bensiini taseme näitaja
bensiini taseme näitaja
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
bensiini taseme näitaja
Satun hästi palju sõitma pooltühja paagiga ja nimelt paar nädalat tagasi sai bensiin ka seetõttu poole tee peal otsa.
Peale seda hakkanud seda näidkut vaatama ja avastasin, et tegelikult ei anna see näidik pm mitte mingisugust informatsiooni, sest sirget teed ei ole ja igasugune auto kiirendus ( ka negatiivne) omab nii suuri mõjutusi sellele näidikule. (Ma usun, et tegelikult näidikule mitte, vaid bensiin loksub liialt paagis)
Siit ka küsimus- kas keegi kallitest foorumikaaslastest on selle probleemiga pead vaevanud ja äkki kellegil on häid näiteid kuidas seda natukene parandada. Ärge sellist kurja nalja tehke, et hoia paak lihtsalt täis või sõida tunde järgi:D- sest tegelikult häirib ka see tuluke mis armatuuris põlema läheb tühja paagiga- jah selle lambi võiks välja võtta- aga siiski veel lahendusi, palun
Peale seda hakkanud seda näidkut vaatama ja avastasin, et tegelikult ei anna see näidik pm mitte mingisugust informatsiooni, sest sirget teed ei ole ja igasugune auto kiirendus ( ka negatiivne) omab nii suuri mõjutusi sellele näidikule. (Ma usun, et tegelikult näidikule mitte, vaid bensiin loksub liialt paagis)
Siit ka küsimus- kas keegi kallitest foorumikaaslastest on selle probleemiga pead vaevanud ja äkki kellegil on häid näiteid kuidas seda natukene parandada. Ärge sellist kurja nalja tehke, et hoia paak lihtsalt täis või sõida tunde järgi:D- sest tegelikult häirib ka see tuluke mis armatuuris põlema läheb tühja paagiga- jah selle lambi võiks välja võtta- aga siiski veel lahendusi, palun
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
Sellesmõttes ongi loogiline, et andur asub paagis paremal, keerad vasakule, kesktõmbekiirenduse tõttu kandub kõik bensiin paagis paremale ja näitabki täit paaki, ja vastupidi- kuid tean, et teatavatel teistel anumatel on taseme ühtlustamiseks on paagis vertikaalsed vaheseinad ülevalt kinnitatud, seega igasugused jõud vedeliku taset niiväga ei muuda- kuid minust ei ole inimest kes bensiini paaki keevitama kukuks- ei usu, et see lubatudki- kuid usun, et on lahendusi:D
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
To muki: Uutematel autodel on reostaadi ja näidiku vahel väike protsessor, mis ei arvesta hetkelist reostaadist tulenevat voolu, vaid mingi aja keskmist, ehk see stabiliseerib näidikut.
Kusjuures kui siin arutada siis mina isiklikult pole rahul ka spidomeetri näidikuga
nt kiirusel 50/ 60 km tunnis hakkab näidik pendeldama ka otse ja tagasi- ehk vastu näidikuploki klaasi ja põhja- see tekitab mõnusa heli
ja ütleme kiirustel 40- 50 käib näidiku ots vahemaade 25 - 60 vahel stabiilselt ringi:D
[Muudetud: 15-11-2010 plant88888]
[Muudetud: 15-11-2010 plant88888]
Kusjuures kui siin arutada siis mina isiklikult pole rahul ka spidomeetri näidikuga
nt kiirusel 50/ 60 km tunnis hakkab näidik pendeldama ka otse ja tagasi- ehk vastu näidikuploki klaasi ja põhja- see tekitab mõnusa heli
ja ütleme kiirustel 40- 50 käib näidiku ots vahemaade 25 - 60 vahel stabiilselt ringi:D
[Muudetud: 15-11-2010 plant88888]
[Muudetud: 15-11-2010 plant88888]
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Algselt postitas: plant88888
Kusjuures kui siin arutada siis mina isiklikult pole rahul ka spidomeetri näidikuga
nt kiirusel 50/ 60 km tunnis hakkab näidik pendeldama ka otse ja tagasi- ehk vastu näidikuploki klaasi ja põhja- see tekitab mõnusa heli
ja ütleme kiirustel 40- 50 käib näidiku ots vahemaade 25 - 60 vahel stabiilselt ringi:D
See ennustab küll trossi peatset surma.
