Lugu siis selline et kopikal lõpetasid koostöö kojamehed.. kui õigesti mäletan siis puhur jäi ka vait, ehk kaitsme lõi läbi. Ei oska ainult öelda kas see plaks käis korraga et kojamehed ja puhur vait jäid kuid peale kaitsme vahetamist kojamehed enam ei töödanud. Kas sellisel juhul on kaks varianti- relee, või mootor? Ehk on antud olukorras targematel võimalik midagi täpsemini selgitada mis ja kuidas?
Relee toimimist on suht lihtne testida. Pane kojamehed intervall režiimile ja kuula/katsu, kas klõpsib. Kui klõpsib, siis lähed vaatad, kas mootrini jõuab vool ja järeldused võid ise teha. Kui ei klõpsi, siis vaatad, kas releele tuleb üldse vool peale, kui tuleb, siis relee katki, kui ei tule, siis lüliti üle vaadata. Testimise mõttes võid lülitist korra voolu nö 'mööda' tuua, et välistada selle rike. Seda siis kõike eeldusel, et lülitini vool tuleb jne.
Ei löö, kangi võid niipalju liigutada kui tahad, ei ole lootustki et tööle hakkaks, täiesti vait. Enne kui töö lõpetasid töötas ka vaid kõige kiirem reziim.
Vahetasin relee , hakkas vähemalt mingit häält tegema. Samuti oli üks vana küünal kojamehemootori juures takistamas klaasipuhastite tööd, kuid tulemust selle eemaldamine ei andnud. Testriga ei ole veel vaadanud.
Keegi võiks selgitada kuidas otse mootorile särtsu anda
Uus mootor küljes kuid kurat nii kui lülitit lükkad, lööb kaitsme läbi.. vaatasin roolisamba pealt ja lülitite juurest ka aga miskit kahtlast silma ei hakanud.. Sama seis nii uue kui vana releega, vaid selle vahega et uus relee klõpsub vist nii nagu ise tahab ja hakkas juba kärssama.
Muidu otsevooluga töötab kenasti.
Nii et jälle hädas, elektrit ma ei tunne üldse
Juhtmed klaasipuhasti mootori ja kapoti alustega on õigesti? Mul õnnestus pistik valesti ühendada... vaata et värvid kattuks: kollane (pidev)', must (mass), helesinine triibuga (1aste) ja teine triibuta (2aste)
Harjutamine teeb harjutajaks, meistriks sünnitakse!