1. leht 1-st
09 generaatori eemaldamine
Postitatud: 24 Okt 2010 01:34
Postitas plant88888
Loll mure, aga mure siiski:d-
Nimelt ei saa generaatorit kätte, jookseb sealt tagant üks puks läbi. Generaatori kättesaamiseks vaja puks täielikult välja lükata, kuid mootoriruumi plekid jäävad ette, nimelt ei mahu puks täielikult välja, seega ei saa ka generaatorit kätte.
Kuidas targemad mure lahendanud?
Tänud.
Postitatud: 24 Okt 2010 02:53
Postitas Arvos
Pane aga pea tööle, tõsta mootorit, lase padjad lahti, mida iganes:) Olime sarnase probleemi ees kui M. Sigmal oli vaja genekas kätte saada. Pool elutööd. Lõpuks sai vist esisild otsapidi alla lastud, kui õigesti mäletan.
Postitatud: 24 Okt 2010 20:40
Postitas plant88888
Mina nii õnnelik ei ole, et omaks roostes keret:D- lihtsalt lootsin, et on mingi nipp või asi-
Üldjuhul CCCR-i aegsetel autotel on omaette loogika, mis tihti mulle natukene kaugeks jääb.
Postitatud: 24 Okt 2010 21:26
Postitas posta84
Minumelest tuleb ilusti maha, kui see alumiinium kinnitus kahe poldiga lahti lasta. Põhjaplekk alt ära võtta. Allapoole kenekas ka välja tuleb.

Mootoripatju ei peaks puutuma..
Postitatud: 25 Okt 2010 21:40
Postitas plant88888
Nii tegingi, pärast hakkasin mõtlema, et need kaks polti millega see alumiinium konstruktsioon mootori küljes kinni on, miks need õlised olid- miks tehasest sealt niiöelda pimedat keeret ei tehtud?