1. leht 1-st

mootri ventikas 08

Postitatud: 19 Veebr 2007 14:20
Postitas carl93
miks mu mootori ventilaator ei hakka tööle siis kui ventika küljest vedada uued juhtmed akusse siis töötab muidu ei tööta.oskab keegi öelda mis viga.

Postitatud: 19 Veebr 2007 14:28
Postitas doris
kontrolli ventika oma juhtmed üle - viga selles. Kui sa viisid uued juhtmed otse akule ja siis töötas siis järelikuilt ventika viga pole.
Su enda küsimuses vastus nagu olemas juba..
samas see ei pruugi ainuke viga olla - kui mootori temperatuur ei tõuse teatud tasemeni siis vent ei lähegi tööle - kui just salongi pole toodud eraldi juhtmed et nupust sund ventilatsioon.

Postitatud: 19 Veebr 2007 18:07
Postitas stayed
kontrolli temperatuuri andurit ka siis, seda tablakat radiaatori küljes lühistades klemmid omavahel

Postitatud: 19 Veebr 2007 18:08
Postitas logman
Mis see klemmide lühistamine annab?

Postitatud: 19 Veebr 2007 18:33
Postitas posta84
Kui radiaator piisavalt soe, et peaks vent juba töötama ja termo andur juhtima juba voolu. Siis lühistad anduri pealt juhtmed- kui töötab siis viga selle tablaks.

Postitatud: 19 Veebr 2007 18:40
Postitas posta84
Ennem kui hakkad tablakat kontrollima vaata kas vool tuleb üldse sinna peale.

Postitatud: 19 Veebr 2007 18:50
Postitas carl93
eks ma proovin jurada ja auto ei lähe seest ka soojaks kiirelt siis kui ainult üle 90 natuke siis kui keema läheb siis mull on sinna eraldi juhe veetud mis akkuse läheb siis panen selle peale ja töötab vot nii

Postitatud: 19 Veebr 2007 18:51
Postitas logman
Hea küll, mehed, nii ja naa....
Ventilaatori mootori kontrollimiseks tuleb talle lihtsalt otse akult toide ja mass peale saata olles eelnevalt mootori küljest lahti ühendanud need juhtmed, mille läbi toide originaalis käib. Teisisõnu kasutada kontrollimiseks lisajuhtmeid.
Releed, läbi mille termolülitile toide tuleb, saab kontrollida testri või kontrolllambiga.
Termolüliti kontrolliks võetakse ta radika küljest ära, pannakse külge kaks uut juhet ja asetatakse termoandur keedunõusse rippuvasse asendisse (mitte vastu anuma põhja!). Juhtmete külge liidetakse tester takistuse kontrollimiseks. Vajalik on veel kraadiklaas skaalajaotusega vähemalt kuni 100*C. Nüüd kuumutatakse vett ja mõõdetakse samaaegselt vee temperatuuri ning jälgitakse testrilt, kas takistus kaob sellel temperatuuril, mis termolülitile märgitud.
Seda "parajalt soe" jura jäätegi muidu taga ajama.

Alati ei peagi termolülitile toide (+) peale tulema. Keegi on võibolla olnud süsteemi ringi ehitamisega hoolsalt ametis ja pannud lüliti hoopis massi katkestama ;)

Aga ikkagi mulle tundub, et olen seda jama juba kuskil seletanud....:kuri http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 8#pid75666


[Muudetud: 19-2-2007 logman]

Postitatud: 19 Veebr 2007 21:56
Postitas posta84
Logman seletas täpselt ära ja eks selline protsess oleks ikka õigem kui viitsimist on ja töövahendid olemas;)

Postitatud: 19 Veebr 2007 22:05
Postitas carl93
eks proovin tester on olemas

Postitatud: 19 Veebr 2007 22:36
Postitas stayed
ausalt öeldes ma kunagi ei viitsinud logmani süsteemi aretada Kui temp üle normi oli ja ventikas ringi ei käinud kahtlustasin kohe tabletti, kontrollimiseks lühistasin klemmidel olevad juhtmed ja vent hakkas ringi käima, ostsin uue anduri, panin peale ja kõik toimis jälle.

Kui klemme lühistades midagi ei toimiks, siis kindlasti peaks seal juba testeriga jaurama

see on nii öelda kiire kontroll kas ventilaator ja termoandur toimivad

Postitatud: 15 Mär 2007 22:51
Postitas carl93
ma proovisin täpselt nii nagu lo
gman seletas tester ei näidanud takistust kui vesi oli 120 c juhtmed kontrollisin üle takistus oli
olemas

[Muudetud: 01.10.2007 carl93]

[Muudetud: 01.10.2007 carl93]

[Muudetud: 01.10.2007 carl93]

Postitatud: 05 Aug 2007 01:44
Postitas carl93
vahetasin termostaadi ära ei midagi

Postitatud: 30 Jaan 2009 15:11
Postitas demo
sama jama oli mul ka.lõpuks selgus,et ikkagi oli ventika enda mootor veaga. panin teise ventika ja kogu süsteem toimis jälle