1. leht 1-st

Klaasipesuri lüliti 2103

Postitatud: 01 Apr 2014 20:53
Postitas inimloom
Tere

Küsimus klaasipesuri lüliti kohta. Autol endal aknapesu jalgpumba ja kotiga lahendatud, ent jäin mõtlema, kas elektrilise pumba jaoks on siiski ehk lüliti kojameeste kangi küljes olemas. Vajalik liikuvus on kangil olemas. Tulede lülitil samuti liikuvus olemas ning vilgutab kenasti kaugtulesid. Küll ei vasta kangi juurest tulevad juhtmed ühelegi värvikoodile, mis elektriskeemidelt leidnud, imelik.

Tootekoodid, mis kangide jaoks leidsin on järgmised:
21011-3709310-10
21011-3709310-20
21011-3709310-30
21011-3709310-60
21011-3709310-70
21011-3709310-80

Mulle tundub (internetist leitud piltide põhjal), et kõigil on vajalikud juhtmed ning võimalus olemas, et saaks lülitada elektrilist klaasipesupumpa. On see ka reaalselt nii? (ei ole aega leidnud, et armatuuri all tuulata ja ise veenduda)

Kotti plastikpaagi vastu vahetama ei hakka, aga vb. elektrilise pumba paneks ehk süsteemi vahele küll.

Postitatud: 01 Apr 2014 23:31
Postitas zajetz
Minu 78.aasta 011 omas juhtmestikus isegi õiget juhet ja puha aga prits toimis jalaga. Juhe lõppes ära paisupaagi all tehase teibi sees. Minu senistel autodel on pesur roosat värvi juhtmega olnud. Ainus töö mis pidin tegema oli pumbaga paagi paigaldamine ja juhtme pikendamine.

Postitatud: 01 Apr 2014 23:41
Postitas Arvos
 
zajetz kirjutas:Minu 78.aasta 011 omas juhtmestikus isegi õiget juhet ja puha aga prits toimis jalaga. Juhe lõppes ära paisupaagi all tehase teibi sees. Minu senistel autodel on pesur roosat värvi juhtmega olnud. Ainus töö mis pidin tegema oli pumbaga paagi paigaldamine ja juhtme pikendamine.
Oli küll jah roosa!

Postitatud: 02 Apr 2014 11:03
Postitas inimloom
Et võib juhtuda, et juhe on isegi mootoriruumi "valmis" viidud. See oleks küll mugav :D. Elektriskeemidel on ta ka märgitud roosa juhtmena.



Tõepoolest, juhe on mootoriruumis olemas ning isegi klemm küljes. Ühendasin prooviks ventilaatori releega ja toimis täiesti.