1. leht 1-st
Klaasipuhastid ei toimi
Postitatud: 12 Nov 2013 21:48
Postitas eXceed
Lugu siis selline et kopikal lõpetasid koostöö kojamehed.. kui õigesti mäletan siis puhur jäi ka vait, ehk kaitsme lõi läbi. Ei oska ainult öelda kas see plaks käis korraga et kojamehed ja puhur vait jäid kuid peale kaitsme vahetamist kojamehed enam ei töödanud. Kas sellisel juhul on kaks varianti- relee, või mootor? Ehk on antud olukorras targematel võimalik midagi täpsemini selgitada mis ja kuidas?
Postitatud: 13 Nov 2013 12:33
Postitas LandDragon
Relee toimimist on suht lihtne testida. Pane kojamehed intervall režiimile ja kuula/katsu, kas klõpsib. Kui klõpsib, siis lähed vaatad, kas mootrini jõuab vool ja järeldused võid ise teha. Kui ei klõpsi, siis vaatad, kas releele tuleb üldse vool peale, kui tuleb, siis relee katki, kui ei tule, siis lüliti üle vaadata. Testimise mõttes võid lülitist korra voolu nö 'mööda' tuua, et välistada selle rike. Seda siis kõike eeldusel, et lülitini vool tuleb jne.
Postitatud: 01 Dets 2013 09:54
Postitas olaaf
kas kaitsme lööb kohe uuesti läbi, kui asendad ja kojamehed rakendad?
Postitatud: 01 Dets 2013 23:14
Postitas eXceed
Ei löö, kangi võid niipalju liigutada kui tahad, ei ole lootustki et tööle hakkaks, täiesti vait. Enne kui töö lõpetasid töötas ka vaid kõige kiirem reziim.
Postitatud: 01 Dets 2013 23:46
Postitas Arvos
Ühenda mootorile otse vool järgi ja vaata mis saab.
Postitatud: 02 Dets 2013 01:11
Postitas olaaf
testriga võiks veel vaadata, kas mootori pistikusse midagi üldse jõuab..
Postitatud: 03 Dets 2013 21:59
Postitas eXceed
Vahetasin relee , hakkas vähemalt mingit häält tegema. Samuti oli üks vana küünal kojamehemootori juures takistamas klaasipuhastite tööd, kuid tulemust selle eemaldamine ei andnud. Testriga ei ole veel vaadanud.
Keegi võiks selgitada kuidas otse mootorile särtsu anda

Postitatud: 03 Dets 2013 23:43
Postitas Arvos
eXceed kirjutas:Keegi võiks selgitada kuidas otse mootorile särtsu anda

Vaata el. skeemi.
Kui küünal juba vedeles, siis reeglina on seal ka kalts. See on end võlli ümber kerinud ja mootor sisse põlenud. Tavaliselt.
Postitatud: 04 Dets 2013 00:51
Postitas eXceed
Mootor tundub tuksis olema jah, otsevool ei andnud ka tulemust.
Kas kuskil on selle vahetusest ka juttu?
Seal pidavat mingi kerge jama olema
Postitatud: 04 Dets 2013 14:16
Postitas ToM
Pole hullu midagi, julge pealehakkamine on pool võitu

Postitatud: 04 Dets 2013 19:22
Postitas Arvos
Pole seal mingit jama. Veidi varrastega sudimist on.
Postitatud: 04 Dets 2013 21:53
Postitas eXceed
Mootor on maas. Kas muidu läbikärssand mootoril leiab seest ka mingisuguseid silmaga nähtavaid vigastusi või ei pruugi?
Postitatud: 05 Dets 2013 00:44
Postitas Arvos
Ei ole sealt midagi otsida. Järgmine külge.
Postitatud: 06 Dets 2013 00:03
Postitas eXceed
Uus mootor küljes kuid kurat nii kui lülitit lükkad, lööb kaitsme läbi.. vaatasin roolisamba pealt ja lülitite juurest ka aga miskit kahtlast silma ei hakanud.. Sama seis nii uue kui vana releega, vaid selle vahega et uus relee klõpsub vist nii nagu ise tahab ja hakkas juba kärssama.
Muidu otsevooluga töötab kenasti.
Nii et jälle hädas, elektrit ma ei tunne üldse

Postitatud: 06 Dets 2013 11:54
Postitas olaaf
need juhtmed mis kapoti tihendi alt läbi käivad vastu kere ei ole ära hõõrunud?
Postitatud: 06 Dets 2013 21:07
Postitas eXceed
Ei ole, silma pole jäänud ühtegi juhet mis oleks kuidagi kahjustunud..
Postitatud: 07 Dets 2013 00:44
Postitas dude
Juhtmed klaasipuhasti mootori ja kapoti alustega on õigesti? Mul õnnestus pistik valesti ühendada... vaata et värvid kattuks: kollane (pidev)', must (mass), helesinine triibuga (1aste) ja teine triibuta (2aste)