1. leht 1-st
Variaator
Postitatud: 05 Aug 2004 23:05
Postitas tarmo65
Variaatori töö põhimõte ja vajalikus, kuidas kontrollida, kas variaator on töökorras?:puzzled
Postitatud: 06 Aug 2004 02:06
Postitas Landy
Abiks oli 4x4.ee foorum,kus kirjuatati:
See "lisatakisti" ehk variaator on p6him6tteliselt yks jura asi. Variaator lühistatakse käivitamise ajaks,et tugevam säde saada.
Need l2hevad nii tihti l2bi, et vahest on tunne et nende ylesanne ongi l2bi k2rsata. N6uka ajal ei olla leinudu yhtegi autot millel variaator endist ylesannet t2itis, kirjaklamber olla k6igil takisti asemele pandu et mootor t66taks. Mina s6itsin UAZi pooliga 3 aastat ilma variaatorita (ja jumal teab kui kaua eelmine omanik seda tegi) ja mitte midagi ei juhtunud.
Samas pole kindel et t2nap2eva Suurel Venemaal toodetud poolid enam nii k6vad on ja ilma variaatorita s6itmist kannatavad (poolid mis on ette n2htud variaatoriga t66tama siis). Aga Stelaju b CCCP valitseb

.
Nyyd seoses kogu mootori ja elektrisysteemi vahetusega on l6puks asemele l2inud Ziguli syytepool mis ongi m6eldud k2ima ilma variaatorita. The message is > Variaator on saatanast.
Postitatud: 06 Aug 2004 08:04
Postitas tarmo65
Ka mina sõidan ilma variaatorita, lihtsalt mõtlesin, et ehk on mingi vajalik asi, aga noh, erinevust pole ma ka märganud.
Postitatud: 06 Aug 2004 14:02
Postitas olaaf
süütepool võib kuumeneda oluliselt rohkem, muud midagi
Postitatud: 07 Aug 2004 16:43
Postitas tarmo65
Eks siis tuleb igaks juhuks varu süütepooli kaasas kanda:lol