1. leht 1-st
Pull värk juhtus.
Postitatud: 08 Nov 2014 21:34
Postitas soomus7
Õhtu pimeduses läksime perega suruaiale küünalt panema, ja et proual oleks tulede, autotulede valgel hõlpsam toimetada, ajasin auto kallaku peale, et tuled paremini hauaplatsi valgustaksid, paar minutit hiljem tõmbasin täistuled peale ja tuled kustusid, süüteluku poolt hakkas suitsu tulema, seiskasin mootori, suits kadus, pärast käima enam ei saanud, võtme starter vaikis, tulede lüliti nupp ei liikunud enam, lülitistekkeri klemmide lühistamisest kasu polnud, tuled ei süttinud, kõik kaitsmed, kaitsmeplokid olid terved, tulede lüliti juhtmed olid 15 sentimeetrit sulanud, kuid ainult rüüd, käima sain auto ikkagi, aku pealt + klemmist starteri tõmbereleele särtsu andes. Niisiis koju saingi, ohutuled põlesid ja hoidsin eessõitva auto sappa, kes mullegi teed valgustas. Kas kellelgi mingeid mõtteid on? Aitäh. Suur küsimus mulle ikkagi, miks kaitsmed ei reageerinud? Autoks 2105 PS: Ei töödanud veel kojamehed ja akna klaasi veepump.
Postitatud: 08 Nov 2014 22:51
Postitas Arvos
Muidu oleks pakkunud süüteluku põhja mis ära väsinud. Kuid kuna ka tulede lüliti tagant juhtmed kärsanud ja asi toimus peale täistulede lülitust, tasuks otsida lühist tuledest. Tulede lüliti juhtmete kokku ühendamisest ei ole enam kasu kui kusagil ahelas tänu lühisele midagi järgi andis. Süüteluku põhi, kaitsmeplokk. Võta skeem ette ja hakka otsima.
Kaitsmete kohta ei oska midagi kosta. Põlevad need autod lühise tõttu maha koos oma kaitsmetega vahel.
Postitatud: 09 Nov 2014 02:42
Postitas reiner
05 elektri probleemid (ja ka 04 ja 07, milledel paigaldatud liigenditega roolisammas) saavad tihtipeale alguse juhtmetest, mis vastu roolikardaani käivad. Roolisamba kardaani koht, mis on oluliselt suurema diameetriga kui sammas ise, käib vastu juhet(juhtmeid), mis tuleb rooli juures asuvatest kangidest ja kulutab isolatsiooni maha ning hakkab sealt vähe valesti massi andma.
Ei tasu küsimata jätta, aga kas ikka kaitsmeploki sisse vaatasid? Olen piisavalt palju Ladasid näinud, milledel osade kaitsmete asemel kolme kopikaline või ka näiteks kruvikeeraja otsak olnud.. Sellistel juhtudel on hästi kui ainult isolatsioon ära sulab..
Postitatud: 09 Nov 2014 12:15
Postitas soomus7
kaitsmed olid korras ja oiged
Postitatud: 09 Nov 2014 15:40
Postitas soomus7
Täname vihje eest, roolivarda kardaan oligi ühe juhtme läbi hõõrunud ja ilmselt kallaku peal vajuski see juhe vastu roolivarrast ja andis massi. Süüteluku kontaktgrupp oli ka üles sulanud + tulede klahvlüliti. Nüüd kõik korras.
Postitatud: 09 Nov 2014 21:08
Postitas Arvos
Võinii... Inimene õpib kogu elu. Tänan Reiner, jälle sai midagi asjalikku kõrva taha panna.