1. leht 1-st

Samara 21093 ei lähe külmaga käima

Postitatud: 11 Jaan 2010 11:38
Postitas mesinik
Tere
Eelmine aasta tegin teema kus kurtsin oma muret, et samara ei lähe külmaga käima, just kui välistemperatuur langeb alla -10 kraadi. Hakkab ainult lubama, lase kasvõi aku tühjaks ja siis lõpuks läheb käima. See viga on tal sünnist saadik, iga talv
Andsite nõu, et ostaksin kompuutri peale, nii ka tegin, sellel talvel auto streikinud juba seitsmel korral. Arvuti uusi vigu ei näita, miks ta käima ei lähe. vead siis mida näitab: 0134. 0135. 0138. ja siis kui aku tühjaks saab viskab veel 0560. vahel viskab ka 1514
Sel sügisel ostsin uued küünlad ja küünlajuhtmed peale
Vahetasin peale uue tühikäigu mootori, sest arvuti viskas koodi 1514.
Mitte midagi ei aidanud, täna hommikul ikka sama probleem.
Täna tegin uue katse, panin elektri pirni, igaksjuhuk kapoti alla, süüte juurde soendama, äkki viga sel. Süütejägaja( või kuidas seda kutsutakse)läks täitsa soojaks. Andsin siis starterit, ei aidanud mitte midagi. Siis panin pirni õhulugeja juurde. Ei aidanud midagi. (õhufilter läks täitsa soojaks). Olen pannud ka salgongi soojapuhuri ööseks, Hommikul auto salong kõik soe, annan starterit, ei lähe käima. Elektroonika soenes ju siis salongis üles, arvutid ja ajud, viga järelikult selles pole.
Kus ma veel viga otsima hakkan.

Postitatud: 11 Jaan 2010 12:13
Postitas olaaf
Mis süüteküünlad peal on, kui suur on elektroodi vahe?
Kas kompresiooniga on kõik korras?
kas kütuserennis on piisav kütuserõhk külmalt? (millal vahetatud põhjaalune kütusefilter)
kas startgaasiga käivitub masin?

üldiselt tundub, et mootor ei saa kütet kätte lihtsalt, vaheta ka plokikaane otsas olev termoandur, see ehk paneb villast ja näitab mootorit soemana kui ta tegelikult on..

mida pardakompuuter näitab kui mootori tempi vaatad?

[Muudetud: 11-1-2010 olaaf]

Postitatud: 11 Jaan 2010 14:09
Postitas mesinik
Küünlad on NGK omad. Elektroodi vahet muutnud pole.
Kompresiooni ei tea. Auto ostsin uuena, siis oli kohe esimene talv sama probleem käivitamisel.
Kütuse rõhust ei tea ka midagi, kuidas seda mõõta saab? Põhjaalune filter vahetaud sügisel.
Gaasi vajutan küll, siis hakkab rohkem lubama. Seda on kohe teada kui külma ilmaga matsupealt käima ei lähe(siis ma gaasipedaali ei vajuta) sureb välja, siis jääbki teda nii 10 minutit käiama ja gaasi andma, ja kui käima läheb siis kusagil 1-2 sekundit plödiseks, nagu mingi silinder ei töötaks, ja siis jääb kohe ilusti käima, nii kui peab(küünlad kõik vahetatud ja juhtmed ka) 2 aastat tagasi sai ka termo andur vahetatud, sellest küll kasu polnud. Täna hommikul kompuuter näitas -12 kraadi, mootoril ja välis temp oli -19

Postitatud: 11 Jaan 2010 15:32
Postitas atzkarik
Täna hommikul kompuuter näitas -12 kraadi, mootoril ja välis temp oli -19

Mootori temp peaks sama ikka olema mis õues või paar kraadi külmem kuigi ei usu et selles viga on.

Postitatud: 11 Jaan 2010 16:26
Postitas france2
see kui sa 10min käiad ja siis käivitudes todiseb on ju norm kuna mootor on ilmselgelt täisjooksnud!

Postitatud: 17 Jaan 2010 18:18
Postitas mesinik
Algselt postitas: olaaf
Mis süüteküünlad peal on, kui suur on elektroodi vahe?
Kas kompresiooniga on kõik korras?
kas kütuserennis on piisav kütuserõhk külmalt? (millal vahetatud põhjaalune kütusefilter)
kas startgaasiga käivitub masin?

üldiselt tundub, et mootor ei saa kütet kätte lihtsalt, vaheta ka plokikaane otsas olev termoandur, see ehk paneb villast ja näitab mootorit soemana kui ta tegelikult on..

mida pardakompuuter näitab kui mootori tempi vaatad?

[Muudetud: 11-1-2010 olaaf]
Kui suur peab kütuserennis rõhk olema? Kas bensiinipump paagis lükkab sinna renni rõhu sisse, või mis sinna renni rõhku annab?

Postitatud: 17 Jaan 2010 19:09
Postitas olaaf
2,5-3 bar peab olema rõhk - mõõdad kundepoolse renni otsast - plastikpunni all on nippel... kunagi sai seda mõõdetud rehvirõhu manomeetriga ;)

rõhu lööb sinna jah kütusepump paagist - rõhuregulaator laseb üleliigse tagasivoolu kaudu paaki tagasi...


[Muudetud: 17-1-2010 olaaf]