1. leht 1-st
2108 käigukasti ülekandearvud?
Postitatud: 30 Juun 2007 21:54
Postitas olaaf
suudab keegi kuskilt leida 4k kasti ülekandearvud.
peaülekanne peaks olema 4.1
veel peaks olema olemas 1,1 mootorile tehtud 5k kast millel 4.1 peaülekanne.
viiekäigulise omad leidsin:
peaülekanne 3,7 või 3,9
1 - 3,636
2 - 1,95
3 - 1,357
4 - 0,941
5 - 0,784
ehk kellelgi olemas kuskil

tänud ette.
Postitatud: 30 Juun 2007 22:27
Postitas tiit
Raamat ütleb et neljakäigulise ülekandearvud on täpselt samad.
Postitatud: 30 Juun 2007 22:42
Postitas logman
Minu käes olev kirjandus pakub kahte moodi.
1. Varuosakataloog '2003:
2108 peaülekanne 3,9
21081 peaülekanne 4,13
21083 peaülekanne 3,7 või 3,9.
2. Sputniku raamat '1987 (ainult 2108 kohta).
peaülekandeks 3,94 või 4,13
Käigukasti ülekandearvud mõlemas raamatus samad, mis olaafki leidis.
Isiklikult tundub, et nii peakski olema õige ja ainus tehase seadistus selle vahega, et neljakäigusel ainsaks erinevuseks kastis lihtsalt viienda käigu puudumine.
Postitatud: 30 Juun 2007 22:43
Postitas masuurik
ise arvasin ka seda ,kuid polnud kindel ja ei hakand pakkuma.Kuid kas 4 kasti viimane käik tsipa pikem pole,kui 5 kasti neljas käik?!?!
[Muudetud: 30-6-2007 zigulimasuurik]
Postitatud: 30 Juun 2007 22:55
Postitas tiit
Minu raamatus selgelt välja kirjutatud et neljakäigulisel samad, vt lauset tabeli all
[Muudetud: 30-6-2007 tiit]

Postitatud: 30 Juun 2007 23:10
Postitas logman
Algselt postitas: zigulimasuurik
ise arvasin ka seda ,kuid polnud kindel ja ei hakand pakkuma.Kuid kas 4 kasti viimane käik tsipa pikem pole,kui 5 kasti neljas käik?!?!
Tuginedes kirjandusele ei ole.
Miskipärast arvan, et tegelikkuses kah ei ole. Nõukaajal oli jube lihtne toota ühesuguseid asju. Milleks liigne peavalu? "Ime" on juba see, et klassikutele nii palju erinevaid peaülekandeid tehti.
Täpselt sama mentaliteet valitses armees. Kogu riiklik strateegia oli orienteeritud eesmärgiga, et paljusid tehnikalt (autod, soomukid jne...) pärit mootoridetaile saaks kasutada võimalikult paljudel erineva otstarbega masinatel. Unifitseerimine oli asja nimi.
Näiteks tsiviilelus mootor zmz 53 - Volgadel pikuti pooleksraiutud kujul, Paz bussid, Gaz-53, Kavz bussid
sõjaväes sama mootor - BTR, Gaz-66, Uazil jällegi pikuti pooleks nagu Volgal.
[Muudetud: 30-6-2007 logman]
Postitatud: 30 Juun 2007 23:13
Postitas masuurik
ju ta siis nii on kah:).
K;peaülekanne?
Postitatud: 01 Jaan 2008 16:02
Postitas SexSix
Kuna leidsin siinsest teemast tabeli,kus kirjas peaülekande arvud,siis küsimus-kuidas saada teada kas ülekanne on 3,7 või 3,9 jne?Autoks 2108-94(tootmisaasta).
Postitatud: 01 Jaan 2008 16:19
Postitas tiit
5. käik 100km/h
3,7 - 2600p/min
3,9 - 2900p/min
Postitatud: 01 Jaan 2008 19:37
Postitas olaaf
esialgu tundub, et 3,7 peaülekanne ainult 110 seerial ja samara nn uuemal käigukastil (2 poldiga starter) - erinevus on terves pea ja vahevõllis - 3,7 peaülekanne on veetava võllil ka vahetatav juba!!! 3,9 ja teised on veetava võlli peaülekande hammasratas on võlliga ühes tükis.
3,7 differ pidavat üpris kergesti ka purunema ?! ju sellepärast ongi tehtud hammakas vahetatav.
kuskil oli ka käigukasti markeering kirjas - täht A oli 3,9 ja täht B 4,13 markeeringu lõpus. ehk uutel samamoodi kuidagi koodiga eristatav