1. leht 2-st
Samara ei lähe soojast peast hästi käima.Milles probleem võib olla?
Postitatud: 01 Dets 2009 16:13
Postitas gold112
mul selline probleem, et samara ei lähe soojast peast hästi käima... kas see võib olla termoanduri viga?
[Muudetud: 12-1-2009 Priidic]
Postitatud: 01 Dets 2009 22:20
Postitas posta84
Kas toore klapp on ikka täielikult avatud?
Postitatud: 01 Dets 2009 22:25
Postitas posta84
Mis aasta samara? Jahutusvee termoandur ei tohiks käivitust mõjutada?
Postitatud: 07 Dets 2009 20:06
Postitas gold112
96 aasta, pritsung...
algul arvasime, et asi võib olla lambda anduris kuid polnud...
Postitatud: 08 Dets 2009 10:22
Postitas olaaf
ilmselt õhulugeja või temp andur ikka vigane,
96a oli veel GM pritsega? õhulugeje keskelt alu sulamist mitte täis plastist?
Postitatud: 18 Dets 2010 14:33
Postitas Alex
Analoogne viga on nüüd ka mind tabanud.Jamad saabusid koos külmadega.Külmast peast käivitades läheb vahel kohe käima, vahel tahab"meelitamist "saada aga soojast peast(eriti kui tagurdades või esimese käiguga liikuma hakates välja peaks surema)on käivitumine võimalik ainult pikka ketramisega ja gaasi põhjas hoidmisega.Ühesõnaga-mootor saab liiga rikka segu.Küünlad panin uued, kasu polnud.Ilmselt miski andur kalab aga kuidas seda kindlaks teha ilma kompuutrit peale ostmata(kuramuse külm on praeguste ilmadega juhtmetega toimetamine)Kas õhulugeja võib tuksi minna kui mootorilma selleta töötas ca 10 minutit?See oli vajalik süsteemi õhutamiseks ja hetkel pistik korralikult küljes ja ühtegi hoiatustuld ka ei põle.
Tegu siis GM pritsega ja küttekulu tundub ka üle keskmise olevat(aga pole fakt, et just andur põhjuseks kuna enamus otsi on väga lühikesed)
Bensufilter on vahetamata aga sõites ei "poo"ja külmalt läheb käima ilma pikalt käiamata.Küünlad(teine,kolmas märjad)ning suhteliselt tahmased.
Millist temp andurit siin on silmas peetud võimaliku veana ja kas selle korrasolekut kodustes tingimustes annab ka kontrollida?Kas ajusse jäänud veateated võivad sellist anomaaliat põhjustada?(aju reseti pole teinud)
Vabandused ette aga soojas toas arvuti taga on hetkel"mugavam"remontida ja otsida võimalike lahendusi:D
Postitatud: 18 Dets 2010 14:49
Postitas PuZuP
Ütlen kohe välja, et ei ole ühtegi pritsega samarat oluliselt peale õli kontrollimise rohkem puutunud (pole lihtsalt olnud juhust), küll aga analoogseid VAG grupilisi.
Ehk taoline sümptom viitab vahest väsima hakkavale süütepoolile VAG grupiliste puhul.
Kuna ei tea kas pritsemootoriga Samaral on üks süütepool ja jagaja või neli eraldi või suisa süütemoodul, siis ei hakanud ka kindlalt pakkuma. Et kindlasti on kuskil antud süütepooli kontrollimiseks vajalikud parameetrid, nii et saab ju üle kontrollida.
Postitatud: 18 Dets 2010 18:37
Postitas kopp
Mine käi Aravetel August Voore juures ja ta teeb Sul auto korda.Tallinnas teeb ka Allserv,aga hinnad kallimad ja usaldan Vooret rohkem.Aju resetti ära tee!
[Muudetud: 18-12-2010 kopp]
Postitatud: 18 Dets 2010 19:57
Postitas Alex
Algselt postitas: kopp
Mine käi Aravetel August Voore juures ja ta teeb Sul auto korda.Tallinnas teeb ka Allserv,aga hinnad kallimad ja usaldan Vooret rohkem.Aju resetti ära tee!
[Muudetud: 18-12-2010 kopp]
Kahjuks ei tunne nimetatud isandat...miski kontakt?
Kallim hind polegi nii hull kui abi saab kuna Arvavetele siiski jupp sõitu pealinnast ja ka see maksab.Kui Allserv Samarikut ära ei põlga, siis lihtsam-odavam sinna minna kui nad võimelised abistama.
tänud!
Postitatud: 18 Dets 2010 23:12
Postitas olaaf
süütemoodulit on töötamise ajal kuulda - puterdab ja jukerdab.
küruserõhk puhustirennis või tilkuvad pihustid äkki hoopis..
Postitatud: 19 Dets 2010 00:16
Postitas Alex
Algselt postitas: olaaf
süütemoodulit on töötamise ajal kuulda - puterdab ja jukerdab.
küruserõhk puhustirennis või tilkuvad pihustid äkki hoopis..
ei puterda-jukerda
töötades on pöörded ühtlased ja ei kõigu
tilkuv pihusti?