[Muudetud: 16-11-2010 tiit]
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Uuematel pritsega mudelitel on näidik kõvasti stabiilsem ja ma olen peaaegu kindel et protsessorit ei ole. Tasub uurida anduri ehitust.Algselt postitas: plant88888
To muki: Uutematel autodel on reostaadi ja näidiku vahel väike protsessor, mis ei arvesta hetkelist reostaadist tulenevat voolu, vaid mingi aja keskmist, ehk see stabiliseerib näidikut.
Üks lihtsamaid lahendusi on tekitada anduri ümber väike anum ja selle anuma põhja väike nt 1,5mm auk
-
mmaiasmokk
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 14 Juun 2010 13:36
- Asukoht: L-Viru
- Autod: 21083
Uuematel pritsega mudelitel on näidik kõvasti stabiilsem ja ma olen peaaegu kindel et protsessorit ei ole. Tasub uurida anduri ehitust.
Üks lihtsamaid lahendusi on tekitada anduri ümber väike anum ja selle anuma põhja väike nt 1,5mm auk [/quote]
2001 väljalaske samaral küll veel mingit stabiilsust näidikul pole. Täpselt sama teema mis esmapostituses.
550 km ja siis kindlapeale tanklasse.
Üks lihtsamaid lahendusi on tekitada anduri ümber väike anum ja selle anuma põhja väike nt 1,5mm auk [/quote]
2001 väljalaske samaral küll veel mingit stabiilsust näidikul pole. Täpselt sama teema mis esmapostituses.
550 km ja siis kindlapeale tanklasse.
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
To maiasmokk: Selle protsessori jutu sain netist uurides, et uuematel autodel olevat nii. See peakski ilmnema sellest, et oletame kui tangid paagi täis, siis näidik ei lähe süüdet keerates pops täis paagi peale, vaid tõuseb suhteliselt aeglaselt.
To ladasaeabz: Mul mõnikord hakkab see tühja paagi indikaator tuluke ka 3/4 täis paagiga vilkuma, nt kurvis kiirendades, mis on tegelikult päris häiriv.
Ega kellegil ei ole selle reostaadi, ujuki ja vahelise pulga joonist, just samara jupi joonist, sest minu tark raamat seda eraldi ei käsitle ja ongi keeruline arutada selle üle, kui midagi täpset ei tea:D
To ladasaeabz: Mul mõnikord hakkab see tühja paagi indikaator tuluke ka 3/4 täis paagiga vilkuma, nt kurvis kiirendades, mis on tegelikult päris häiriv.
Ega kellegil ei ole selle reostaadi, ujuki ja vahelise pulga joonist, just samara jupi joonist, sest minu tark raamat seda eraldi ei käsitle ja ongi keeruline arutada selle üle, kui midagi täpset ei tea:D
-
ttiit
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 622
- Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
- Asukoht: hiiumaa
- Autod: 21083 1995
- Kontakt:
Algselt postitas: maiasmokk
2001 väljalaske samaral küll veel mingit stabiilsust näidikul pole. Täpselt sama teema mis esmapostituses.
550 km ja siis kindlapeale tanklasse.
Ilmselt pole sa vanemaga üldse sõitnud
Mina sõidan nii et kui tuli enam üldse ei vilgu vaid põleb ka kurvides, siis on viimane 50km
[Muudetud: 16-11-2010 tiit]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Eks ta ole jah keeruline arutleda, kui täpselt ei tea.Algselt postitas: plant88888
Ega kellegil ei ole selle reostaadi, ujuki ja vahelise pulga joonist, just samara jupi joonist, sest minu tark raamat seda eraldi ei käsitle ja ongi keeruline arutada selle üle, kui midagi täpset ei tea:D
Ma kah ei tea, aga igaks juhuks alustaks tagumise istme alt. Leiaks sealt võib-olla luugigi, mis sellel joonisel kannab numbrit 2102-5101412 ja edaspidine on juba delo tehniki ehk andur välja ja ehitusega tutvuma.
