1. leht 1-st

K: Pidurivoolikud

Postitatud: 11 Dets 2010 16:47
Postitas plant88888
Tere jälle,

Nimelt nädala tagasi purunes üks piduritoru/ voolik ja seetõttu kadusid ka pidurid.
Nüüd nähes neid torusid põhjaalt, otsustasin vahetada terve süsteemi ja arvatavasti üle minna ka vasktorudele. Peaksid olema tunduvalt vastupidavamad eesti ilmastikuoludele.

Aga mõõdudest- ise mõõtes sain läbimööduks eelmisel torul 5 mm ja süsteemi kogupikkus veerennist öeldi vähemalt kuhugi 4/ 5 m kanti, mis tundus kuidagi üllatavalt suur.
Kas keegi oskab kiiresti öelda, kes on samaral kogu torustiku äravahetanud, kas need mõõdud peavad paika, sest mõtlesin õhtul minna vaatama ehituspoodidest konkureerivad vase hindu, sest veerenni pood on kuidagi kalliks läinud viimasel ajal

Aitäh.
jon

Postitatud: 11 Dets 2010 17:33
Postitas zajetz
ehitus poest sa nii paksu seinega vask toru vaevalt, et leiad mis piduri survele vastupeaks.
Samas mõned autopoed müüvad ka meetri kaupa toru aga need üldjuhul otsastatakse kohapeal, mis on minu silmis ka targem valik. 4-5 meetrit täiesti normaalne kulu minuarust. Klassikule läks mul umbes 7m.

[Muudetud: 11/12/2010 zajetz]

Postitatud: 11 Dets 2010 18:41
Postitas plant88888
Kusjuures eelmist toru uurides, seda mis katki läks, see tundub küll väga õhukese seinaga olevat- vb on ka rooste selle kallal korralikult vaeva näinud.
Veerennist öeldi küll sisemine/ ja välimine diameeter, aga meelest läinud. Peab vist ikka jääma sõltuvusse sellest poest ja pm kõik sealt ostma:D

Postitatud: 11 Dets 2010 18:57
Postitas kopp
Mina vahetasin pooled terastorud vasktorude vastu.Tutermaal Lepstoni äris tehakse ootetööna,nipli hind oli äkki kumpa ja toru meeter miski 50.-

Postitatud: 11 Dets 2010 20:23
Postitas plant88888
Vasktoru meetri kohta see väga odav hind, veerennist küsiti siis kogu torustik kuskil 5 m ja hinnaks tuli ligikaudu 900 krooni. Meetreid võis rohkem olla.

Postitatud: 11 Dets 2010 21:56
Postitas viaccess
Pane aga tavalised terastorud külge! Lase tõrvasprayga üle, küll nad siis kestavad vähemalt 10 aastat..... Vase peale üleminek läheb keerukaks ja kalliks.
Samas võib ka originaal torud ära tsinkida, või üle joota....

Postitatud: 11 Dets 2010 22:01
Postitas zajetz
fixuses on 90 eeki meeter ja selles hinnas on otsa pressimine sees. ots maksis ka 5-10 eeki. enda auto torud ja mitmel tuttaval ka seal tehtud.

Postitatud: 11 Dets 2010 22:01
Postitas reiner
Algselt postitas: viaccessVase peale üleminek läheb keerukaks ja kalliks.
Mis seal keerukat on?
Ma käisin eelpool nimetatu Lepsoni Äris ja lasin vastava pikkusega torud valmis teha, otsad võtsin vanade torude küljest. Mingid ulme hinda küll ei küsitud.
Uue vasktoru paigaldamine sama lihtne kui raudtoru, kui mitte lihtsam, vähe lihtsam painutada.

Postitatud: 11 Dets 2010 22:09
Postitas plant88888
Sarnase teema kohta ka küsimus selle rõhuregulaatori kohta. Kas see täiesti pulkadeks ka käib nagu peasilinder nt.
Seetõttu küsin, et vana toru läks sealt lähedalt katki, ning kardan et regulaatorisse tõmmanud sodi ja pahna. Surveõhku ka pole, et lihtsalt läbi saaks puhuda.
Ma oma vazi raamatust vaatasin, et nagu idee poolest peaks käima, aga kuidas, see mulle arusaamatu.

[Muudetud: 11-12-2010 plant88888]

Postitatud: 12 Dets 2010 14:52
Postitas logman

Postitatud: 13 Dets 2010 06:30
Postitas plant88888
Üks küsimus veel selle rõhuregulaatori kohta, logmani joonis on abistav ja tänud selle eest, aga ...
Kas demonteerimiseks tuleb eemaldada jupp 3512 ja peale seda saab jupid silindri seest välja lükata? Kas jupp 3512 ei kahjustu eemaldamisel, nimelt tegemist välisel vaatlusel mingisuguse kummitükiga, mitte keermega poldiga?
Äkki oskab keegi targem nõu anda, kes on praktikas selle läbi teinud?
Aitäh

Postitatud: 13 Dets 2010 13:47
Postitas PuZuP
Et siis millised 3512 jupist käib jutt?
Ilmselgelt seal on mitu detaili mille koodi teine pool algab numbritega 3512.

Postitatud: 13 Dets 2010 22:00
Postitas plant88888
Sorry, mõtlesin juppi 2108- 3512073

Postitatud: 16 Dets 2010 20:53
Postitas MargusR
Ei pea eemaldama.Jupid saad seest kätte kui eemaldad tolmukatte ja selle all oleva lukuseibi(o-rõnga);)

[Muudetud: 16-12-2010 MargusR]

Postitatud: 18 Dets 2010 09:50
Postitas plant88888
Vabandust rõhuregulaatori lolli küsimuse kohta, puhastasin kate peal ja tomukatte alla oli ikkagi tekkinud selline tavotilik kiht, mille alt ei suutnud tuvastada nn lukuseibi.
Nüüdseks rõhuregulaator koos peasilindriga puhastud ja täna lähevad alla uued torud. Saab auto jälle sõidukorda :)
Aitäh kõigile, Jon