probleem2108 käigukastis
probleem2108 käigukastis
-
rrallis6itja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 16 Aug 2008 23:03
- Asukoht: Viljandi/Tartu
- Autod: Samara
probleem2108 käigukastis
Tervist!
Mure järgmine, kuna autol olen võtnud mootorit maha ja tagasi pannud, siis on ka poolteljed väljas olnud ja ka liigutanud autot ilma pooltelgeteta. Hetkel aga seis selline, et auto täiesti komplektne, kõik käigud lülituvad ilusti sisse aga auto ei liigu, poolteljed ka mitte, kontrollisin üle, poolteljed ilusti oma pesas on. Milles võib viga olla ? Siin veits ringi liikudes lugesin logmani teemad käigukasti demontaazist ja sealt jäi silma see lause "soovitan difriauku panna kaltsust pikk punn ,sest vastasel juhul võib difrit toeteva koonuslaagri saale lihtsalt tugevamal raputamisel käigukasti sisse pudeneda" Sellist asja ma ei teinud ja kardan, et see võiski juhtuda. Mida siis teha tuleks või kas probleem võib seisneda millegis muus ?
Ette tänades Arvi
Mure järgmine, kuna autol olen võtnud mootorit maha ja tagasi pannud, siis on ka poolteljed väljas olnud ja ka liigutanud autot ilma pooltelgeteta. Hetkel aga seis selline, et auto täiesti komplektne, kõik käigud lülituvad ilusti sisse aga auto ei liigu, poolteljed ka mitte, kontrollisin üle, poolteljed ilusti oma pesas on. Milles võib viga olla ? Siin veits ringi liikudes lugesin logmani teemad käigukasti demontaazist ja sealt jäi silma see lause "soovitan difriauku panna kaltsust pikk punn ,sest vastasel juhul võib difrit toeteva koonuslaagri saale lihtsalt tugevamal raputamisel käigukasti sisse pudeneda" Sellist asja ma ei teinud ja kardan, et see võiski juhtuda. Mida siis teha tuleks või kas probleem võib seisneda millegis muus ?
Ette tänades Arvi
-
rrallis6itja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 6
- Liitunud: 16 Aug 2008 23:03
- Asukoht: Viljandi/Tartu
- Autod: Samara
Viga teada. Sai käigukast maha võetud ja siis lahti võetud, need diferentsiaali satelliit hammasrattad või kuidas keegi neid nimetab, olid oma pesast välja kukkund. asuvad igatahes seal samas kuhu poolteljed sisse lähevad. Sai need ilusti oma pessa tagasi pandud ja käigukast tagasi kokku. Eks homme näha kuidas toimib. Igatahes kui keegi peaks poolteljed välja võtma ja mootorit vedama või autot liigutama, siis tastuks kindlasti pooltelje auku mõni kaltsutükk või papitükk rulli keerata ja sisse ajada, me panime traadi august läbi ja sidusime käigukasti peale kinni, transpordi ajaks!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Rallisõitja jutt jumala õige.
Tookord, kui selle teema tegin, tulid ette nähtavasti tõlkimise probleemid, sest palju juttu sai lihtsalt raamatust ümber kirjutatud.
Kahjuks pole hetkel toda vene keelset õpetust käepärast võtta, et nüüd targemaks saanuna lugu üle kontrollida.
Igatahes peab järjekordselt paika väide "teooria on pime praktika" nagu selle teema algataja tublisti tõestas.
"Satikad" on siis need, mis laiali pudenevad, mitte difri koonuslaagrite saaled.
Tubli!
Teen tollesse teemasse kah väikse paranduse.
Tookord, kui selle teema tegin, tulid ette nähtavasti tõlkimise probleemid, sest palju juttu sai lihtsalt raamatust ümber kirjutatud.
Kahjuks pole hetkel toda vene keelset õpetust käepärast võtta, et nüüd targemaks saanuna lugu üle kontrollida.
Igatahes peab järjekordselt paika väide "teooria on pime praktika" nagu selle teema algataja tublisti tõestas.
"Satikad" on siis need, mis laiali pudenevad, mitte difri koonuslaagrite saaled.
Tubli!
Teen tollesse teemasse kah väikse paranduse.