siis viskab ka hullu vibra peale,nagu vedu taha tuleb, läheb vähemaks,aga ikkagi jääb ja seda mitte koguaeg,vaid kuidas kunagi. Läbisõitu ka juba 150000logman kirjutas:Tegelikult hoopis sisemise poolassi otsa liiga suurest lõtkust annab selline värin märku.
Logista tervet telge ristisuunaliselt.
Eriti hästi on seda värinat tunda kiirendamisel.
Kui kerge veoga sõites võdinat pole, aga kiirendamisel on, siis tõenäoliselt tuleb see ots välja vahetada.
Probleem peaks süvenema kilometraaži tõustes.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Lühidalt:
Kiirendamisel on värin.
Ühtlasel sõidul pole värinat.
Siduri ära lahutad, siis värin kaob, sest vedu pole enam järel.
Ehk kui too võdin on ainult "peale tallates", siis suure tõenäosusega sisemine veovõlli ots läbi. Kaua sellise vibraga sõidad, siis väristab varsti (700-1000 kilti kannatab künda) nii, et käigukang ei püsi kah peos enam.
Säärased kogemused VW Vento ja VW Transporter T4 kaubikuga.
Kiirendamisel on värin.
Ühtlasel sõidul pole värinat.
Siduri ära lahutad, siis värin kaob, sest vedu pole enam järel.
Ehk kui too võdin on ainult "peale tallates", siis suure tõenäosusega sisemine veovõlli ots läbi. Kaua sellise vibraga sõidad, siis väristab varsti (700-1000 kilti kannatab künda) nii, et käigukang ei püsi kah peos enam.
Säärased kogemused VW Vento ja VW Transporter T4 kaubikuga.
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Selles on teema,et kui kiirendan sajani,pole vibrat.See tuleb siduri vajutamisel viienda käigu lülitamiseks.Just see aeg mil sidur all on,hakkab ikka hullult laperdama rool.Ja täna tähendasin,et u.120 peal jääb vähemaks.Ma käin ikka tasakaalustamises ära,viitab nagu sellele.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.