1. leht 1-st
bensiini taseme näitaja
Postitatud: 15 Nov 2010 19:51
Postitas plant88888
Satun hästi palju sõitma pooltühja paagiga ja nimelt paar nädalat tagasi sai bensiin ka seetõttu poole tee peal otsa.
Peale seda hakkanud seda näidkut vaatama ja avastasin, et tegelikult ei anna see näidik pm mitte mingisugust informatsiooni, sest sirget teed ei ole ja igasugune auto kiirendus ( ka negatiivne) omab nii suuri mõjutusi sellele näidikule. (Ma usun, et tegelikult näidikule mitte, vaid bensiin loksub liialt paagis)
Siit ka küsimus- kas keegi kallitest foorumikaaslastest on selle probleemiga pead vaevanud ja äkki kellegil on häid näiteid kuidas seda natukene parandada. Ärge sellist kurja nalja tehke, et hoia paak lihtsalt täis või sõida tunde järgi:D- sest tegelikult häirib ka see tuluke mis armatuuris põlema läheb tühja paagiga- jah selle lambi võiks välja võtta- aga siiski veel lahendusi, palun
Postitatud: 15 Nov 2010 20:55
Postitas MargusR
Äia 08-l sama kamm.Kui keerad vasakule hakkab täit paaki näitama ja paremale keerates tühja koos tulukesega.Paagi variandi välistaks,sest vaevalt tehas selliseid autosi väljastab,mille näidik edasi-tagasi liigub nagu kellapendel.Seega reostaat ma arvan.

Postitatud: 15 Nov 2010 20:58
Postitas MargusR
Lisan veel,et ta sõidab odo näidu järgi-400 km ja tankla.

Postitatud: 15 Nov 2010 22:18
Postitas plant88888
Sellesmõttes ongi loogiline, et andur asub paagis paremal, keerad vasakule, kesktõmbekiirenduse tõttu kandub kõik bensiin paagis paremale ja näitabki täit paaki, ja vastupidi- kuid tean, et teatavatel teistel anumatel on taseme ühtlustamiseks on paagis vertikaalsed vaheseinad ülevalt kinnitatud, seega igasugused jõud vedeliku taset niiväga ei muuda- kuid minust ei ole inimest kes bensiini paaki keevitama kukuks- ei usu, et see lubatudki- kuid usun, et on lahendusi:D
Postitatud: 15 Nov 2010 22:53
Postitas MuKi14
aitaks see kui anduri tundlikust muuta, ehk siis nagu uuematel autodel seier tõuseb ka kauem ja nii, kuidas seda teha, ei tea... aga oleks isegi huvitatud.

Postitatud: 15 Nov 2010 23:37
Postitas plant88888
To muki: Uutematel autodel on reostaadi ja näidiku vahel väike protsessor, mis ei arvesta hetkelist reostaadist tulenevat voolu, vaid mingi aja keskmist, ehk see stabiliseerib näidikut.
Kusjuures kui siin arutada siis mina isiklikult pole rahul ka spidomeetri näidikuga
nt kiirusel 50/ 60 km tunnis hakkab näidik pendeldama ka otse ja tagasi- ehk vastu näidikuploki klaasi ja põhja- see tekitab mõnusa heli
ja ütleme kiirustel 40- 50 käib näidiku ots vahemaade 25 - 60 vahel stabiilselt ringi:D
[Muudetud: 15-11-2010 plant88888]
[Muudetud: 15-11-2010 plant88888]
Postitatud: 16 Nov 2010 09:01
Postitas tiit
Algselt postitas: plant88888
Kusjuures kui siin arutada siis mina isiklikult pole rahul ka spidomeetri näidikuga
nt kiirusel 50/ 60 km tunnis hakkab näidik pendeldama ka otse ja tagasi- ehk vastu näidikuploki klaasi ja põhja- see tekitab mõnusa heli
ja ütleme kiirustel 40- 50 käib näidiku ots vahemaade 25 - 60 vahel stabiilselt ringi:D
See ennustab küll trossi peatset surma.
[Muudetud: 16-11-2010 tiit]
Postitatud: 16 Nov 2010 09:06
Postitas tiit
Algselt postitas: plant88888
To muki: Uutematel autodel on reostaadi ja näidiku vahel väike protsessor, mis ei arvesta hetkelist reostaadist tulenevat voolu, vaid mingi aja keskmist, ehk see stabiliseerib näidikut.
Uuematel pritsega mudelitel on näidik kõvasti stabiilsem ja ma olen peaaegu kindel et protsessorit ei ole. Tasub uurida anduri ehitust.
Üks lihtsamaid lahendusi on tekitada anduri ümber väike anum ja selle anuma põhja väike nt 1,5mm auk
Postitatud: 16 Nov 2010 11:28
Postitas Viin
Kas on selline asi võimalik, et 06-e bensiininäidik valetab 05-s?
Mul juba poole paagipeal hakkab vilkuma.
See pudeli mõte on muidugi hea kõikumise vastu;)
[Muudetud: 16-11-2010 ladasaeabz]
Postitatud: 16 Nov 2010 12:02
Postitas maiasmokk
Uuematel pritsega mudelitel on näidik kõvasti stabiilsem ja ma olen peaaegu kindel et protsessorit ei ole. Tasub uurida anduri ehitust.
Üks lihtsamaid lahendusi on tekitada anduri ümber väike anum ja selle anuma põhja väike nt 1,5mm auk [/quote]
2001 väljalaske samaral küll veel mingit stabiilsust näidikul pole. Täpselt sama teema mis esmapostituses.
550 km ja siis kindlapeale tanklasse.
Postitatud: 16 Nov 2010 17:25
Postitas plant88888
To maiasmokk: Selle protsessori jutu sain netist uurides, et uuematel autodel olevat nii. See peakski ilmnema sellest, et oletame kui tangid paagi täis, siis näidik ei lähe süüdet keerates pops täis paagi peale, vaid tõuseb suhteliselt aeglaselt.
To ladasaeabz: Mul mõnikord hakkab see tühja paagi indikaator tuluke ka 3/4 täis paagiga vilkuma, nt kurvis kiirendades, mis on tegelikult päris häiriv.
Ega kellegil ei ole selle reostaadi, ujuki ja vahelise pulga joonist, just samara jupi joonist, sest minu tark raamat seda eraldi ei käsitle ja ongi keeruline arutada selle üle, kui midagi täpset ei tea:D
Postitatud: 16 Nov 2010 17:45
Postitas tiit
Algselt postitas: maiasmokk
2001 väljalaske samaral küll veel mingit stabiilsust näidikul pole. Täpselt sama teema mis esmapostituses.
550 km ja siis kindlapeale tanklasse.
Ilmselt pole sa vanemaga üldse sõitnud

