1. leht 2-st
K:08 kohta(genekas,almatuuri tuled ning korralikult mootor ei tööta??
Postitatud: 17 Aug 2008 19:09
Postitas uve6
Sai siis päästetud lada 08 86a 1.3 45kw põllurallist.
Kuid nüüd on mõned probleemid,pole ise kokku puutunud uuema ladaga.
1.Milline näeb välja 08 genekas?
Kas see on õige
Ning sellel genekal oli taga 2juhet mis asusid +klemmi all ning D+ oli tühi.
2.Almatuuris ei põle need tuled mis peaks käivitamise ajal põlema(aku,õlituli)
3.Temperatuuri,bensiini,voltmeeteri näidikud ei tööta.
4.Kui gaasi annad rahulikult siis läheb ilusti pöördesse,kui aga äkki vajutad gaasi pöhja siis nagu sureks välja, kuid läheb pöördesse.
Kas probleem võib sellest tulla ,et masin käib aku pealt??
[Muudetud: 17-8-2008 uve6]
Postitatud: 17 Aug 2008 19:13
Postitas uve6
almatuuril juhtmed taga,pirnid korras.
tester näitab aku pealt mõõtes 12,31v ja gaasi lisades ei tõuse,ning aku klemmi eemaldades jääb seisma.
Postitatud: 17 Aug 2008 21:56
Postitas olaaf
see pole samara genekas tehase poolt - venelased ei kasutanud tähistust D+
Postitatud: 05 Okt 2008 17:54
Postitas uve6
Masinal uus õige genekas peal.
Näidikud töötavad.
Kuid probleemiks ikka mootori töötamine
Käib aint siis ,kui mingil määral toorekas peal.
ja gaasi andes peab meelitama muidu sureb kohe välja.
Pidureid õhutades avastasin ,et kui piduri pedaali vajutada siis karbussis käib imelik hääl kas surub õhu sealt välja või võtab sisse(karbuss ja piduri võimendi on ju omavahel ühenduses)
[Muudetud: 5-10-2008 uve6]
Postitatud: 12 Okt 2008 15:41
Postitas uve6
hetke seisuga on asi veel hullemaks läinud,nüüd peab toorekas põhjas olema,muidu ei käi üldse ning kui gaasi anda siis sureb kohe välja.
Milles jama???
[Muudetud: 12-10-2008 uve6]
Postitatud: 12 Okt 2008 20:52
Postitas logman
Ma ühendaks esimese asjana pidurivõimu küljest selle vaakumivooliku lahti ja vaataks, kuidas siis mootor käitub. Voolikule tuleb loomulikult pime ette panna.
Sul võib olla neid vigu mitmes kohas, aga esmalt tuleks kontrollida selle vaakumi liini hermeetilisust. Otsast otsani, alustades pidurivõimu membraanist.
Samuti karburaatori sektsioonide hermeetilisus on väga tähtis (ülalt alla kõik "kihid").
Postitatud: 13 Okt 2008 19:49
Postitas uve6
aga kas see on normaalne kui pidurit vajutad siis karbussis kostub heli(nagu imeks sealt või puhuks)
Postitatud: 13 Okt 2008 20:31
Postitas logman
Ei ole. Sellepärast vaatagi kogu see liin otsast otsani üle.
Pidurit vajutades võib küll korraks tühikäigu tiba madalamale tõmmata, aga õige käik peab praktiliselt koheselt taastuma.
Postitatud: 14 Okt 2008 18:51
Postitas uve6
võtsin vooliku võimendi küljest lahti ja panin punni ette aga midagi paremaks ei läinud.
Aga tuli meelde selline asi,et kunagi 01-l oli viimane summuti pütt umbes siis kah ei läinud pöördesse,äkki sama jama.
aga toores põhjas jälle läheb pöördesse,gaasi ei saa üldse anda sureb kohe välja.
Postitatud: 14 Okt 2008 20:54
Postitas logman
Pidurivõimendi membraan paistab seega korras olevat.
No sul tuleb kuskilt meeletult palju lisaõhku peale, küte jääb megalahjaks, kui segusiibri(d) avad. Tooreklapi vead kinni, siis hakkabki kuidagimoodi paremini käima, sest selle klapiga sulged peaaegu täielikult ühe niiöelda "liigse" õhukanali.
Tegelik liigne õhukanal on aga see, kust mootor kohinal lisaõhku saab. Vot see auk tulebki nüüd ülesse leida.
Lipanud muudkui sedasama vaakumivoolikut mööda edasi ja oleks võinud ka sinna kust ta alguse saab (sisselaskekollektori neljas toru) näpu ette panna. Niimoodi saad teada ega voolik auklik pole.
Võid osta ka käivituseetrit ja sellega karbussi ning sisselaskekollektori liitekohad üle käia. Aga ettevaatlikult, sest väljalase on ka sealsamas lähedal.
Eeter muudab mootori häält kuuldavalt.
Head kaevamist ja leiuõnne!
[Muudetud: 15-10-2008 logman]
Postitatud: 15 Okt 2008 09:02
Postitas olaaf
pigem on karburaatoris viga - peadoseerimis kanal umbes ja kiirenduspumba tootlikus ehk väike.
otsi kuskilt katsetamiseks teine karpa peale.
Postitatud: 19 Okt 2008 11:10
Postitas uve6
lasin ümber karbussi startgaasi aga ei juhtunud midagi.
(piduri)vaakumi ühendasin sisselaske küljest lahti ja panin näpu ette,siis nats muutus mootori hääl paremaks.
lasin 30mini kohapeal käia siis võis tooreka kinni panna ning siiis lasi sõita,aga gaasi ei võinud ikka äkki panna.
Ning proovimise käigus ilmus tagant otsast imelik kolin,kui taga keegi ei istu siis koliseb ja kui istub siis ei kolise,algul mõtlesin et amordid aga ei ole.
Kas mingid puksid???
Postitatud: 19 Okt 2008 12:36
Postitas logman
Nüüd jääb üle vaid hakata järgima olku soovitust ehk siis kas töötav karpa prooviks või enda oma molekulideks lahutada.
Tagasilla juures pole midagi keerulist. Amordikate puksid ja silla kinnituse juures on puksid. Kahtlustan amordi ülemisi kandureid või on juba keegi valed asjad alla toppinud, mis originaalidest lühemad ja töötavad ilma koormata ülemises osas - kolb peksab vastu otsakaant.
Postitatud: 19 Okt 2008 16:16
Postitas uve6
Logman suured tänud info eest

