P: Lada 112 suri mu käte vahel
Postitatud: 11 Sept 2006 17:01
Tervitus,
Pole siin foorumis eriti aktiivne olnud, kuid nüüd pöördun teile poole lootuses abi saada. Nimelt tabas mind teatav ebaõnn, mille tagajärjel minu Lada 112, 16 klapiline (aastast 2001) enam ei sõida.
Täpsem kirjeldus siis asjade käigust. Summercamp 2006 tegi üks tore klubiliige mu autole diagnostikat ning tuvastas mingisuguse kala mootoris, mis ei pidanud oluline olema ja vea bensupumba elektrisüsteemis (katkestusi oli esinenud).
Hilisemal sõitmisel oma Ladaga esines kohati probleeme tugevatel kiirendustel (möödasõitudel), kui pööretega sai üsnagi piirajasse mindud siis kohati hakkas masin jõnksutama ning jõud kadus ära (umbes 4000p juures, piiraja on 5500). Enne viimast juhtumist jõudis asi ka nii kaugele, et Check Engine tuli hakkas vilkuma (oranzhilt).
Viimane nädalavahetus sai käidud autoga Saaremaal ning Kuivastu sadamasse maabudes hakkasid probleemid pihta - auto käitus nagu üks silinder ei töötaks, ehk siis igasugune jõud oli kadunud kiirendus praktiliselt puudus, sõita tuli suurte pööretega jne. Huvitaval kombel sõit Virtsu sadamasse möödus ilma probleemideta, kiirused 120-130 km/h polnud autole mittemingisuguseks probleemiks. Peale maabumist oli neid kiiruseid võimalik saavutada, kuid äärmiselt pika aja peale. Check engine tuli põles pidevalt, hullemate jõnksutamiste juures oli märgata check engine tule vilkumist (koguaeg oli oranzh).
Peale mandrile tagasijõudmist sai isaga küünlad üle kontrollitud - kõik nägid üsna viisakad välja. Sai siis auto kokku lapatud ja enam ta ei käivitunud. Mootor hüppas kohutavalt, poleks nagu enam kütust kätte saanud.
Tankinud olen alati kas UnoX, Neste või Statoili tanklatest bensiin 95E kütust. Auto on regulaarselt käinud Lada Eesti hoolduses ning viimane neist oli 60 000 km peal, praegu 70800 ees.
Siinkohal paluks abi. Kas oskab keegi soovitada mõnda ettevõttet Tallinnas, kellel on piisav kompetents Ladadega tegelemisel? Muidu pöörduks Lada Eestisse, kuid nemad on nüüdseks juba kinni.
Või on võimalik mõne foorumikaaslase abiga sooritada diagnostikat ja enamvähem probleemi asukoht kindlaks teha?
Pole siin foorumis eriti aktiivne olnud, kuid nüüd pöördun teile poole lootuses abi saada. Nimelt tabas mind teatav ebaõnn, mille tagajärjel minu Lada 112, 16 klapiline (aastast 2001) enam ei sõida.
Täpsem kirjeldus siis asjade käigust. Summercamp 2006 tegi üks tore klubiliige mu autole diagnostikat ning tuvastas mingisuguse kala mootoris, mis ei pidanud oluline olema ja vea bensupumba elektrisüsteemis (katkestusi oli esinenud).
Hilisemal sõitmisel oma Ladaga esines kohati probleeme tugevatel kiirendustel (möödasõitudel), kui pööretega sai üsnagi piirajasse mindud siis kohati hakkas masin jõnksutama ning jõud kadus ära (umbes 4000p juures, piiraja on 5500). Enne viimast juhtumist jõudis asi ka nii kaugele, et Check Engine tuli hakkas vilkuma (oranzhilt).
Viimane nädalavahetus sai käidud autoga Saaremaal ning Kuivastu sadamasse maabudes hakkasid probleemid pihta - auto käitus nagu üks silinder ei töötaks, ehk siis igasugune jõud oli kadunud kiirendus praktiliselt puudus, sõita tuli suurte pööretega jne. Huvitaval kombel sõit Virtsu sadamasse möödus ilma probleemideta, kiirused 120-130 km/h polnud autole mittemingisuguseks probleemiks. Peale maabumist oli neid kiiruseid võimalik saavutada, kuid äärmiselt pika aja peale. Check engine tuli põles pidevalt, hullemate jõnksutamiste juures oli märgata check engine tule vilkumist (koguaeg oli oranzh).
Peale mandrile tagasijõudmist sai isaga küünlad üle kontrollitud - kõik nägid üsna viisakad välja. Sai siis auto kokku lapatud ja enam ta ei käivitunud. Mootor hüppas kohutavalt, poleks nagu enam kütust kätte saanud.
Tankinud olen alati kas UnoX, Neste või Statoili tanklatest bensiin 95E kütust. Auto on regulaarselt käinud Lada Eesti hoolduses ning viimane neist oli 60 000 km peal, praegu 70800 ees.
Siinkohal paluks abi. Kas oskab keegi soovitada mõnda ettevõttet Tallinnas, kellel on piisav kompetents Ladadega tegelemisel? Muidu pöörduks Lada Eestisse, kuid nemad on nüüdseks juba kinni.
Või on võimalik mõne foorumikaaslase abiga sooritada diagnostikat ja enamvähem probleemi asukoht kindlaks teha?