1. leht 1-st
Probleem 09 tühikäiguga
Postitatud: 25 Juul 2008 22:09
Postitas mesinik
Auto on üsna uus aastast 2001 ja sissepritsega. Paar nädalat tagasi läks väljalaske kolektor katki(Hakkas jubedasti lärisema, maha võttest olid kõik torud malmi küljest lahti.) sai tellitud Mindora kaudu uus kollektor venemaalt. ühendasime külge. Peale seda käima minna ei tahtnud, sai mitu akut tühjaks lastud, ainult lubas, kuni lõpuks siis läks. peale seda autol tühikäik jamab, kui käima panen, siis pöörded alguses kõiguvad, seal 1000 ja 0 vahel, aga siis 3sekundi pärast jääb ilusti 700 peal käima. kõige hullem on kui ristmiku juures käigu vabastan, vajutan siduri alla, siis põhiliselt surb koguaeg välja või siis jäävad pöörde kõikuma. Lisaks sellele põleb armatuuris koguaeg sissepritse tuluke, (see oran?i värvi mootori kujutis). Olen mitukjorda võtnud akujuhtme maha, tuluke kustub ära aga tühikäiku ikka pole. Muidu kiirendab ja edasi läheb täitsa normaalselt, mitte midagi ei saa kurta.
Lugesin siin foorumis vanu teemasi ja siin räägite et kõige kasulikum on hankida pardakompuuter, et teada saada veakoodi ja siis seejäral parandama hakata. Käisin täna Mindoras, et äkki tellivad selle pardakompuutri venemaal, nemadd aga kehitavad õlgu et ei tea sellest midagi, ega oska tellida, et sellist asja pole üldse olemas. Küsisid ka Tallinas asuvast Pae tänava poest , ka nemad sellest midagi ei teadnud?
Nüüd küsingi teie käest et kust oleks seda pardakompuutrit võimalik Eestist osta või tellida ja kas on siis selline aparaat üldse olemas( mis neid veakoode loeb)(saab sinna juhi kõrvalistme jalgade juures olevasse pesasse torgata) Ja aju mark on Bosch 05.
Ehk oskate minu probleemidele lahendusi pakkuda, ise asun Rakveres, saaks äkki kelleglegi näitama tulla.
Postitatud: 26 Juul 2008 00:57
Postitas olaaf
tallinnas oli bortavoi komputer letis lausa olemas nädal tagasi

küll 11x seeriale aga vahet peale paigalduse pole
küsisid ikka vene keeles?
[Muudetud: 25-7-2008 olaaf]
Postitatud: 26 Juul 2008 09:16
Postitas mesinik
Nad siin Rakveres saavad eesti keelest hästi aru. Nad kutsusid tagant töömehe välja, see tegi veel mitu telefoni kõnet, uuris asja, mitte keegi pole sellest pardakompuutrist midagi kuulnud. Öeldi ainult, et võibolla on siis ise midagi kokku ehitatud.
aga mis venekeeles selle pardakompuutri nimi on, või mingit täpsemat marki?
Postitatud: 26 Juul 2008 09:28
Postitas logman
Katkend vestlusest pärit siit:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid117271
[Muudetud: 26-7-2008 logman]
Postitatud: 26 Juul 2008 12:24
Postitas mesinik
Tegin mõned pildid ajust
aju mark,
Pistik,
aju,
armatuur
Kas selline kompuuter kindlalt sobib minu autole? Pistikud ja saab paigldada sinna raadio alla?
http://www.ask-1.ru/catalog/product/Sht ... 42/this/1/
[Muudetud: 26-7-2008 mesinik]
Postitatud: 27 Juul 2008 00:25
Postitas olaaf
jah sobib kirjas Bosch MP7.9.7(Bosch 80) - juhtmed pead ise vedama tema jaoks - skeem on kaasas.
vaja süüdet, toidet, massi ja siis paari juhet sealt diagnosti pistikust.
pardakompuuter vajab ka seadistamist menüü kaudu - kasutusjuhend ainult vene keeles enamasti.
kas tühikäigu mootori drosseli küljest lahti oled võtnud - see vahel tahmane ja hakkab jukerdama- samas sain ise seda kuu aja jooksul 2 korda vahetada ka - läks katki lambist...