Postitatud: 19 Okt 2008 16:18
Postitas uve6
Postitatud: 19 Okt 2008 18:58
Postitas doris
kas eelviimasel pildil olev elektronklapp töötab?
läbi selle käib kogu tühikäik ja üleminekusüsteem peadoseerimisele.
keera see küljest ning testi aku pealt - enne eemalda otsast düüs.
nõel peab liikuma sees vähemalt 2mm sissepoole pingestades elekromagnetklapi mähse.
esimeselt pildilt tundub gasitross kangesti pingul olema - kas keegi hoiab salongist gaasi peal või oled püüdnud tühikäiku tõsta gaasitrossi pealepingutamisega? seda viimast ei tohi kohe kindlasti teha, kui gaasipedaali käiku ei piira samalajal - surudes gaasi põhja hakkab väänama 1kambri drosseli võlli ning see võib ka ära murduda - üks selline on läbi käinud mul kunagi.
Postitatud: 19 Okt 2008 19:26
Postitas uve6

kui gaasi põhja vajutan siis nr1 juures purskab bensiini välja.
ja nr2 põhjas olevale siibrile koguneb bensiini ja kui täitsa põhja gaasi annad siis avab ning kõik läheb teele.
Äitah Doris info eest,uurin asja ja annan teada.
Postitatud: 19 Okt 2008 19:31
Postitas uve6
Doris mõtlesid ikka seda??? (Nr.1)
Nr.2 all oleva tihendi või membraani vahetasin ära,keegi ütles kunagi et selle viga.

Postitatud: 19 Okt 2008 19:43
Postitas doris
nr 2 kaane all on "võimsate" rezhiimide ökonomaiser - selle viga vaevalt.
kirjelduse järgi tundub ilmselgelt vigane olema ka nõelklapp või on umbes tagasivool kütusepaaki, loomulikult võib olla kinni kiilunud ka ujuk, mis solex tüüpi karpadel on paljude vigade autor eelkõige oma kergesti deformeeruva alumiiniumraami tõttu.
Postitatud: 19 Okt 2008 23:03
Postitas logman
Kuule mees, aga sul pole ju esimeses kambris kiirenduspumba düüsigi sees

Seal peab olema täpselt samasugune tila nagu teises kambriski.
Kas tõesti pildil varju jäänud?
Ma nüüd ei viitsi lipata enam välja ja kapoti all askeldama hakata, aga eks need kommigu, kes seal (karbussi kallal) tihedamad külalised on.
[Muudetud: 19-10-2008 logman]