1. leht 2-st
K:Radiaatori kohta
Postitatud: 03 Apr 2013 17:10
Postitas LadaMees001
Tere!
Olen siis algaja lada remontia!
Tahan küsida milles probleem et radiaatori ventilaator ei tööta kui on radiga küljes ühendatud selle anduriga mis on 06 all vasakus nurgas.
Algul mõtlesin et asi on anduris kuna ikka 11a seisnud auto siis kõik oli ära oksudeerunud. Puhastasin ära nii juhtme klemmid kui ka anduri. ikka ei midagi. siis proovisin nii et panin auto tööle ja lihtsalt ühendasin jugtmed omavahel kokku mis lähevad anduri külge. Ventilaator töötas kenasti.
Ostsin uue anduri panin peale ja mootor mingi 110 kraadi ja ikka ventikas ei töötand. mõtlesin et panin juhtmed valesti vahetasin ära aga ikka ei midagi.
milles võib asi olla? Andur on uus ja juhtmed klemmid kah ja ikka ei toimi.
Präegu juhtmed lihtsalt omavahel koos et peaasi jahutaks mootorit.
Antke nõu tahak ikka see aasta autoga üv ära käia!
Postitatud: 03 Apr 2013 17:25
Postitas sansa
Kui ventika juhtmed otse akule panna, kas siis ventilaatori mootor töötab? Kui ei tööta siis on mootor läbi.
Postitatud: 03 Apr 2013 17:37
Postitas LadaMees001
kui ma need kaks juhet võtsin mis seal all anduri küljes olema peavad ja omavahel ühendasin siis ventikas käis ringi
teisisõnu see andur on seal selleks et õigel ajal need juhtmed ühendada kokku
Postitatud: 03 Apr 2013 17:46
Postitas sansa
Järelikult on viga ikkagi anduris.
Postitatud: 03 Apr 2013 17:49
Postitas LadaMees001
aga ostsin peale tutika anduri automaailmast
Aga oota palju see mootor kuum olema pidigi et ventikas toimima akkaks
meeles on et golf 2 oli 85kraadi
lada mootori töötemp on 90kraadi seda tean
Postitatud: 03 Apr 2013 18:24
Postitas sansa
Klassikul peaks ka 85 kraadi olema. Uus ei tähenda midagi, et ta töötab.
Postitatud: 03 Apr 2013 18:26
Postitas LadaMees001
noo kust siis otsida probleemi sest ei usu et uus kaup ei toimi.
ei taha asja sinnapaika ka jätta et ah las olla nii nagu on
Postitatud: 03 Apr 2013 18:28
Postitas Sander
See, et uus kaup ei toimi on vägagi tõenäoline. Paljud müüdavad varuosad on praagid.
Postitatud: 03 Apr 2013 18:31
Postitas LadaMees001
selge Sander.
aga ei taha enam andurit maha ka võtta arvates et on katkine või midagi sellist. see korralikult tüüto töö ilma kanalita.
Postitatud: 03 Apr 2013 20:29
Postitas Arvos
Radikas võib umbes olla. Midagi läbi käib, kuid see anduri nurk jääb külmaks. Katsu kas radikas on ühtlaselt kuum kohe pärast peatumist. Praeguste külmade ilmadega võiks puhta radikaga vent üldse vait olla. Pole lihtsalt tarvis midagi jahutada, jahutab ise sõidutuulega.
Postitatud: 03 Apr 2013 20:45
Postitas Jonx
Mul pole 5 aastat ventikat ladal küljes olnud. Söidab ja töötab ilma selleta väga ilusti. Suvel pulmas kippus üle kuumenema, aga siis oli ka kuuma pea 30 kraadi.
Postitatud: 03 Apr 2013 22:12
Postitas Arvos
Jonx kirjutas:Mul pole 5 aastat ventikat ladal küljes olnud. Söidab ja töötab ilma selleta väga ilusti. Suvel pulmas kippus üle kuumenema, aga siis oli ka kuuma pea 30 kraadi.
Täpselt nii. Me saime kaubiku, millelt endine peremees on võtnud kütuse kokkuhoiu mõttes mehaanilise vendi küljest. Seda ei pidavat üldse tarvis olema, ka suvel linnas mitte. Pole veel võimalust proovida olnud aga eks ootame ära soojad ilmad. Mina olen natuke skeptiline selle väite suhtes. Praegu küll igatahes pole vendist puudust olnud.
Postitatud: 03 Apr 2013 22:43
Postitas zajetz
Ka minu talve auto ei vaja el. venti kui just pikalt kohapeal käia ei lase.
Ilmselt on sinu probleemiks kas nahkas termostaat või umbes ja soga täis radiaator.
Postitatud: 04 Apr 2013 00:04
Postitas fheisis
või alustaks lihtsamast, kas sul üleüldse jahutusvedelikku on normini ?

Postitatud: 04 Apr 2013 09:00
Postitas LadaMees001
radikas on mulguni tosooli täis ja paisupaak ka max peal. Radika tegin seest enne auto käivitamist seest puhtaks. Mõte oli uus radikas ja vahetada juhtmed ära
Postitatud: 04 Apr 2013 19:43
Postitas Arvos
Mismoodi sa radika seest puhtaks tegid? See oleks midagi uut ja huvitavat. Kas jootsid vanni pealt ära ja pärast tagasi?
Postitatud: 04 Apr 2013 21:53
Postitas Qunts
Kas mitte ei käi jahutus ventikas läbi relee ?
Mis moodi teie autod ei vaja ventikat ütleme -5 kraadi juures ? (kohapeal seismist 5 min.)
Minul vahetatud termoklapp ja ilusti istub 90 peal ja paneb aeg ajalt käima.
Postitatud: 04 Apr 2013 23:29
Postitas Arvos
Otse loomulikult käib läbi relee. Milline andur sul 10-20 amprit vastu peab?
Ma ei saa nüüd aru, mida see releejutt muudab? On olemas kirjeldus, et kui anduri otsad kokku panna, hakkab vent tööle. Seega - järelikult muu ahel koos releega töötab. Küsimus on selles, et MIKS ANDUR ei reguleeri vendi tööd.
Postitatud: 05 Apr 2013 08:13
Postitas LadaMees001
äki on läbi veepump või midagi torustikus umbes. Arvan et tosool ei käi radikas ringi. Või on läbi termostaat. Jh präegu talvel autol polegi venti vaja sest üle 100 KRAADI pole mootor läinud . Loodan et leian järgmine nädal kanali peale minnes ja sumpat vahetades vea üles sest tuleb appi isa ja vaatab üle oma kulli pilguga
Postitatud: 05 Apr 2013 14:57
Postitas olaaf
Mida sa sealt kanalist teha plaanid?
Radikas maha ja läbi pesta miski katlakivi eemaldajaga.
Kui radikas on miskit muda täis on pea võimatu seda puhtaks saada. Näiteks kui kunagi on katkise kaanetihendiga mahlad segi sõidetud siis see kitib korralikult radika kinni
Mis kiri sul seal anduril peal on? ehk said samara oma - siis läheb 96 pealt tööle ladal peaks 87 kraadi olema!
Kui muud ei aita siis klemmidele tester külge ja takistust mõõtma - samal ajal termomeetriga koos kopsikusse ja pliidile - näed ära millal lülitab kui üldse lülitab - praaki liigub kõvasti.