1. leht 1-st

Samara ja 110 käigukast

Postitatud: 02 Nov 2006 14:23
Postitas Mahno
Tere,

Kas samaral ja 110 põlvkonnal on ühesugune käigukast või on nad erinevad?

Postitatud: 02 Nov 2006 15:35
Postitas olaaf
erinevad on starteri kinnitused ja ka korpuses teatavaid erinevusi...
sisud on ka erinevad...
aga külge sobib 1:1 kinnitused kõik samad nii mootorile kui ka kerele.. peaasi, et starter sobib!

Postitatud: 02 Nov 2006 15:38
Postitas Mahno
Ühesõnaga kui samara kast 110 külge panna, siis tuleb seda teha koos samara starteriga ja kõik saab olema ok?

Spidoka väljavõte ja veovõlli otsad sobivad? Spidokas jääb vist ka veidi valetama kui ülekandearv peaülekandel teine on?

110/111/112 on nii odavaks läinud, et võiks üks õue peal olla ju. Mazdaga jändamisest on isu väga täis saanud.

Postitatud: 02 Nov 2006 17:44
Postitas mess
Ärge näkku lööge, aga minu meelest käib 110-tel spidokas elektrilise anduri pealt, mis asub kusagil juhipoolse esiratta juures. Seega ei tohiks käigukasti vahetus spidoka näitu tuksi keerata.

Kes paremini teab eks parandage!

Postitatud: 02 Nov 2006 20:24
Postitas jinx
Algselt postitas: mess
Ärge näkku lööge, aga minu meelest käib 110-tel spidokas elektrilise anduri pealt, mis asub kusagil juhipoolse esiratta juures. Seega ei tohiks käigukasti vahetus spidoka näitu tuksi keerata.

Kes paremini teab eks parandage!
Lada 110'l käib spidomeeter ja odomeeter ikka käigukastist aga see on küll õige et sealt tuleb signaal juhtmeid pidi edasi.

Postitatud: 04 Nov 2006 10:22
Postitas tiit
Algselt postitas: Mahno
Ühesõnaga kui samara kast 110 külge panna, siis tuleb seda teha koos samara starteriga ja kõik saab olema ok?

Spidoka väljavõte ja veovõlli otsad sobivad? Spidokas jääb vist ka veidi valetama kui ülekandearv peaülekandel teine on?

110/111/112 on nii odavaks läinud, et võiks üks õue peal olla ju. Mazdaga jändamisest on isu väga täis saanud.
starter käib käigukasti ja mootori vahelise plaadi küljes, käigukasti korpused peaks kõik ühesugused olema.
Spidoka väljavõte ilmselt ikka seotud veetava võlliga e. ratastega. Peaülekandega pole seal mingit pistmist

Postitatud: 06 Nov 2006 09:38
Postitas Mahno
Ega siis spidomeeter rataste pealt pöördeid lugemas käi.

Käigukasti veetav võll on jõuülekandes loogikat järgides enne peaülekannet ja differentsiaali. Tagaveolisel siis asub ta käigukastis, esiveolisel peaülekandega samas korpuses käigukastis.

Postitatud: 06 Nov 2006 10:58
Postitas logman
Spidomeetrit käitab algselt mehhaaniline ajam ,mis asub enamustel esiveolistel autodel peaülekande küljes:

Pilt

Ladal saab sealt edasi vastavalt kasutatavale spidomeetri tüübile käitada spidokat kas trossi või el.anduriga.Pilt

Postitatud: 29 Apr 2008 16:39
Postitas ccve
Kas samara ja 110 poolteljed on samad? Sisemine ots peaks sama olema kuna kastid ju istuvad ning siis ka ehk sisemised otsad samad? Kuidas pikkustega, pikemad või samad? Välimine ots? On 110 omad jämedamad ja kõvemad?

Postitatud: 29 Apr 2008 23:32
Postitas logman