1. leht 1-st
Laadimis probleem VAZ 2106
Postitatud: 01 Sept 2013 13:55
Postitas Henu
Tervist Ladaklubi liikmed. Minu pobleem on siis järgmine. Sõber ostis endale pealkirjas nimetatud auto ja nüüd lõi sellise vea esile. Kohapeal kui auto tiksub siis nagu laeks akut, aga kui autoga ringi sõita siis mingiaeg hakkavad tuled juba heledamaks minema, raadio lõpetab mängimise jne, no aku jumala läbi. Siis laseme jälle kohapeal olla on natukeseks normaalne. Milles asi võib olla?
Postitatud: 01 Sept 2013 15:45
Postitas allah
Pingeregulaator ei saa oma ülesandega hakkama ja tahab väljavahetamist.
Postitatud: 01 Sept 2013 16:56
Postitas Arvos
Segane jutt, millest mitte midagi aru ei saa - seega ei ole võimalik midagi arvata.
Postitatud: 01 Sept 2013 16:58
Postitas Henu
Mismõttes segane jutt?? Siis kui auto kohapeal töötab, siis nagu õrnalt laeks akut, aga kui sõidame ringi siis ei lae
Postitatud: 01 Sept 2013 17:47
Postitas Arvos
Henu kirjutas:Kohapeal kui auto tiksub siis nagu laeks akut, aga kui autoga ringi sõita siis mingiaeg hakkavad tuled juba heledamaks minema,
Kui tuled hakkavad heledamaks minema, sel juhul ma küll ei saa aru, millest on arvamus, et laadimist ei ole? Loogika puudub.
Postitatud: 01 Sept 2013 17:51
Postitas Henu
absluutselt kõik mis autos vajavad elektrit hakkavad nagu energiat kaotama, ja peab käima lükkama. Aga kui laseme kohapeal tal töödata mingiaeg, läheb ilusti võtmest käima, kõik töötab. Ja kui mingiaeg sõidame, jälle sama pull.
Postitatud: 01 Sept 2013 18:00
Postitas Arvos
Pole mina veel kuulnud, et laadimise puudumisel hakkaks tuled heledamalt põlema. Seni siiski valgus hoopis nõrgeneb sel juhul.
Kõige lihtsam on lõdva genekarihm. Või kõik muu - ühendus, kulunud harjad, mähis lühises, rootori kontanktrõngad kulunud, pingeregulaator, läbi põlenud diood, mootori mass. Ka vilets aku.
Postitatud: 01 Sept 2013 19:24
Postitas Henu
Aga aitähh abi eest, üritame lähipäevadel siis täpselt väljauurida, ise arvan et millegipärast pingergeregulaator. Sest internetist vaatasin kuidas seda pingeregulaatori korrasolu kontrollida.
Mõõda pinge aku klemmidel - peaks olema vahemikus 13.5 ... 14.2 V.
Nüüd lülita sisse kõikvõimalikud tarbijad - tuled, salongi ventilaator jne.
Mõõda pinge aku klemmidel - peaks olema vahemikus 13.5 ... 14.2 V.
aga meil oli see näit mingi 12v
Postitatud: 02 Sept 2013 10:28
Postitas allah
Mina sain esimese postituse tekstist aru, et sõites tõuseb pinge üle lubatu – tuled lähevad heledamaks, raadio lülitub enda kaitseks välja ja aku keedetakse ära.
Aga kui kõrgemate pööretega pinge ikka 12V juures on siis võib probleem olla kõigis eelnevalt loetletud asjades.
Seega mõõda pinge tühikäigul.
Mõõda pinge kõrgematel pööretel (nt. 3500).
Lülita sisse tarbijad ja kõrgematel pööretel mõõda pinge.
Saadud mõõtmistulemused kirjuta siia teemase siis saame teada kas laeb üle või ei lae üldse.