[Muudetud: 26-7-2008 olaaf]
Postitatud: 27 Juul 2008 13:25
Postitas mesinik
Milline see tühikäigu mootor välja näeb ja andur välja näeb ja kus ta asub?
Postitatud: 28 Juul 2008 10:56
Postitas mess
Esimese veana pakuks ka tühikäigu mootorit.
Kus asub: Kui vaatad drosselit (segusiiber koos korpusega) siis seal on kaks kohta kuhu juhtmed külge lähevad üks päris segusiibri lähedal - see on segusiibri asendi andur, teine veidi eemal, too ongi tühikäigu moootor. Kahe kruviga on kinni, võta lahti, võid proovida alguses puhastada - mina olen karpa puhastamise spreid kasutanud selleks. Alati puhastamine ei aita, vaja tükk välja vahetada. (ca 250 - 300 EEK)
Teine teema see, et kui sul oli kollektor katki, siis võttis ta ilmselt pikka aega ka lisaõhku vahele ning aju on "õppinud" ennast valede parameetrite järgi töötama ning nüüd ei oska õigetega enam midagi peale hakata. Peale sääraseid teemasid, ka peale andurite vahetust tasub mõlemad akujuhtmed maha võtta ja omavahel korraks kokku panna, sellega nullid aju seaded ära ning ta peab hakkama uuesti õigete parameetrite järgi töötama õppima. Mul oli seoses õhulugeja jukerdamisega sama teema.
Mis kompudesse puutub, siis neid poed ei taha eriti letti seisma võtta. Ja põhimõtteliselt sobivad ka 110 seeria omad samaari, kuigi seal pead mõne teise koha talle leidma, kui originaalis.
Päris hea valik kompusid siin:
http://www.autocomp.ru/catalogue/tripcomputers/vaz2115/
Endale ostsin kunagi sellise ja olen rahul:
http://www.autocomp.ru/catalogue/tripcomputers/vaz2110/gamma_gf312.html
Postitatud: 29 Juul 2008 09:39
Postitas mesinik
Sani täna sellise kompuutri nagu GAMMA GF115T
http://www.autocomp.ru/catalogue/tripco ... 00094.html
Skeem kuidas ühendada on siin
http://www.autocomp.ru/.storage/catalog ... omp.ru.pdf
Juhtmeid tal peale temperatuuri ja diagnostika kaasas pole.
Kompuutril on viies klemm puudu kuhu tuleb skeemi järgi 12v ühendada
http://www.zone.ee/kaller1/09/pistikud/IMG_9214.JPG?2 Kuhu siis 12v tuleb ühendad neljanda klemmi alla?
Nüüd vajan abi kompuutri juhtmete ühendamises.
Minu pistikutesse lähevad hoopis teist värvi juhtmed kui skeemil näidatud
pistik raadio pesast
Pistik jalgade juures
pistik jalgede juures teise nurga alt
ja veel kolmanda nurga alt
Palun aidake minu pistikute juhtmete värvid viia kompuutrisse õigete klemmide alla
[Muudetud: 30-7-2008 mesinik]
[Muudetud: 30-7-2008 mesinik]
Postitatud: 30 Juul 2008 21:57
Postitas mesinik
Ja kuhu see nr.8 all olev bensiini andur ühendada tuleb ning kuhu temperatuuri oma
Postitatud: 01 Aug 2008 09:31
Postitas olaaf
need lähevad andurite juhtmete külge armatuuri all - el skeemist saad välja lugeda mis värvi juhe tuleb andurist.
võta el skeem lahti saad vastuse kõigile oma küsimustele - pardakompuutri toite kohta pead kasutusjuhendit lugema...
oma kunagisele 2002 aasta 08-le pidin kõik juhtmed siit sealt kokku tooma.
[Muudetud: 1-8-2008 olaaf]
Postitatud: 12 Dets 2008 23:07
Postitas mesinik
Tänaseks on nüüd kompuuter peal.
Vahepeal sai vahetatud tühikäigu mootar ja esimene lamda andur
Tühikäik tuli igaljuhul tagasi.
Kollane tuluke armatuus põleb pidevalt. Kompuuter viskab selliseid vigu: 0134; 0135.
Milles probleem kas jälle peab hakkama lamda andurit vahetama?