Eesti Statoili E95 kannatas sõita 598 km. Siis tankisin Rootsis Statoil 123 E95. "Check Engine" tuli läks põlema Vaatasin kviitungi pealt, ega ma E85 Etanol ei tankinud. Ei olnud. Peale maha jahtumist enam "Check Engine" tuli põlema ei läinud.
Kas paak võis nii tühjaks saada, et tõmbas õhu vahele. Kas selline olukord võib "Check Engine" tule põlema panna?
Koodid: 1 3
4
Mida need tähendada võivad?
Korra vilkus veel 7 või lausa 8 korda?
Code number Description
13 No oxygen sensor signal
14 Low signal coolant temperature sensor
15 High signal coolant temperature sensor
16 High level of on-board voltage
19 Error crankshaft position sensor
21 High level of throttle position sensor
22 Low signal Throttle Position Sensor
24 No signal the vehicle speed sensor
34 Wrong signal air flow sensor
35 Deviation idle speed
41 Sensor fault camshaft
42 Faulty ignition control
43 Circuit Malfunction control detonation
44 Zabednenny oxygen sensor
45 Enriched oxygen sensor
49 Diagnostics loss of vacuum
51 Error memory gauges
53 Fault potentiometer adjustment of CO (carbon monoxide)
54 Fault potentiometer octane-corrector
55 Impoverishment at high engine loads
61 degradation of the oxygen sensor
Tavaliselt olen sellisel puhul avanud (võtnud maha uksekatte) teise ukse ja siis nuputanud, kuidas avada (peegelpildis). Kui muidu ei saa, siis peab mitteavaneva ukse katte maha võtma ja siis saab ikka lahti.
Stardime Fauske Norra. Paak odavat norra bensiini täis...tõuse võtame vahel lausa kolmanda käiguga, kuigi tõusu minnes 100 + sees. Sitt bensiin.
Tangime Rootsis uuesti tõesti odavat bensiini paagi täis. Läks nigu paremaks.
Nüüd Soomes. Õnneks kardetud bensiininappust ei ole.
Ei tea, kas peaks nüüd tühja paaki lausa "sadat" panema
Oli-oli....
Mis sellest kotist tolku on, kui ta paberil on olemas, aga ei tööta?
Seepärast vaatagi tootmise aasta nummert ja lase ainult fantaasial voolata, et milline kuliibinlus sealt aastakümnetega üle on käinud