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Õige, plant88888!
Volkov bojatsja - v les ne hodit (kardad hunte, siis ära metsa mine!) = vene vanasõna.
Alusta siis hoopis tubasest tegevusest:
http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?27650
Volkov bojatsja - v les ne hodit (kardad hunte, siis ära metsa mine!) = vene vanasõna.
Alusta siis hoopis tubasest tegevusest:
http://www.raamatukoi.ee/cgi-bin/raamat?27650
Minu arust kõikuv seier oleks ka parem, kui selline, mis Audidel. No krt 10 minutit ootad, kui hakkab õiget näitu näitama:flaming
Esiveolistel ka lai paak(ühest põhjaservast teise)? e30-l on, kuid paak vaheseinu täis. Küte loksub niikuinii, seda ei saa muuta.
Lihtne lahendus, hoidke paak täis, kui seieri kõikumine häirib:spin
Endal hakkab alles siis seier näitama, kui alla 15l paagis on. Kui tuli vilksatama hakkab, siis saab üle 60km ikka sõita(vb isegi 100km).
Palju ikka sõidu ajal kütusenäidikut vaatate, teed tuleb jälgida, mitte ringi vahtida:spin
Üks lahendus on kaks andurit ja takisti, iseasi kas õiget näitu hakkab näitama:P
Esiveolistel ka lai paak(ühest põhjaservast teise)? e30-l on, kuid paak vaheseinu täis. Küte loksub niikuinii, seda ei saa muuta.
Lihtne lahendus, hoidke paak täis, kui seieri kõikumine häirib:spin
Endal hakkab alles siis seier näitama, kui alla 15l paagis on. Kui tuli vilksatama hakkab, siis saab üle 60km ikka sõita(vb isegi 100km).
Palju ikka sõidu ajal kütusenäidikut vaatate, teed tuleb jälgida, mitte ringi vahtida:spin
Üks lahendus on kaks andurit ja takisti, iseasi kas õiget näitu hakkab näitama:P
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
-
pplant88888
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 52
- Liitunud: 01 Sept 2010 01:07
- Asukoht: viimsi
- Autod: 09- sputnik
to logman: Nüüd ma ei saa enam asjast loobuda:D
Probleem selle paagi täis hoidmisega on see, et olen vaene õpilane kellel auto parandamise kõrvalt jääb täpselt üle, et autoga proovisõidud teha:D-ja siis on iga informatsioon kuldaväärt. Teema alguses vist öeldud ka, et mure sai alguse sellest, kui tee peale jäin informatsiooni valesti tõlgendamise tõttu.
Aga teemasse, ise kaldun ka arvama, et bensiini loksumist on tunduvalt raskem kõrvaldada, kui väikese ˇlagiˇ tekitamist elektroonikasse ja see läbi näidiku ühtlustamist ja kalibreerimist loodetavasti. Eks ma uurin ja puurin ja annan teada
Probleem selle paagi täis hoidmisega on see, et olen vaene õpilane kellel auto parandamise kõrvalt jääb täpselt üle, et autoga proovisõidud teha:D-ja siis on iga informatsioon kuldaväärt. Teema alguses vist öeldud ka, et mure sai alguse sellest, kui tee peale jäin informatsiooni valesti tõlgendamise tõttu.
Aga teemasse, ise kaldun ka arvama, et bensiini loksumist on tunduvalt raskem kõrvaldada, kui väikese ˇlagiˇ tekitamist elektroonikasse ja see läbi näidiku ühtlustamist ja kalibreerimist loodetavasti. Eks ma uurin ja puurin ja annan teada