1. leht 1-st

Vaz 2107 G221 välise pingeregulaatoriga generaator ei lae.

Postitatud: 11 Dets 2012 18:45
Postitas ttanelt
Tekkis probleem siis juhtmete vedamisel.
Mul on pingerelee kus on peal numbrid 67 ja 15. Mis juhtmed sinna peaks minema?
Enda loogika järgi peaks see relee jääma generaatori ja aku + juhtme vahele, kuid sapaka foorumist lugesin, et klemmi 15 läheb hoopis süütelukk.

Oli lisatud ka pilt:

Pilt

Lada enda elektriskeemilt ei leia ma üldse seda releed.


ELEKTRISKEEM

Edit: muutsin pealkirja informatiivsemaks o.

Postitatud: 11 Dets 2012 19:10
Postitas olaaf
Pead vaatama 03/06 skeemi näiteks, et sellist vigurit leida. 07-l on kas G222 genekas või juba uuema tüübi iseergutuv variant.
Kui aku + klemmilt võtad, siis pidevalt ju harjadel pinge peal kui mootor seisab = aku varsti tühi ja genekale see ka ei meeldi, et seistes pidevalt vool peal.
15 pane ikka süütelukku ja 67 geneka harjade külge.
NB! Kui sul on G222 genekas sellise suurema alu kopsikuga siis pead kopsikus oleva pingeregulaatori deaktiveerima et harjad otse pinge kätte saaksid :)

edu!

Postitatud: 12 Dets 2012 21:55
Postitas ttanelt
Kas tegelikult on eraldi regulaatorit üldse vaja siis? Elekter oli ümber tehtud mingi soss-sepa poolt ja see pilt seal kapoti all oli lausa kohutav. Otsustasin ise siis kogu juhtmestiku ümber teha.

Täpselt ei oska öelda, mis genekas peal on, sest ei viibi hetkel auto juures. Mäletan vaid, et külge läks 2 pistetavat juhet, üks poldiga ning seda kobakat vist ei olnud.
Ei saa täpselt aru milline juhe süütelukust klemmile 15 minema peaks. Kas geneka harjad tähendavad siis ühte neist pistetavatest juhtmetest?
Oleks väga tänulik kui keegi seletaks SELLE skeemi järgi seda asja. (Suur pilt)

Huvi pärast küsin veel, et kas pingeregulaator ja laadimisrelee tähendavad ikka ühte asja?

Ette tänades
(Loodan, et väga segaseks ei läinud.)

Postitatud: 13 Dets 2012 12:57
Postitas olaaf
pingeregulaator ja laadimisrelee (paneb tulukese armatuuris põlema) ei ole samad asjad.

Genekal on küljes 2 pistetavat juhet. ühel plastik korpus ümber, teine ilma.
See plastümbrises pistik on tulele, harjablokile käib pingeregulaatorist juhe.
Pingeregulaatorile võtad toite kaitsmeblokist vastava kaitsme alt, mitte ei tee isetegevust.

Mida suurem segadus kokku keeratud on seda suurem sõber on sul MULTIMEETER.
Kui ise seda jama näinud pole, mida keegi kokku käkerdanud on väga raske nõu anda.
Skeem millele sa viitad pole just kõige õnnestunum sinu kui ilmselge algaja jaoks.

Tegevus võiks olla järgmine:
Süüde sisse, multimeetriga mõõdad juhtmeid, samal ajal võtad laadimiskaitset ära ja paned tagasi kaitsmeblokis. Bloki alt š11 pistikust peaks õige juhe tulema.
Õige juhtme ühendad pingeregulaatori 15 pistikusse ja 67 alt vead juhtme harjadele.
NB! pingeregulaator pane korralikult vastu kere - vajab head massi ja tahab saada ka jahutust.

Edu

Postitatud: 19 Dets 2012 23:50
Postitas ttanelt
Tänud õpetuse eest olaaf.
Sai uued juhtmed veetud ning nüüd laeb ilusti.