Kuna asi ilmnes just miinuskraadidega siis ise panustaks rikkale segule mis tekib valeinfost ajus või on mõttekäik liiga vale?
kütuserõhk ja pihustid peaks olema jäävad vead mitte nii, et vahel töötab ja siis mitte?
Postitatud: 19 Dets 2010 09:55
Postitas tiit
Kui pihusti tilgub (ei sulgu korralikult) siis uputabki käivitamisel ära. Kui mootor töötab siis käib juba piisavalt õhku kollektorist läbi.
Lamda kontrollitud?
Postitatud: 19 Dets 2010 17:44
Postitas Alex
Kahjuks kõik mis tehtud kohe mure juures kirjas(sisuliselt ainult küünlad vahetatud)
Aga kas võiks siis eeldada, et teine-kolmas pihusti laseb läbi kui need küünlad olid märjad?Huvitav, et ta seda siis alati ei tee...Lamdast ei tea kahjuks muhvigi kuna varasemalt neljal autol see nullitud ja ei mõjutanud käivitamist sugugi seda moodi.Samaral teisiti?
Et miinuskraadidega pole siis sümtomid seotud vaid lihtsalt loomulik väsimine?
Postitatud: 19 Dets 2010 17:47
Postitas kopp
Algselt postitas: Alex
Algselt postitas: kopp
Mine käi Aravetel August Voore juures ja ta teeb Sul auto korda.Tallinnas teeb ka Allserv,aga hinnad kallimad ja usaldan Vooret rohkem.Aju resetti ära tee!
[Muudetud: 18-12-2010 kopp]
Kahjuks ei tunne nimetatud isandat...miski kontakt?
Kallim hind polegi nii hull kui abi saab kuna Arvavetele siiski jupp sõitu pealinnast ja ka see maksab.Kui Allserv Samarikut ära ei põlga, siis lihtsam-odavam sinna minna kui nad võimelised abistama.
tänud!
Palun
http://www.araveteauto.ee/?page=remont.Olen külastanud mõlemat asutust ja Allservi rohkem minna ei soovi.Voore teeb kindlaks mis lülla tuksis vahetad ära siis näpib arvutikallal natuke ja teeb proovisõidu,kui vaja siis mitu proovisõitu.Remondist lahkud korras autoga.Kuskil mujal teenendustes pole veel näinud,et proovisõitu tehtaks.
Postitatud: 19 Dets 2010 17:57
Postitas olaaf

see viimane lause on nüüd küll sulaselge liialdus, proovisõite tehakse ikka enamustes kohtades.
tilkuva pihusti näitab gaasianalüsaator ka ära,
loomulikult võib viga olla ka temp anduris.
viimase takistused on kindlasti kuskil kirjas - ja need saab ära mõõta.
kompresiooni oled mootoril ära mõõtnud muidu?
Postitatud: 19 Dets 2010 17:59
Postitas tiit
No võib muidugi süütemoodul ka olla, kui arvad et sümptomid just külmaga seotud. Süütemoodulis ju 2 süütepooli + elektoonika. Kui 2,3 silindri pool väsinud siis võib nii olla küll. Kuidas säde välja näeb?
[Muudetud: 19-12-2010 tiit]
Postitatud: 19 Dets 2010 18:03
Postitas tiit
Kas plinkkood ei ütle miskit?
Postitatud: 20 Dets 2010 00:34
Postitas Alex
olaaf-ei ole...puudub mõõduvahend
sädet ei ole vaadanud(pole kes starterit annab)
ja plinkkood?et vaja pistikust otsad kokku ja lugeda?veel ei ole maadelnud kuna õues tõesti külm ja auto tõesti pühapäevasõiduk.(ja ausalt öeldes ei tea ka kuda see käib)
Nii palju olen nüüd mõtteid siit saanud, et vaja siiski korra aju nullida ja pistikud üle käia ning kui see ei aita, siis diagnosti.Arvuti taga ei remondita ja hanges ka mitte(peale eelmist projekti pole ka vähimatki soovi)
Rõhutan veel, et jamad hakkasid peale töötva mootoriga soojenduse õhutamist ja õhulugeja pistik oli lahti päris pikalt.Aga tänud kaasamõtlemast!
Hädapärased sõidud saab ju tehtud kuigi autot vahepeal välja suretada pole just targim tegu:D sest praegu on probleem ainult käivitamisel ja seda ka mitte alati.
Kui jagu ei saa, läheb emexisse kuna remontimine on auto hinda arvestades suht mõttetu toiming kahjuks:sein
[Muudetud: 19-12-2010 Alex]
Postitatud: 20 Dets 2010 01:10
Postitas plant88888
Ära emexisse viimisega küll kiirusta, soovitan tee eelpool soovitatud mõõtmised ära, natukene nuputamist ja nõupidamist targematega ja hea õnne korral võid väga odavalt pääseda, omades töötavat autot. Lihtsalt natukene vaeva tuleb näha:).
Edu
Postitatud: 21 Dets 2010 18:59
Postitas kopp
Nullid aju ära ja siis lähed diagnosti?Mul keelas diagnostik aju nullimise.