1. leht 1-st

Samara temp. andur

Postitatud: 24 Mai 2009 10:39
Postitas syludus
Nonii, ütleks keegi, et kas Samaral asub temperatuuri andur radika all? kell 12 lähen vahetama...oleks hea, kui tean kust pihta hakata :rolleyes

Postitatud: 24 Mai 2009 10:49
Postitas logman
Radika all asub maa :D
Radika küljes on ventilaatori töölerakendamise termolüliti.
Temperatuuri andur asub jagaja all ploki küljes.

Postitatud: 24 Mai 2009 10:50
Postitas olaaf
mis aasta samaraga võiks tegu olla.
alates euro2 on jahutusventika lülitamine usaldatud aju hooleks - eraldi andurit pole radikas enam...

Postitatud: 24 Mai 2009 10:52
Postitas syludus
2003 aasta on

Postitatud: 24 Mai 2009 10:57
Postitas syludus
ja ikka termolüliti on see, mida mõtlesin....
ja mis aastast algab euro2?

[Muudetud: 24-5-2009 syludus]

Postitatud: 24 Mai 2009 11:05
Postitas olaaf
2003 on euro 3 ja seal juhib aju ise el venti - sisse peaks 104 ja välja 99 lülitama - kuskil esiveduste all oli see kirjas ka Tiidu postituses.

milles on probleem? kas kipub keema minema?
enamasti põhjuseks on ebatihe jahutussüsteem mille tulemusel ei teki jahutussüseemi rõhku = jahutusvedelik läheb enne keema kui vent sisse lülitub.

mina panin oma 2002 aasta 083-l vendi käsitsi - polnud miskit muret :)

Postitatud: 24 Mai 2009 11:41
Postitas syludus
no värki :yllatunud värk sääne, et ventikas ei tööta. maanteel sõita pole viga, aga linnavahel kisub näidik liialt punase poole.... ikka üle 100.
et kui aju ainult juhib...siis radika küljes mingit andurit polegi? johhaidiii :sein

Postitatud: 24 Mai 2009 12:50
Postitas tiit

Postitatud: 24 Mai 2009 12:58
Postitas hendu
Jahutusvedeliku temperatuuri andur asub sellises kohas
Pilt
Proovi ventilaator otse ühendada ja kui ventilaator toimib, siis tuleks kaitsmed üle vaadata ning kui ventilaator toimib siis vaata juhtmestik üle.

[Muudetud: 24-5-2009 hendu]

Postitatud: 25 Mai 2009 18:14
Postitas syludus
tänud! siiani paistab, et viga ikkagi anduris...
pildist on suur abi. nüüd tean kuhu kallale minna. eelmine andur anti vanema tüübi oma (suurem), homme toon õige asja, siis näeb, mis saab.

Postitatud: 25 Mai 2009 18:24
Postitas tiit
Kuidas kontrollisid?
Seesama andur annab ju ajule teada kui soe on mootor ja vastavalt tehakse ka küttesegu. Oled sa kindel et jahutusvedeliku temp 102 kraadini läks sul üldse? See on näitaja peal päris punase lähedal.
Näitaja andur on muide eraldi

Postitatud: 25 Mai 2009 22:24
Postitas olaaf
ja kui süsteemis lekkeid siis läheb enne keema kui vent jõuab sekkuda - rõhu all on vedeliku keemistemperatuur kõrgem :)

Postitatud: 27 Mai 2009 18:31
Postitas syludus
sääne värk siis... anduri vahetasin ära, ei mõikand miskit.
akust panin otse ventikasse juhtmed- vent töötab.
kaitse korralik. aga, et mis seos on järgneval: kui andurilt juhtmed lahti ühendada, hakkab vent tööle.

ses suhtes, et minul näidikul punase üleval on 130* . peaaegu punase alguseni olen lasknud.... olen masina ennem seisma jätnud, kui punast puutub seier. peaks ikka nõks enne juba töötama....
ja et paremal pool jalgade üleval on veel kaitsmeid, releesid, seal võib olla sombe sees?

Postitatud: 27 Mai 2009 18:52
Postitas hendu
Joonisel element nr4 on jahutusventilaatori relee, kontrolli see üle ning vaata ka üle kaitsmed mis selle kõrval on.

Pilt

Postitatud: 28 Mai 2009 20:35
Postitas syludus
Nii seltsimehed. värk selline, et nüüdseks vent töötab. peale uue anduri paigaldamist hakkas süsteem tööle. Algul kui andur välja sai vahetatud ja temp tõusis ei toimund miskit... uuesti proovisin oli asi ornungis.
Ja tänud abi eest!