1. leht 1-st
Andke nõu 112 kohta.
Postitatud: 14 Veebr 2011 12:31
Postitas rene07
Plaanis osta 112 ja pakkuda on kaks varianti...Lada 112 Festival 8V 1.5 56kW ja Lada 112 Festival 16V 1.5 67kW. Mis on rahva arvamus ja kummal mootor töökindlam.
Postitatud: 14 Veebr 2011 13:43
Postitas olaaf
Kindlasti on täiesti pommikindel 8v mootor, korduvalt üle elanud ka rihma purunemise. Kui vähegi normaalse õliga sõita ja seda ka vahetada aeg ajalt õnnestub pikka aega liikuda. Rihm on odavam, rullikuid on 1 mitte 2, veepump on sama (vanad 8v mootorite veepumbad omavad kitsamat hammasihmaratast).
16v boonuseks on madalamalt parem väändemoment ja suurem nimivõimsus, kuid rihma probleemide puhul ei pääse vähemalt klappide vahetusest - lisaks veel hüdrotõukurid, mis kehva õli ei armasta.
kogu pritse elu on põhimõtteliselt sama 8v 56(57)kw mootoritega, isegi aju on vahetatav euro3 masinatel (süüte ja kütuse kaardid on tõenäoliselt siiski erinevad - loodetavasti...)
Postitatud: 14 Veebr 2011 14:23
Postitas Raldo
Ainult mootori vastupidavust arvesse võttes, ei ole 16v mootoril ühtki tõsiseltvõetavat eelist 8v ees.
Rihma purunemine 16v mootori puhul pole haruldane, nagu juba mainitud on tagajärjed oluliselt kallimad kui 8v puhul. Võibolla juhtub rihma katkemist 8v puhul sama tihti, aga kuna midagi ei juhtu siis ei vääri see ka kuskil mainimist.
Lisaks on 16v erinevad esipidurid ja sellest tulenevalt on kasutusel 14 tolli veljed. Algselt on 11x seeria projekteeritud 13 tollistele ratastele ja see jätab rehvimõõduga mängimiseks 14 tolliste velgede juures väga vähe ruumi. Tihti kuuleb probleemi, et 16v-l käivad tagarattad hullusti vastu, siin on probleemiks väikse koopaavaga logarid mida uutele autodele paigaldati.
Postitatud: 17 Veebr 2011 21:02
Postitas MargusR
Soovitan soojalt 16 klapilist.Käib vähe madalamalt igal käigul kui 8-ne(vahe on paarsada pööret).Lisaks vaiksem ja jõulisem.Seda tagarataste probleemi olen isegi kogenud täislastis autoga,aga see sai lahendatud amordikõrgendustega. 1,5-ne mootor lööb klapid pähe,1,6 mitte-omal katse tehtud(1,6) sõidu pealt läks.Köie otsas koju ja uus komplekt külge ja tuld!Rihm,rullikud ja veepump maksavad u.70euri.16 klapilisel on tõesti esipidurikettad suuremad,aga see on ainult plussiks.Selline minu lugu siis.
Postitatud: 18 Veebr 2011 16:22
Postitas Mel
Kas 1,6 16V kolvikäik on pikem? Või mis suunas see 100 kuubikut juurde saadud on?
Postitatud: 18 Veebr 2011 18:45
Postitas MargusR
Algselt postitas: Mel
Kas 1,6 16V kolvikäik on pikem? Või mis suunas see 100 kuubikut juurde saadud on?
.Jep,nii ta on.Ja huvitav on see,et selle tulemusena langes võimsus 1,5kw 67-lt 65,5-le:yllatunud.Aga selle kompenseerib vähemalt mootori terveksjäämine rihma puhul.Omal ajal oli jah 03 ja 06 erinevus kolvi läbimõõdus,mis andis kw juurde,aga nüüd on vastupidi:D
[Muudetud: 18-2-2011 MargusR]