Kuna pole kunagi ühelgi autol mootorit maha võtnud, siis tekkis küsimus, et on see ültse kerge ? Iseenesest pean silmas just 08-t. Kuna mul on hammasratta pinguti tikkpoldiga plokist keere välja väänatud. siis on minuarust 2 võimalust. Üks on see et võtan mootori pealt maha aga see on päris korralik töö ma arvan. Aga mulle räägiti, et saab tungrauaga mootorit alt tõsta üks 10-15 cm, mida mul just vaja oleks, et saada plokki uus keere sisse keerata.
Aga no ma ei tea mida teha. Äkki keegi oskab/tahab oma tarkust ja nõuandeid jagada ?
Kui saan õieti aru, et rihma pingutus rulliku tikkpoldi keere plokis on läbi.---Lase eest mootoripadi lahti (võibolla ka käigukasti tagumine padi, summuti püksid)ja tõsta tungrauaga see mootori pool nii palju üless, et saaksid keermelõikajaga uue mõõtmega keerme lõigata. Sellisel juhul pead uue tikkpoldi ka treima, kuna polt läheb jämedam aga rulliku ava jääb sama. Edu ehitamisel;)
Saad õieti aru küll jh. Aga kas ma lasen lahti siis selle padja, mis on auto esiotsa küljes kinni ja siis selle poole käigukastioma, kus mul vaja tõsta ?
Algselt postitas: Roughneck
Saad õieti aru küll jh. Aga kas ma lasen lahti siis selle padja, mis on auto esiotsa küljes kinni ja siis selle poole käigukastioma, kus mul vaja tõsta ?
Jah, see sama padi lase lahti, mis on kinnitatud auto esiosa külge. Tõsta rihma poolselt küljelt ikka(õlitungrauaga mugavaim)
Püksid on mul lahti juba. Neid on kerge lahti teha. Ja auto all olen käinud aga igaksjuhuks kontrollisin üle, kuna ma pole autol eriti mootorikallal käinud.
Kõige lihtsam: võta üks tugevamat sorti laud ja pane üle mootori toetama esitiibade peal. Siis võta koormarihm ja pane see ümber mootori. Nüüd las püksid lahti, siis esimene padi ning tagumine käigukasti oma põhja küljest, saad niipalju ülesse tõsta mootorit, et pääsed ligi. Mahavõtmine on ka iseenesest lihtne, kuid tööd tiba rohkem...