1. leht 2-st
Lada 21083 2002.a. Veakoodid?
Postitatud: 05 Mai 2009 09:24
Postitas Suurmiis
Nii Kompu peal, teatas vead 300 ja 303- ehk lühidalt 3 pütt jätab vahele. Arvasin süütemoodul- ostsin ja panin peale uue- MITTE MISKIT EI MUUTUNUD???? Veakoodid ka samad. Säde olemas ( küünal maha ja 3-ga käima), tundus et ei tule kütet peale, ei saa arukah!? Mille kuradi järgi see pardakas, siis kindlaks teeb, et 3 pütt vahele jätab ja milleks jätab????:kuri Mõistus otsas- varsti raha kah, kui nii edasi läheb;)
Postitatud: 05 Mai 2009 09:37
Postitas atzkarik
Mul on ka 21083 samaar ja ka pidevalt näitab (oleneb ilmast, minuarust seotud sellega et kui ilm muutub) 300,303,304-ja nii juba 3 aastat sama moodi, vaheta mida tahad.
Ning olen loobunud juba hammu selle probleemi taga ajamisest:) sest ju mootori töös häirivaid tõrkeid ei ole ainuke mis ütleb et nagu peaksid tõrked olema on kompu:)
[Muudetud: 5-5-2009 atzkarik]
Postitatud: 05 Mai 2009 09:43
Postitas Suurmiis
Kurat minul mootor lonkab kah ikka! Selles see mure ongi. Külmalt käima ja paari mintsa pärast hakkab plödistama- tekib juba selline tunne, et tõesti äkki 3 pritsepea kinni, sest külmalt nagu hetke käib hästi! Pärgast mõtlen kuidas seda versiooni kontrollida!?:ylbe
Postitatud: 05 Mai 2009 09:47
Postitas Suurmiis
Ehk siis tundub, hetkel puuduvad siin olijatel kogemused, kuidas NENDEST veakoodidest lahti saada, et mootor korralikult käima saax !???:(
Postitatud: 05 Mai 2009 09:53
Postitas olaaf
kas saab kuskilt lisaõhku või pihusti kotis (ehk hakkab tilkuma...).
vaheta 3 aj 4 pihusti ära ja kontrolli kolle tihendid üle...
huvipärast võid ära vahetada ka 3 ja 4 süüteküünla ja mõõta kütuse survet pihustirennis.
ma eeldan, et mootoril puudub suur õlikulu ja surve karteris, kompressioon on ikka korras 3 silindris?
mis nägu süüteküünal on?
mis erroreid veel leidis - ehk jätad midagi rääkimata siin
[Muudetud: 5-5-2009 olaaf]
Postitatud: 05 Mai 2009 10:34
Postitas Suurmiis
Küttesurvet just mõõta ei saa, sest puudub sellisele otsale vahend!
Aga mitte just väike töö pole 3&4 püti pihusteid omavahel vahetada- aga see sama mõte oli mul endalgi ja ette see saab kohe võetud!!!!!!!!!
Erroreid muid ei ole, mida ma pole ise tekitanud- kontrolliks!
Õli ei söö - või siis pole veel kogemusi , sõidan hetkel teise autoga ja selle tahaks korda teha ennem, kui kasutama asun!!!!!:ylbe
Hiljem lisan kuda pihusti vahetus mõjus!
Tänud kaasa mõtlemast!
Postitatud: 05 Mai 2009 14:14
Postitas VäikeMägilane
mis selline kompu maksma läheb?
ja mille järgi ta küttekulu arvutab? Ajust saab signaale?
Endal ka 1 03a. 083, kuid siiani ei ole midagi täheldand viga olevat, peale selle, et kui maanteel võtad käigu välja, siis tühikäik hakkab lonkama. Kas see võib ka elektroonika viga olla.
Muidu selle kompu võiks küll peale panna...
Postitatud: 05 Mai 2009 14:15
Postitas Suurmiis
No nii rsk... pihustid tõstsin ringi 2-3 ja ei miskit koodid samad, kuigi alguses lubas nagu, üks kood juures 500- see kiiruseanduri juhe on veel vales kohas!
Aga no enam ei mõista- mille järgi pardakas sellest sotti saab, et just 3 vahele jätab- küünal kuidagi kuivem, kuid tahmane. Nüüd hakkas õli tuli kahh põlema- üks nendest ja tsekkmatorr tuli vahest põleb vahest mitte??:yllatunud
Kui pardakast ajumälu kustutan, siis pooleks sekundiks lööb mootori nurruma aga kohe läheb vanasse jamasse???? Tegu oleks nagu ikkagi segu probleemis!:kuri
Äkki keegi oskab anda nõu, millisel Tallinna ligidal asuval remondi kohal on kogemused Ladade remondis?
Postitatud: 05 Mai 2009 14:21
Postitas Suurmiis
Kompu oli mingi 1200-1500 vahel ja kätte sain 3 päevaga Pae poest! Juhtmetega on tegu aga lõpux saab asja- mul vaja kiiruse andurisse ühendada ja siis kõik mängud töötavad- partavoiu komp. DELTA DF 115 T toimetab viisakalt soovitan!
Kuid veakoode tuleb vist ise kuidagi tõlgendada, sest omal olen peale aju juba kõik läbi käinud ja 300, 303 kood ei taha kuidagi kaduda!
Postitatud: 05 Mai 2009 15:06
Postitas olaaf
võta õhulugeja pistik küljest ära korra prooviks.
kas süüteküünla tõstsid ka ringi?
kas vaakumvõimendi töötab normaalselt?
mõõda kompressioon ära kolmandas silindris, ehk klapid ebatihedad.
kas küünlajuhtme vahetasid ka ära mõne teise silindriga?
