1. leht 1-st

01 säde puudu

Postitatud: 23 Dets 2014 12:47
Postitas Hiienurm
Tervist,

Sain tuttavalt endale 01. Masin on väga kaua seisnud. Seisma ta jäigi sellepärast, et ei läinud tööle. Endine omanik ei mäleta ka miks.
Süütepooli tuli vool aga sealt edasi enam mitte.
Järsku oleks keegi Põlvamaalt, kes tuleks vaataks auto üle kast Karli eest?
Tuleksin ise järgi.

Postitatud: 23 Dets 2014 14:11
Postitas Matteb
Võta jagajakaas maha ja vaata, kas kontaktide vahel säriseb starterit käiates.
Kui säde olemas vaata kas süütepooli juhtmest läheb jagajasse( hoia blokist paar mm ja kui säriseb on viga küünaldes /juhtmetes /rootoris/ kaanes

kui süüde sees peaks jõudma vool sinna = http://fotoalbum.ee/photos/italy2013/107692521 (seal kus mutikas) vaata kas isolaatorid on jagaja ja selle kruvi vahel ( kui seal vool vaata kas kontakti ühel pool on ka vool ja teisel pool mitte)

kui edasi sealt vool ei jõua kontrolli juhtmeid, kui leidub vaheta neid enne kui süütepooli vahetama hakkad, puhasta klemmid jne

Endal oli probleem jagajas, vahetasin terve jagaja välja.

Postitatud: 14 Apr 2015 12:39
Postitas Hiienurm
Suur tänu vastamast.
Esimese asjana vaatasin üle ja kontaktidel polnud sädet. Esimesel jagajal kontaktid liiga õhukesed ja teisel juhtmed ära oksudeerunud. Nüüd ostsin uue kontakti kuid ma ei oska ühte juhet kuhugi panna. Võib olla on kellegil mingusguseid pilte, kuhu võib mingi juhe minna. Jagaja seest käib jutt.
Hetkel igapäevaselt kodus, et võib-olla keegi tuleb ja aitab mul selle siksi tööle saada. Telf number 56276691

Postitatud: 14 Apr 2015 21:01
Postitas Matteb
Tegin kiirelt pildid sulle


kontaktivahele sädeme saad siis vaata edasi jagajakaas jne
Juhe peab tulema süütepoolist (vt et ei ajanud süütepoolijuhtmeid sassi vahepeal) ning minema sinna kus on see hall silindrikujuline asi(kondensaator) sealt edasi saab alguse kontakti üks pool mis on kruviga kinni ja kruvi on eraldatud musta asjaga, et massi ei saaks. teine juhe on teisel pool kontakti kruvi all ja liigub selle kruvi kõrvale mis sinna algselt voolu toob. Loodan, et said midagi aru proovisin seletada nii lihtsalt kui võimalik. Proovi ikka ise hakkama saada on rõõm suurem ;)
01 jagaja võib kohati erineda minu omast kuid põhimõte peaks sama olema .

Postitatud: 26 Apr 2015 12:24
Postitas Hiienurm
Tere,
Suured tänud, et vastasid ja tegi pildi. Väga meeldiv.
Ma nägin sädet, kuid liiga palju sädet, kontakti juhe põles ära :D:D:D
Sellest võib järeldada, et mingi juhe on valesti. Ma panen mõned pildid ülesse ja vaadake mis valesti on. :D Lootust on, nüüd korraks säde nähtud.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Postitatud: 26 Apr 2015 12:46
Postitas Matteb

Postitatud: 26 Apr 2015 12:48
Postitas Hiienurm
Ei saa aru

Postitatud: 26 Apr 2015 12:51
Postitas Matteb
Vaatasin valesti my bad
Piltidelt ei näe küll midagi valesti
väga huvitav
see üks juhe mis tuleb kontakti teiselt poolt see on sul kontakti all on mul kontakti ja kruvi vahel

Postitatud: 26 Apr 2015 12:57
Postitas Hiienurm
ma panin ka nüüd kontakti ja kruvi vahele, tuleb uuesti proovida.
kas see mis tuleb süütepoolist siia jagaja alla, peabki koos kondensaatori juhtmega koos ühenduses, ühe kruviga olema?

Pilt

Kuhu see juhe läheb?

Postitatud: 26 Apr 2015 13:00
Postitas Matteb
Jah peab olema eraldatud metallist kummilaadse asjaga ning koos ühe kurvi küljes ning kinnitatud ühe mutriga (pildil näha see must asi on sul olemas) See ei tohi seal massi saada.


vaata et kontakti voolu juhe mis tuleb kondensaatorist ei ole seal vastu metalli mistõttu ta vist põles sul ära pane see üle selle väikse ristküliku kujulise asja ülevalt poolt
Vt: kuidas minul juhe asetub ja võrdle enda omaga

Postitatud: 26 Apr 2015 13:03
Postitas Hiienurm
aga kas süütepoolist see voolu juhe peab ka siia tulema? siia kuhu see kondesaatori juhe kinnitub?

Postitatud: 26 Apr 2015 13:04
Postitas Matteb
just


Postitatud: 26 Apr 2015 13:05
Postitas Hiienurm
Suur tänu Matteb sulle, ma lähen üritan uuesti. Loodan, et siksi maha ei põleta.

Postitatud: 26 Apr 2015 16:25
Postitas Hiienurm
No nii siks töötab, suured tänud kõigile kes aitasid.
Probleem miks kontakti juhe kärssama hakkas oli, et süütepoolilt voolu juhe tuli (+) poole pealt, kuid tegelikult pidi tulema (-) poole pealt. Nüüd vaja veel õli ära vahetada, vesi sisse, uued piduri ja siduri mansetid. Siis peaksin saama teha esimese sõidu. Õhtul võin video ka ülesse panna :P

Postitatud: 26 Apr 2015 18:07
Postitas Matteb
tubli :lol

Postitatud: 27 Apr 2015 00:07
Postitas Hiienurm
Nüüd siis vaja teha nii, et ta tiksuks normaalselt.
Väike video kmh.
[url=http://]https://www.youtube.com/watch?v=IMU9BSULW00[/url]

Postitatud: 27 Apr 2015 22:21
Postitas Matteb
pole väga raske ül. panna ta normaalselt tiksuma
vaheta vedelikud ära ja näpi karpa segu- ja kohalkäigu kruvi ja tuld.

Postitatud: 28 Juun 2015 01:08
Postitas Laskarpoiss
Olen ka segu kruvi kruttinud, kuidas selle asja õigeks saaks, kas kinnisemaks keerates saab kytet vähem ja õhku rohkem, ning väljapoole keerates vastupidi. Kuidas teada et segu õige saab sealt kruttides?

Postitatud: 28 Juun 2015 01:15
Postitas Matteb
armatuuripoolne vähemalt mul 063 peal sisse keerates vähem bena välja rohkem
Paned endal enamvähem 900-1000 palju tahad kohalkäiku siis esitulede poolset näpid kõrva järgi kuni kuuled et on maksimaalne pööre sellel siis hea ja tuld

Postitatud: 28 Juun 2015 01:22
Postitas Laskarpoiss
tänud. Sisse läheb karpa remontkomplekt, kõik uued tihendid ja asjad, puhastus ja suuremad dyysid (kyte) Võimalik et ka õhu omad, ning siis teab kuda paikka kruttida asi.