1. leht 1-st
110-seeria kojameeste mootor
Postitatud: 12 Nov 2007 15:58
Postitas Mel
Alustaks sellest, mitu intervalli on 110 kojameestel ja millised?
Kuidas on 110-l intervallide reguleerimine lahendatud? See tähendab, kas läbi releede või on mingi juhtblokk?
Kas relee või juhtplokk on kokku ehitatud kojameeste mootoriga või on eraldi?
Kas süsteem on võrreldav Samara omaga?
Postitatud: 12 Nov 2007 16:10
Postitas mess
Intervallid - 1 katkendlik + 2 pidevat ja erineva kiirusega re?iimi.
Intervallide reguleerimist ei tea täpselt, kuigi kunagi kui omale kompuutrit otsisin, siis puutusin kokku mingi variandiga, millel oli võimalik kompuutri kaudu kojameeste kiirust muuta. Tõsi siis pidi mingeid juhtmeid kuskilt ringi vedama.
Relee ise asub montaa?iplokis.
Kas kogu süsteem on võrreldav Samaraga - ei oska 100% ütelda, kuid usun, et suuresti jah.
Postitatud: 12 Nov 2007 19:35
Postitas logman
110-l on täiesti uus ja oma montaaziplokk.
Kojameeste süsteem (vardad, mootor) kah uus.
Samaraga midagi ühist pole.
110 kaitsmekarp ja montaaziplokk:
http://www.autocat.ru/catalog/?model=10&group=227
08 kaitsmekarp ja montaaziplokk:
http://www.autocat.ru/catalog/?model=18&group=207
08 kojameestesüsteem:
http://www.autocat.ru/catalog/?model=18&group=9
110 kojameestesüsteem:
http://www.autocat.ru/catalog/?model=10&group=9
Postitatud: 13 Nov 2007 07:53
Postitas Mel
Aitäh!:)