[Muudetud: 5-5-2009 olaaf]
Postitatud: 05 Mai 2009 20:42
Postitas Suurmiis
Kõik proovitud, peale kompressiooni mõõtmise, miskit ei muutu!?
Vaid siis kui puhastan läbi pardaka ajumälu, lööb sekundiks nurruma ja jälle kustub- ei saa olla ebatihetate klappide süü! Kurat ei saa ju ka küünlajuhtmeid maha võtta vanakooli prooviks, et kas ikka on see 3 pütt, mis vahele jätab, sest keerab miskit veel nihu. Aga koodid ei muutu, see on imelik?:kuri
Seoses asjaoluga, et ajumälu puhastus mõjutab mootori tööd, eeldan et viga on elektrooniline! Kuda pearennis rõhku tõsta? Äkki on ikkagi asi rõhus, sest mootor lonkab aga pöördesse läheb kenasti üle 5000 pöörde!?:sein
Postitatud: 05 Mai 2009 22:12
Postitas olaaf
siis ehk rõhuregulaator õhtal - rennis saad survet vabalt mõõta - keera see plastik punn ära ja rehvirõhu manomeetriga mõõtsin mina - seal tavaline ventiil oli mälu järgi

Postitatud: 05 Mai 2009 22:41
Postitas m6mm
Algselt postitas: olaaf
siis ehk rõhuregulaator õhtal - rennis saad survet vabalt mõõta - keera see plastik punn ära ja rehvirõhu manomeetriga mõõtsin mina - seal tavaline ventiil oli mälu järgi
Ei ole tavaline ratta ventiil, palju suurem on see kütuse ventiil.
Olaaf sa võid jope peale visata, taskulamp kätte ja õue vaatama minna. Sul siksi pagassis terve pritse ju:D.
Postitatud: 06 Mai 2009 00:05
Postitas Suurmiis
Asi tõsine.... loogika ütleb, et kui kütte peale tulekus viga katkuksid kõik pütid, või siis muutuksid veakoodid silindrite kaupa aga ei ikka 300 303, see siis palju vahele jätmisi ja eriti 3 pütt, kuid nn sasigaaanie peaks ju olema süüte probleem, mitte segu probleem!!!?:rolleyes
Samas kui tõstsin veel 2-3 pihusti rigi jäi ikka kolmas lonkama, kui tõstaks 3-4 pihusti pistikud omavahel ringi, mis siis saab- pole ju otsesissepritse!?:yllatunud
Samas pole keegi andnud infi kas Tallinna ligidal on mõni töökoda, kes ka ladasid tunneb?
Tümad ja head ööd!:D
Postitatud: 06 Mai 2009 00:12
Postitas hautz
Ma olen suht kindel ,et kõik pihustid pritsivad korraga.Või siis nagu minu autol 2+2 pihustit koos.
Postitatud: 06 Mai 2009 08:08
Postitas tiit
alates 2001 mai (euro-3) pritsivad kõik pihustid eraldi. Enne seda oli 2+2.
Teine teema on süütega - vot seal on 2 silindris korraga säde. Ma arvan et hoopis detonatsiooni andur "kuulab" mis mootoris toimub. Aju ju teab mitmes sil parasjagu peab plahvatama. Mõõda ikkagi kompressioon ka ära. Proovi ka nii et tõstad 2 ja 3 silindri piibud ümber, juhtme teine ots jäta ikkagi samasse pesasse
Postitatud: 06 Mai 2009 08:17
Postitas tiit
Algselt postitas: m6mm
Algselt postitas: olaaf
siis ehk rõhuregulaator õhtal - rennis saad survet vabalt mõõta - keera see plastik punn ära ja rehvirõhu manomeetriga mõõtsin mina - seal tavaline ventiil oli mälu järgi
Ei ole tavaline ratta ventiil, palju suurem on see kütuse ventiil.
Olaaf sa võid jope peale visata, taskulamp kätte ja õue vaatama minna. Sul siksi pagassis terve pritse ju:D.
Olen korduvalt mõõtnud kummipumpamise otsikuga. Keerad ventiili välja, pumpamispüstolil ka ots ära ja surud vooliku sinna otsa. Olaafil sai ka nii tehtud, eks tal sellest meelde jäi et saab tavalise manomeetriga
Postitatud: 06 Mai 2009 09:31
Postitas olaaf
kui kompressiooni mõõtmisega hätta jääd võib midagi kokku leppida - vastav instrument on mul nõmmel olemas ja aega see protsess kaua ei võta...
Postitatud: 06 Mai 2009 11:52
Postitas Suurmiis
Tänud ideede eest, katsetan ka need läbi ja siis peaks saama juba diagnoosi paika panna, mis raisal viga- annan tulemused teda. Olaaf- pean sinu pakkumist meeles, kuid hetkel on palju primaarsemaid probleeme, millele aeg kulub- käib tõsine restardi tegemine oma elule ja Lada on pisi probleem, kuid vajalik.
Näpud õliseks ka teile hetkel- paluk teemat mitte veel lukku panna!:D
Postitatud: 06 Mai 2009 15:37
Postitas Suurmiis
Nii siis muude tegevuste keskelt...tõstsin ringi 2-3 küünlajuhtmed, siis 3-4 pihusti juhtmed, käivitasin pikemalt aga käis ühtlasemalt- koodid ikka 300 ja 303, nii et aina rohkem kisub sinna poole, et viga mehhaaniline. Kuigi miks ta raibe külmalt suht hästi käib ja siis kui 60 c hakkab podistama? Rennis survet ei mõõt ja puuduvad ka vahendid 3. pütis surve tuvastamiseks!:mad:
reaalse vea tuvastamine on siis tuleviku teema, kui keegi sõbraliku abi ei paku!?