110 veepump???
110 veepump???
110 veepump???
juhtus siis selline asi,et veepump vict andis otsad.
Algas siis kõik nii,et kõigepealt immitse veidikene kuskilt sealt välja.
Nüüd ühel hetkel hakkas sealt sorinal jahutusvedeliku välja lahmama ja tõmbas ka mingi kolina kuskile sinnakanti.
Küsimus siis selline ,et mis seal saba võis anda ja kui suur töö on 16v mootori pumba vahetus.
Tänan juba ette ära heade abistavate mõtete eest.
Algas siis kõik nii,et kõigepealt immitse veidikene kuskilt sealt välja.
Nüüd ühel hetkel hakkas sealt sorinal jahutusvedeliku välja lahmama ja tõmbas ka mingi kolina kuskile sinnakanti.
Küsimus siis selline ,et mis seal saba võis anda ja kui suur töö on 16v mootori pumba vahetus.
Tänan juba ette ära heade abistavate mõtete eest.
Kõigest saab asja.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ega seal midagi keerulist pole - märgid paika, rihm eest ära, enne korjad rihmakatte küljest.
pump kinnitub 3 poldiga - sobib tavaline samara pump - eelistama peaks kindlasti metalllabadega pumpa!
rihma taguse kaitsepleki pead ka ära kruvima - see käis 8v mootoril 2-3 poldiga 16v mootoril ei saa neid palju rohkem olla..
midagi keerulist seal pole, aga pead jälgima nukkvõllide märke. rihma pingutad nii, et väga pingule ei jää..
kui rihm ja rullikud vahetamata siis oleks hea needki korraga ära vahetada.
edaspidi iga rihmavahetus vahetad ka pumba ja rullikud, siis peaks auto sind kaua ja usaldusväärselt teenima...
pump kinnitub 3 poldiga - sobib tavaline samara pump - eelistama peaks kindlasti metalllabadega pumpa!
rihma taguse kaitsepleki pead ka ära kruvima - see käis 8v mootoril 2-3 poldiga 16v mootoril ei saa neid palju rohkem olla..
midagi keerulist seal pole, aga pead jälgima nukkvõllide märke. rihma pingutad nii, et väga pingule ei jää..
kui rihm ja rullikud vahetamata siis oleks hea needki korraga ära vahetada.
edaspidi iga rihmavahetus vahetad ka pumba ja rullikud, siis peaks auto sind kaua ja usaldusväärselt teenima...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."