Mina sõidan nii et kui tuli enam üldse ei vilgu vaid põleb ka kurvides, siis on viimane 50km
[Muudetud: 16-11-2010 tiit]
Postitatud: 16 Nov 2010 17:55
Postitas logman
Algselt postitas: plant88888
Ega kellegil ei ole selle reostaadi, ujuki ja vahelise pulga joonist, just samara jupi joonist, sest minu tark raamat seda eraldi ei käsitle ja ongi keeruline arutada selle üle, kui midagi täpset ei tea:D
Eks ta ole jah keeruline arutleda, kui täpselt ei tea.
Ma kah ei tea, aga igaks juhuks alustaks tagumise istme alt. Leiaks sealt võib-olla luugigi, mis
sellel joonisel kannab numbrit 2102-5101412 ja edaspidine on juba delo tehniki ehk andur välja ja ehitusega tutvuma.
Postitatud: 16 Nov 2010 18:20
Postitas plant88888
Kunagi keegi on öelnud, et ära hakka asja parandama, kui asi katki ei ole, teed asja ainult hullemaks.
Mingit informatsiooni see näidik ikkagi annab ja kes teab, kas on mõtet riskida üldse asja puudumisega, aga kui huvi piisavalt suur, siis muud võimalust vast ei jää jah, kui ise avastama hakata.
Postitatud: 16 Nov 2010 18:57
Postitas logman
Õige, plant88888!
Volkov bojatsja - v les ne hodit (kardad hunte, siis ära metsa mine!) = vene vanasõna.
Alusta siis hoopis tubasest tegevusest:
http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?27650
Postitatud: 16 Nov 2010 21:06
Postitas hautz
Minu arust kõikuv seier oleks ka parem, kui selline, mis Audidel. No krt 10 minutit ootad, kui hakkab õiget näitu näitama:flaming
Esiveolistel ka lai paak(ühest põhjaservast teise)? e30-l on, kuid paak vaheseinu täis. Küte loksub niikuinii, seda ei saa muuta.
Lihtne lahendus, hoidke paak täis, kui seieri kõikumine häirib:spin
Endal hakkab alles siis seier näitama, kui alla 15l paagis on. Kui tuli vilksatama hakkab, siis saab üle 60km ikka sõita(vb isegi 100km).
Palju ikka sõidu ajal kütusenäidikut vaatate, teed tuleb jälgida, mitte ringi vahtida:spin
Üks lahendus on kaks andurit ja takisti, iseasi kas õiget näitu hakkab näitama:P
Postitatud: 16 Nov 2010 21:53
Postitas plant88888
to logman: Nüüd ma ei saa enam asjast loobuda:D
Probleem selle paagi täis hoidmisega on see, et olen vaene õpilane kellel auto parandamise kõrvalt jääb täpselt üle, et autoga proovisõidud teha:D-ja siis on iga informatsioon kuldaväärt. Teema alguses vist öeldud ka, et mure sai alguse sellest, kui tee peale jäin informatsiooni valesti tõlgendamise tõttu.
Aga teemasse, ise kaldun ka arvama, et bensiini loksumist on tunduvalt raskem kõrvaldada, kui väikese ˇlagiˇ tekitamist elektroonikasse ja see läbi näidiku ühtlustamist ja kalibreerimist loodetavasti. Eks ma uurin ja puurin ja annan teada