1. leht 1-st

Teiste amortide sobivus?

Postitatud: 24 Apr 2009 23:59
Postitas france2
Nimelt siis küsimus, kas mõne teise auto amort istub samara esiamorti? Näiteks bmw ?

Postitatud: 25 Apr 2009 13:06
Postitas tiit
nimelt küsimus, milleks?
amorte ei tea aga paljud veermiku tükid golf 1-ga 1:1

Postitatud: 25 Apr 2009 15:52
Postitas jukii
no kui selline teema on juba, siis coiloverite sobivus ladale? ümber tuleb teha, kuid milliseid alla peaks aretama? mis auto margi oma? on keegi teinud selliseid asju ?

Postitatud: 28 Okt 2010 22:05
Postitas Alex
Kiire otsing ei andnud vastust, seega kasutan seda teemat uurimaks milliseid amorte(hetkel tagumisi aga küll jõuab järg ka esimesteni)09 taha soetada ja soovituslik ostu koht ka pealinnas?
Polnud kavatsust vahetada aga kui väikse näpuga amort kokku vajutada ja sinna ta ka jääb...nujah...asjaga ses suhtes kiire, et homme peaks ää ostma kuna neljarattaline hetkel pukkide otsas:)

[Muudetud: 28-10-2010 Alex]

Postitatud: 28 Okt 2010 22:44
Postitas logman
Kõik sõltub rahakoti paksusest ehk hetkevõimalustest.
Kvaliteetne on kallina näiv.
Odavana näiv võib topeltvahetuse näol lõpuks kallimaks minna.
Kiirelt koju kätte saab külastades http://www.ladu24.ee/et lehte. Sachsid võtaks, kui kiirelt tarvis, aga....
Bilsteini maniakina hoian pilku nende toodangul. Hinna poolest bilsu B4gaas on Sachsi õlikaga samal tasemel. Kas Sachsi õli on võrdväärne bilsu B4 gaasiga - ei tea.
Pealegi võib bilsu gaasi kättesaamisega aega minna.
Ikkagi...
Üritasin juulis tellida täisjooksu Polole. Tehas saksas puhkas, laos ka polnud (ei siin- ega sealpool Poolat). Septembris sain tellitud, saabusid nädala eest. Tasus ootamist, sest head on :).

Postitatud: 28 Okt 2010 22:49
Postitas logman
Coiloverid - milles probleem?
Amordikasse see suurt ei puutugi. Rohkem justkui vinge vedru leidmise teema.
Nagunii tuleb siis edasi ise teha:

[Muudetud: 28-10-2010 logman]Pilt

Postitatud: 28 Okt 2010 23:32
Postitas Alex
Kuna tegu tänava-metsa autoga, siis vedru jääb originaal ja bilsu lehel hakkasid silma 88eurised esi amordid aga tagumiste hinda kiiruga ei märganud.Kahtlen, et selle raha eest ma neid kasutan:P
Rahakotil võib paksust olla ja võimalusi ka aga milleks üle dimensioneerida?Kas rossia originaal toodang on täitsa saatanast?(mitte, et ma nende hinnapoliitikat teaks:)

Postitatud: 28 Okt 2010 23:59
Postitas logman
Rossia toodangu kohta kogemused puuduvad. CCCP-s toodetutega võis isegi rahul olla.
Tagumised olid enne mind rahuldavas seisus ja siiani all, esimesed vahetasin bilsu B4 vastu välja, kuigi olid kah üsnagi kobedas seisus. Millal eelmine omanik neid vahetas ja kas üldse vahetas, ei tea. Masin '87. Ise sain kaks aastat sõita, siis jäi käula roosteprobleemide tõttu seisma.

Muide, kondasin lehtedel ringi ja üllatus oli suur, kui KYB hinda nägin :yllatunud.

Neid bilstein.de lehel olevaid hindasid ei maksa karta.
Lõin näiteks tolle lehe põhjal polo komplekti (vaid 4 amordikat) kokku ja summaks tuli u. 4150.-.
Tellitud komplekt sisaldas lisaks veel tolmukatteid ette, puhvreid+tolmukatteid taha ja esipüstaku ülemisi laagreid ning maksin kogu komplekti eest 4215.- eeku.
Seega Eestist saab olenevalt tarnijast iga amordi ca. 150-180 eegu võrra odavamalt kätte.

Postitatud: 30 Okt 2010 11:36
Postitas tiit
Algselt postitas: Alex
Polnud kavatsust vahetada aga kui väikse näpuga amort kokku vajutada ja sinna ta ka jääb...nujah...asjaga ses suhtes kiire, et homme peaks ää ostma kuna neljarattaline hetkel pukkide otsas:)

[Muudetud: 28-10-2010 Alex]
Õliamort ongi selline ju - ühepoolse töötamisega.
Enadale ostsin KYB-d, ei mäletagi hetkel kas autoosad.ee või ladu24.ee